DS 7: Τα πάντα όλα
Το DS 7 ανανεώθηκε. Δοκιμάζουμε ΟΛΗ(!) την γκάμα του, προκειμένου να σιγουρευτούμε ότι το luxury γαλλικό SUV έχει διατηρήσει τον ξεχωριστό του χαρακτήρα, εμπλουτίζοντάς τον με ορισμένα νέα στοιχεία.
H ανάπτυξη της DS είναι διαρκής, καθώς έχει πια παρουσία σε σαράντα χώρες, έχοντας καταφέρει να δημιουργήσει ένα αποκλειστικό δίκτυο διανομής που περιλαμβάνει τετρακόσια DS Stores παγκοσμίως.
Επίσης, έχοντας καταφέρει να κατακτήσει back–to–back το πρωτάθλημα στη Formula E, έχει αποκτήσει την απαραίτητη τεχνογνωσία που της επιτρέπει να προσφέρει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις (είτε πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικές υλοποιήσεις είτε για plug–in υβριδικές εκδόσεις) σε όλα τα μοντέλα της, μέχρι να φτάσει το 2024, οπότε κάθε νέο μοντέλο που θα παρουσιάζει η DS θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Αυτήν τη στιγμή, πάντως, οι προβολείς στρέφονται επάνω στο ανανεωμένο DS 7. Η πρώτη αλλαγή φαίνεται αμέσως και οι πιο παρατηρητικοί θα έχουν ήδη προσέξει ότι απουσιάζει πια από την ονομασία η λέξη «Crossback», η οποία απουσιάζει και στο ανανεωμένο DS 3.
Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το C–SUV της DS, βασίστηκε στο τρίπτυχο «άνεση-πολυτέλεια-άφθονο στυλ». Μπορεί λοιπόν να έχουν περάσει έξι χρόνια από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε το DS 7, η αλήθεια είναι όμως ότι, όντας εξαρχής αρκούντως εκκεντρικό, παρέμενε μία ξεχωριστή παρουσία στο δρόμο. Για αυτό, άλλωστε, και ετούτη η ανανέωση δε χρειάστηκε να μπήξει βαθιά το νυστέρι, εστιάζοντας κυρίως σε επιμέρους λεπτομέρειες.
Μάλιστα, από τις αρχές αυτού του μήνα και μέσα σε μια περίοδο δύο εβδομάδων, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία γεύση από ολόκληρη(!) την γκάμα του ανανεωμένου DS 7, ήτοι τρεις plug–in υβριδικές υλοποιήσεις διαφορετικής ισχύος (την προσθιοκίνητη των 225 ίππων, όπως και τις τετρακίνητες 300 και 360 ίππων), αλλά και την καταξιωμένη ντίζελ έκδοση των 130 ίππων.
H ανανεωμένη κομψότητα του DS 7
Η μάσκα δείχνει μεγαλύτερη, ενώ και τα DS Wings ανανεώθηκαν σχεδιαστικά προκειμένου να ενισχύσουν τη συνολική δυναμική εμφάνιση στο εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος. Οι μεγαλύτερες αλλαγές εστιάζοντας στη φωτιστική υπογραφή του νέου DS 7, που αποτελείται από τους νέους, πιο λεπτούς προβολείς pixel led vision τρίτης γενιάς και των φώτων ημέρας DS light veil.
Οι νέοι προβολείς έχουν καλύτερη απόδοση, καθώς η φωτεινή τους δέσμη είναι πιο ισχυρή, με σημαντικά πιο μεγάλη εμβέλεια, η οποία πλέον έχει φτάσει έως και τα 380 μέτρα. Εμπνευσμένα από τα πρωτότυπα DS X E-Tense και το DS Aero Sport Lounge, το φωτεινό πέπλο της DS φαίνεται να «αναδύεται» μέσα από το αμάξωμα και αποτελείται από τέσσερα κάθετα φωτεινά στοιχεία.
Τα πίσω φώτα έχουν γίνει και αυτά πιο λεπτά, έχοντας διατηρήσει αυτό το τρισδιάστατο εφέ που δημιουργεί το φωτεινό τους πλέγμα. Η πέμπτη πόρτα έχει επανασχεδιαστεί με πιο έντονες γραμμές, ενώ το όνομα «DS Automobiles» αντικαθιστά το «Crossback» και υπογράφει πλέον το πίσω μέρος του νέου DS 7.
