Αυτά είναι τα τελευταία νέα μοντέλα της VW με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η VW σκοπεύει να πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2032 και μετά. Και ως εκ τούτου γνωστά αλλά και δημοφιλή σήμερα μοντέλα της με κινητήρες εσωτερικής καύσης ήδη μετρούν αντίστροφα.

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη που παρεχώρησε, ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW, Thomas Schäfer, αποκάλυψε τι ακριβώς επιφυλάσσει το μέλλον για τη μάρκα από το Wolfsburg της Γερμανίας. Και αναπόφευκτα, η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα και το πώς τα τελευταία σηματοδοτούν την αρχή του τέλους για καταξιωμένα μοντέλα της μάρκας εξοπλισμένα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Όπως επιβεβαίωσε ο CEO της VW, αργότερα μέσα στη χρονιά η γερμανική μάρκα σκοπεύει να λανσάρει τα επόμενης γενιάς Passat (σ.σ.: μόνο σε έκδοση station wagon) και Tiguan, ενώ το νέο Tayron, ένα συμπαγές crossover για την Κίνα, θα ακολουθήσει το 2024. Από εκεί και πέρα, και συγκεκριμένα μέσα στο 2025, η εταιρεία θα λανσάρει το ανανεωμένο T-Roc, με τον Thomas Schäfer να δηλώνει κατηγορηματικά ότι τα παραπάνω θα είναι τα τελευταία αυτοκίνητα επόμενης γενιάς της VW που θα είναι διαθέσιμα με κινητήρα εσωτερική έως και τις αρχές της δεκαετίας του 2030

«Το T-Roc θα είναι το τελευταίο νέο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη. Εντελώς νέα οχήματα δεν είναι στα σχέδια μας μετά από αυτό, τουλάχιστον όχι μέχρι στιγμής», ξεκαθάρισε ο επικεφαλής της VW.

VW

VW Golf 9 με κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν θα υπάρξει

Όσον αφορά το Golf, o Thomas Schäfer δήλωσε ότι μέσα στο 2024 θα παρουσιαστεί μια «σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοσή του» που θα διατηρήσει το γερμανικό χάτσμπακ επίκαιρο και ανταγωνιστικό μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Από εκεί και πέρα, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, δεν υπάρχουν σχέδια για μια ένατη γενιά με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ.

«Στην περίπτωση που τα πράγματα εξελιχθούν εντελώς διαφορετικά από ό,τι αναμένουμε μέχρι το 2026 ή το 2027, τότε μπορούμε να λανσάρουμε ένα εντελώς νέο όχημα. Δεν πιστεύω όμως ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε προγραμματίσει κάτι τέτοιο».

VW Golf

Τέλος εποχής και γα το VW Polo;

Ο Thomas Schäfer άφησε να εννοηθεί ότι το τέλος είναι κοντά και για το Polo, καθώς το Euro 7 θα καταστήσουν το δημοφιλές supermini πολύ ακριβό μετά την προσθήκη ενός υβριδικού συστήματος κίνησης. Μάλιστα, ο CEO της VW δήλωσε ότι θα καταλήξει να κοστίζει περίπου όσο και το αμιγώς ηλεκτρικό ID. 2all που θα δούμε το 2025.

«Πρέπει να αναρωτηθείτε λοιπόν αν αυτό έχει νόημα», προσέθεσε.

Από εκεί και πέρα, η VW σκοπεύει να παρουσιάσει ένα συμπαγές ηλεκτρικό crossover που θα κατασκευάζεται στο Wolfsburg και θα λανσαριστεί εμπορικά το 2026. Αυτό το crossover θα ονομάζεται ID. Tiguan. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο Thomas Schäfer, η εταιρεία σκοπεύει να διατηρήσει «ζωντανά» τα εμβληματικά ονόματά της στην εποχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

VW Polo GTI