Έρχεται το νέο smart #3
Μετά το #1, η smart είναι έτοιμη για τα αποκαλυπτήρια ενός ακόμα ηλεκτρικού SUV με την ονομασία #3 και πιο αθλητικό παρουσιαστικό.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST - ΤΑ NEA META TH JEDDAH ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΙΚΗ ΤΟΥ SENNA
Σχεδόν ένας χρόνος έχει περάσει από τα επίσημα αποκαλυπτήρια του smart #1 και σήμερα η εταιρεία ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του δεύτερου κατά σειρά μοντέλου της, το οποίο θα φέρει την ονομασία #3.
Αποτελώντας έναν ακόμα καρπό της νεοσύστατης εταιρείας στην οποία συμμετέχει σε ποσοστό 50% η κινεζική Geely, το smart #3 θα είναι ένα μεγαλύτερο e-SUV το οποίο θα διαθέτει πιο «αθλητικό» παρουσιαστικό με κουπέ χαρακτηριστικά, χάρη στην κεκλιμένη οροφή και την πιο έντονη κλίση του παρμπρίζ.
Σχεδιαστικά, οι συγγένειες με το μικρότερου μεγέθους #1 είναι αρκετές. Ωστόσο, τα πρώτα επίσημα σκίτσα του νέου μοντέλου που θα αποκαλυφθεί στις 17 Απριλίου στη Σαγκάη της Κίνας μαρτυρούν σημαντικές διαφοροποιήσεις.
Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρός μέρος, οι λεπτοί προβολείς LED συνδυάζονται με μια ισχυρή «μύτη καρχαρία», όπως την αποκαλεί η smart και μια φαρδιά γρίλια σε σχήμα Α. Στα πλάγια, η δίχρωμη οροφή συνδέει την κολόνα A και την κολόνα C δημιουργώντας μια κομψή και σπορ σιλουέτα τύπου fastback. Με τη σειρά τους, οι μεγάλες, εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου προσθέτουν επιπλέον… χαρακτήρα στο νέο smart #3.
Το εσωτερικό του νέου αυτοκινήτου της smart, το οποίο φέρει τη σχεδιαστική υπογραφή της Mercedes, δεν αποκαλύπτεται στα εν λόγω σκίτσα. Όπως και οι προδιαγραφές του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και της μπαταρίας που θα τροφοδοτούν το νέο smart #3.
Σε αντίθεση, επιβεβαιωμένο είναι ότι και το νέο #3 θα «πατά» στην πλατφόρμα με την ονομασία SEA – ένα νέο πλήρως ηλεκτρικό δάπεδο που θα υποστηρίξει επίσης μοντέλα της κινεζικής αγοράς, καθώς και ένα μελλοντικό συμπαγές ηλεκτρικό όχημα για την Volvo που ανήκει στην Geely.
Κατά πόσα πιθανότητα το νέο coupe e-SUV της smart θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο κοντά στις 70 kWh. Όσον αφορά τις ηλεκτρικές μονάδες, οι πρώτες μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες κάνουν λόγο για δύο εκδόσεις, με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες, που θα αποδίδουν μέγιστη ισχύ 154 και 272 ίππων.