Για να έχει κανείς μια ένδειξη της προσοχής που έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια, αυτή η νέα υπογραφή χρησιμοποιεί μια ιδιαίτερη τεχνική, όπου τα γράμματα κατασκευάζονται από ανοξείδωτο χάλυβα και στη συνέχεια κόβονται και τοποθετούνται ένα ένα δημιουργώντας ένα ανάγλυφο αποτέλεσμα.
To πολυτελές εσωτερικό του ανανεωμένου DS 7
Συνεχίζοντας την επένδυση στον τομέα της πολυτέλειας, το DS 7 ξεχωρίζει αμέσως για τα υλικά που ντύνουν το εσωτερικό του. Ειδικά μάλιστα όταν έχεις να κάνεις με τις πλουσιότερες εκδόσεις, τον πρώτο λόγο έχουν περίφημα υλικά, όπως το δέρμα nappa και η αλκαντάρα.
Νέα ταπετσαρία με μια πρωτότυπη τεχνοτροπία φινιρίσματος στην επένδυση από δέρμα nappa καλύπτει το ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών, με τη σημασία στη λεπτομέρεια να τονίζεται από την απουσία εμφανών ενώσεων, τις «μαργαριταρένιες» ραφές και φυσικά τον ανακλινόμενο χρονογράφο BRM R180 που κοσμεί την κορυφή του ταμπλό στις εκδόσεις Rivoli και Opera.
Το σύστημα infotainment είναι πάντως μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στο ανανεωμένο DS 7 με την ενσωμάτωση του DS Iris system. Αυτό το νέο λειτουργικό σύστημα είναι πλήρως διαμορφώσιμο και υποστηρίζεται από αναγνώριση φωνής.
Η νέα οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 12 ιντσών διαθέτει ένα μενού που αποτελείται από widget για πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες, ενώ επιτρέπει την προβολή εικόνας από τις νέες ψηφιακές κάμερες υψηλής ανάλυσης εμπρός και πίσω.
Ίδιας διαγωνίου είναι και ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων, που εμπλουτίζεται με νέα γραφικά και χρώματα, τα οποία συνδυάζονται ιδανικά με τις άφθονες δυνατότητες παραμετροποίησης, που ακολουθούν το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.
Στις τεχνολογικές καινοτομίες που έχουν μεταφερθεί από το προηγούμενο, στο νέο DS 7 συμπεριλαμβάνεται το σύστημα νυχτερινής όρασης (μία κάμερα υπερύθρων, τοποθετημένη στη μάσκα, εντοπίζει πεζούς και ζώα σε απόσταση έως και 100 μέτρων τη νύχτα και σε συνθήκες κακού φωτισμού), το οποίο αποτυπώνεται ιδανικά σε αυτήν τη μεγάλη οθόνη του πίνακα οργάνων.
Επίσης το παρών δίνει το DS Driver Attention Monitoring, το οποίο αναλύει το επίπεδο προσοχής του οδηγού με δύο κάμερες, όπου η πρώτη ελέγχει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο περιβάλλον του, και η δεύτερη, τοποθετημένη απέναντι ακριβώς από τον οδηγό, αναλύει το βλέμμα, την κίνηση του προσώπου και των βλεφάρων του εντοπίζοντας ενδείξεις κόπωσης.
Για τον περιορισμό της κόπωσης φροντίζουν τα εργονομικά καθίσματα με την πολύ σωστή στήριξη της μέσης αλλά και των κάτω άκρων, ενώ ανάλογα με την έκδοση διαθέτουν ακόμα και δυνατότητα μασάζ. Ένα ακόμα στοιχείο άνεσης είναι η ύπαρξη ξεχωριστού πάνελ αφής, για τον ανεξάρτητο χειρισμό του κλιματισμού στις πίσω θέσεις.
Με τις σεβαστές του διαστάσεις, όπου το μήκος αγγίζει τα 4,6 μ., το DS 7 προσφέρει μια πολύ ευρύχωρη καμπίνα, χάρη και στο μεταξόνιο των 2.738 χλστ. Στις πίσω θέσεις ακόμα και κανονικού αναστήματος επιβάτες δε θα αντιμετωπίσουν κανένα θέμα με τον διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι (δεν ισχύει το ίδιο και για το χώρο που περισσεύει κάτω από την έδρα των εμπρός καθισμάτων), ενώ το απόλυτα επίπεδο πάτωμα διευκολύνει τη μεταφορά χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις ενός πέμπτου επιβάτη.
Εξίσου πλουσιοπάροχο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 541 λίτρων, το οποίο μάλιστα δεν πλήττεται από την ύπαρξη της μπαταρίας στις υβριδικές εκδόσεις.
To μηχανολογικό «κουαρτέτο» του DS 7
H διαθέσιμη γκάμα του ανανεωμένου DS 7 περιλαμβάνει τέσσερις εναλλακτικές, με τις τρεις εξ αυτών να είναι εξηλεκτρισμένες, καθώς βασίζονται στην καταξιωμένη plug–in υβριδική τεχνολογία του ομίλου Stellantis, αφήνοντας έτσι την πετρελαιοκίνητη παραλλαγή να αποτελεί τον μοναδικό συνδετικό κρίκο με το θερμικό παρελθόν του DS 7.
Σε αυτή, λοιπόν, ο ηρωικός BlueHDi πετρελαιοκινητήρας (ο τελευταίος του είδους του, μιας και δεν πρόκειται να υπάρξει συνεχιστής σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον) του 1,5 λίτρου συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, χαρίζοντας στο αμάξωμα των 1.510 κιλών (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού) αξιοπρεπείς επιδόσεις (10,9 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα και 195 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας) και μια αρκετά καλή μέση κατανάλωση, που κυμαίνεται σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις γύρω στα 7 λτ./100 χλμ.
Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της ηχομόνωσης που κρατά μακριά από την καμπίνα την χαρακτηριστική χροιά του ντίζελ, εκεί όπου το DS 7 ξεδιπλώνει καλύτερα τον savoir-faire χαρακτήρα του, είναι όταν συνδυάζεται με μία εκ των υβριδικών μονάδων κίνησης.
Στη μικρότερη, αυτήν των 225 ίππων, ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 180 ίππους και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων, ο οποίος έχει ενσωματωθεί στο εξηλεκτρισμένο κιβώτιο των 8 σχέσεων.
Οι άλλες δύο plug–in υβριδικές εκδόσεις των 300 και των 360 συνδυαστικών ίππων χρησιμοποιούν μια ελαφρώς ισχυρότερη παραλλαγή του βενζινοκινητήρα (200 ίπποι) και, πέρα από το προαναφερθέν εμπρός σύνολο ηλεκτροκινητήρα/κιβωτίου, αξιοποιούν έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων που κινεί τους πίσω τροχούς, με την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου να αναλαμβάνει το ταχύτατο μοίρασμα της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα.
Το βάρος ξεπερνάει του 1,8 τόνους, αλλά η συνδυαστική απόδοση (η διαφορά στο τελικό νούμερο είναι αποτέλεσμα διαφορετικών ρυθμίσεων στο software της κεντρικής μονάδας) εξασφαλίζει χορταστικές επιδόσεις, με επιτάχυνση κάτω από 6 δλ. και τελική 235 χλμ./ώρα.
Το υβριδικό σύστημα πλαισιώνει σε όλες τις περιπτώσεις μία μπαταρία η χωρητικότητα της οποίας αυξήθηκε από 13,2 σε 14,2 kWh, κάτι που σημαίνει ότι χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 7,4 kW, μία πλήρης φόρτιση σε wallbox διαρκεί λιγότερο από 2 ώρες.
DS 7… on the road
Στην απερχόμενη crossback περίοδο του DS 7 η έμφαση ήταν πρωτίστως στην άνεση. Αυτή η προτεραιότητα δε θα μπορούσε φυσικά να αλλάξει μετά την ανανέωση, το ανανεωμένο DS 7 όμως δείχνει ότι θέλει να προσθέσει και άλλα στοιχεία στο ταμπεραμέντο του.
Για αυτό και αποφασίστηκε να δημιουργηθεί η κορυφαία έκδοση E–Tense 360, η οποία έχει δεχθεί τη φροντίδα της DS Performance. Προκειμένου να τονιστεί ο σπορτίφ χαρακτήρας της συγκεκριμένης έκδοσης, μειώθηκε κατά 15 χλστ. η απόσταση από το έδαφος, τα μετατρόχια έχουν φαρδύνει (κατά 24 χλστ. εμπρός και κατά 10 χλστ. πίσω), ενισχύθηκαν τα εμπρός φρένα (η διάμετρος των δίσκων αυξήθηκε στα 380 χλστ. και τοποθετήθηκαν δαγκάνες της DS Performance), τοποθετήθηκαν τροχοί 21 ιντσών με αποκλειστικής σχεδίασης ζάντες, ενώ είναι διαθέσιμη η εφαρμογή energy coach, που υποστηρίζει τον οδηγό βελτιώνοντας την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση.
Όλες αυτές οι αλλαγές, όπως είναι φυσικό, δε θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστη τη μεταξένια ποιότητα κύλισης. Το πρώτο που αντιλαμβάνεται ο οδηγός είναι οι μικροταλαντώσεις που φτάνουν στο τιμόνι, καθώς τα ελαστικά με το 35άρι(!) προφίλ «διαβάζουν» όλες τις λεπτομέρειες του δρόμου, που έρχονται να προστεθούν στη μικρότερη (σε σύγκριση με εκείνη των υπόλοιπων εκδόσεων) ενδοτικότητα της ανάρτησης στις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.
Από την άλλη, όμως, αντιλαμβάνεσαι το λόγο που οι μηχανικοί αποφάσισαν να επιλέξουν αυτό το επιθετικότερο set–up της ανάρτησης, όταν με επιλεγμένο το πρόγραμμα Sport απελευθερώνεται το πλήρες δυναμικό του συστήματος.
Είναι πραγματικά εντυπωσιακός ο άμεσος τρόπος με τον οποίον αντιδρά το δυνατότερο DS 7 στο βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ ακόμα και σε μια ανηφορική φουρκέτα, με την «ηλεκτρική» τετρακίνηση να εξαλείφει ταχύτατα τα όποια χαζοσπιναρίσματα.
Υπάρχει όμως μια έντονα τεχνητή χροιά στη συνολική αίσθηση (και ειδικά του τιμονιού), προκειμένου να στοιχειοθετηθεί ο σπορτίφ χαρακτήρας, που στο τέλος της ημέρας δεν ξέρουμε εάν συμβαδίζει με το εκλεπτυσμένο DNA του γαλλικού SUV.
Αυτό δηλαδή που ξεδιπλώνουν με τον καλύτερο τρόπο οι υπόλοιπες εκδόσεις, όπου η DS active scan ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ενεργητική ανάρτηση με τις μαλακές ρυθμίσεις, οι 19άρηδες τροχοί με το 50άρι προφίλ των ελαστικών συνθέτουν αυτή την απολαυστική κύλιση, που συνδυάζεται ιδανικά με τα εξηλεκτρισμένα χαρακτηριστικά του υβριδικού συστήματος.
Οι διαφορές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι αυτές που τονίζουν ότι βρίσκεσαι σε άλλη έκδοση, και όχι αυτή καθαυτήν η απόδοση της παραλλαγής των 300 ίππων, που δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε απόκριση και ελαστικότητα (άλλωστε τα 520 Nm της συνδυαστικής ροπής υπάρχουν και εδώ).
Η τετρακίνηση είναι και εδώ παρούσα, όπου χάρη και στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος δημιουργούνται κάποιες εκδρομικές προϋποθέσεις (που στην ισχυρότερη έκδοση των 360 ίππων αποκλείουν τα αμιγώς ασφάλτινα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά).
Αντιλαμβάνεσαι τις συγκριτικά μεγαλύτερες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές σε πιο γρήγορους ρυθμούς, αλλά συνολικά η απορρόφηση των κακοτεχνιών του οδοστρώματος είναι πάρα πολύ αποτελεσματική.
Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και η μικρότερη υβριδική έκδοση των 225 ίππων σε ό,τι έχει να κάνει με την ποιότητα κύλισης, όπου η τελική επιλογή θεωρούμε ότι θα καθοριστεί από το θέμα του κόστους (βλέπε παρακάτω), ενώ σε ό,τι αφορά την πετρελαιοκίνητη έκδοση το πλεονέκτημά της παραμένει η σχετικά χαμηλή κατανάλωση, ειδικά όταν υπάρχει ανάγκη για υψηλές ετήσιες χιλιομετρικές αποστάσεις.
Το θέμα της κατανάλωσης είναι πιο σύνθετο στην περίπτωση των υβριδικών εκδόσεων. Η μικρή αύξηση στη χωρητικότητα της μπαταρίας έχει βελτιώσει ελαφρώς την αυτονομία, η οποία υπό ιδανικές συνθήκες (ανοιχτός δρόμος και ταχύτητες 80-90 χλμ./ώρα), οριακά μπορεί να ξεπεράσει το φράγμα των 50 χλμ., απόσταση που πέφτει στα 42 χλμ. στην ισχυρότερη εκδοχή των 360 ίππων.
Όσο λοιπόν ο οδηγός φροντίζει για την τακτική αναπλήρωση της ενέργειας (χάρη στον on-board φορτιστή των 7,4 kW, θα χρειαστούν λιγότερο από 2 ώρες σε ένα wallbox), η κατανάλωση μπορεί να διατηρείται μηδενική ή τουλάχιστον σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Με αφόρτιστη την μπαταρία η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται πάνω από τα 7 λτ./100 χλμ., ενώ δεν είναι δύσκολο να παρασυρθείς από το ρυθμό της δυνατότερης έκδοσης, κάτι που μπορεί να ανεβάσει την κατανάλωση πάνω και από τα 9 λτ./100 χλμ.
Κόστος και αξία
Ένα luxury SUV, όπως είναι το DS 7, έχει ένα ανάλογο κόστος. Αυτό καθορίζεται από τον premium χαρακτήρα, την αδιαμφισβήτητη άνεση και αυτό τον ξεχωριστό συνδυασμό πολυτέλειας και στυλ.
Η ντίζελ έκδοση ξεκινάει από τα 45.500 ευρώ και τοποθετείται απέναντι σε ανταγωνιστές, οι οποίοι στην πλειονότητά τους διαθέτουν 2λιτρους πετρελαιοκινητήρες. Εκτός λοιπόν από το θέμα του κυβισμού, η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρει το πλεονέκτημα της λογικής κατανάλωσης με μεγάλη αυτονομία (με λίγη αυτοσυγκράτηση μπορεί να ξεπεράσει τα 800 χλμ.), απευθυνόμενη σε υποψήφιους αγοραστές που διανύουν μεγάλες αποστάσεις σε ετήσια βάση.
Περισσότερη σκέψη χρειάζεται όταν θα κληθεί κάποιος να επιλέξει μία εκ των τριών υβριδικών εκδόσεων. Η πιο ξεκάθαρη περίπτωση είναι αυτή των 360 ίππων. Ο σπορτίφ χαρακτήρας δίνει το «παρών», με τις επιδόσεις να ικανοποιούν και τον πλέον απαιτητικό.
DS 7 1.5 BlueHDi 130 EAT8
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: π/κ άμεσου ψεκασμού με τούρμπο >ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.499 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ: 130 ίπποι/3.750 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ: 300 Nm/1.750 σ.α.λ. >ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 8 σχέσεων >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.593x1.906x1.625 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.738 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 541-1.752 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.510 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 10,9 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 195 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 7 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 143 γρ./χλμ.
DS 7 E-TENSE 225
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: β/κ + εμπρός η/κ >ΚΥΒΙΣΜΟΣ (β/κ): 1.598 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ (β/κ): 180 ίπποι/6.000 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ (β/κ): 300 Nm/3.000 σ.α.λ. >ΙΣΧΥΣ (η/κ): 110 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 225 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 360 Nm >ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 8 σχέσεων >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 14,2 kWh >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.593×1.906×1.625 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.738 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 541-1.752 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.760 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 8,9 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 225 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 6,9 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 28 γρ./χλμ. >ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ AYTONOMIA ΔΟΚΙΜΗΣ: 44 χλμ. >ΦΟΡΤΙΣΗ (AC): 115 λεπτά (7,4 kW)
DS 7 E-TENSE 300 4×4
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: β/κ + 2 η/κ >ΚΥΒΙΣΜΟΣ (β/κ): 1.598 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ (β/κ): 200 ίπποι/6.000 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ (β/κ): 300 Nm/3.000 σ.α.λ. >ΙΣΧΥΣ (εμπρός η/κ): 110 ίπποι > ΙΣΧΥΣ (πίσω η/κ): 113 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 360 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 520 Nm >ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 8 σχέσεων >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 14,2 kWh >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.593×1.906×1.625 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.738 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 541-1.752 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.836 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,9 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 235 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 7,2 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 27 γρ./χλμ. >ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ AYTONOMIA ΔΟΚΙΜΗΣ: 44 χλμ. >ΦΟΡΤΙΣΗ (AC): 115 λεπτά (7,4 kW)
DS 7 E-TENSE 360 4×4
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: β/κ + 2 η/κ >ΚΥΒΙΣΜΟΣ (β/κ): 1.598 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ (β/κ): 200 ίπποι/6.000 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ (β/κ): 300 Nm/3.000 σ.α.λ. >ΙΣΧΥΣ (εμπρός η/κ): 110 ίπποι > ΙΣΧΥΣ (πίσω η/κ): 113 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 360 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 520 Nm >ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 8 σχέσεων >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 14,2 kWh >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.593×1.906×1.625 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.738 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 541-1.752 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.885 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,6 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 235 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 7,8 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 40 γρ./χλμ. >ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ AYTONOMIA ΔΟΚΙΜΗΣ: 39 χλμ. >ΦΟΡΤΙΣΗ (AC): 115 λεπτά (7,4 kW)