Η Lamborghini LB744 έχει 13 διαφορετικούς συνδυασμούς προγραμμάτων λειτουργίας
Το νέο plug-in υβριδικό hypercar της Lamborghini με την «προσωρινή» ονομασία LB744 συνεχίζει να συναρπάζει με τις τεχνολογικές περγαμηνές του.
Μαζί με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της νέας Lamborghini με τον κωδικό LB744 που σε λίγες μέρες θα αντικαταστήσει την Aventador, το ντεμπούτο τους πραγματοποιούν τρία νέα, αποκλειστικά drive modes με τις ονομασίες Recharge, Hybrid και Performance, που θα συνδυαστούν με τις λειτουργίες Città (City), Strada, Sport και Corsa, τα οποία επιλέγονται με την αρωγή δύο περιστροφικών χειριστηρίων που βρίσκονται στο επανασχεδιασμένο τιμόνι του ιταλικού hyperar.
Συνολικά, 13 συνδυασμοί προγραμμάτων λειτουργίας δηλώνουν «παρών» στο νέο plug-in υβριδικό υπερ-αυτοκίνητο των 1.015 ίππων της Lamborghini που αναδεικνύουν τις διαφορετικές προσωπικότητες και δυνατότητες της LB744 ανάλογα με την κατάσταση και τον τύπο του δρόμου ή της πίστας στην οποία οδηγείται το όχημα.
Το Città, για παράδειγμα, είναι η λειτουργία οδήγησης που έχει σχεδιαστεί για καθημερινή οδήγηση σε αστικά κέντρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Εάν όμως η μπαταρία ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς κινητήρες χρειάζεται επαναφόρτιση και δεν υπάρχουν διαθέσιμοι σταθμοί φόρτισης, ο V12 παρεμβαίνει για να την επαναφορτίσει πλήρως σε λίγα μόλις λεπτά.
Αυτό καθιστά δυνατή στη συνέχεια την πρόσβαση σε ιστορικά κέντρα πόλεων με περιορισμούς εκπομπών, με το αυτοκίνητο να κινείται σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Το σύστημα ανάρτησης, ο έλεγχος πρόσφυσης και το κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρουν μέγιστη άνεση σε αυτό το σενάριο, με τη μέγιστη ισχύ να περιορίζεται στους 180 μόλις ίππους.
Η λειτουργία Strada είναι ιδανική για δυναμική καθημερινή οδήγηση και μακρινά ταξίδια, περιορίζοντας την ισχύ στους 886 ίππους. Εδώ, ο V12 είναι πάντα ενεργός, διασφαλίζοντας επίσης μια σταθερή κατάσταση επαναφόρτισης της μπαταρίας που βελτιστοποιείται και ωθείται στο μέγιστο στη λειτουργία επαναφόρτισης. Την ίδια στιγμή, το εμπρός e–axle υποστηρίζει την κίνηση του αυτοκινήτου και τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα είναι παρόντα για να παρέχουν μέγιστη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.
Η επιλογή της λειτουργίας Sport αλλάζει την προσωπικότητα της LB744 και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία σε καθένα από τα τρία «συνδυαστικά» drive modes με τις ονομασίες Recharge, Hybrid και Performance. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, με τη βοήθεια του υβριδικού συστήματος, είναι ενεργός και στις τρεις καταστάσεις, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 907 ίππων, με τον ήχο του V12 να εκφράζεται στους πιο συναρπαστικούς τόνους του. Το κιβώτιο ταχυτήτων αντιδρά με μέγιστη απόκριση, ενώ η ανάρτηση και η αεροδυναμική ενισχύουν την ευελιξία και την οδηγική απόλαυση του αυτοκινήτου στις στροφές.
Το αποκορύφωμα του δυναμισμού και της απόδοσης ισχύος, όσον αφορά τόσο τις επιδόσεις όσο και τον ήχο, επιτυγχάνεται με το πρόγραμμα Corsa, τη λειτουργία οδήγησης, με άλλα λόγια, που έχει σχεδιαστεί για να αναδεικνύει τις δυναμικές δυνατότητες της LB744 στην πίστα. Στη λειτουργία Performance, το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων του παράγοντας 1.015 ίππους ενώ ο έλεγχος του υβριδικού συστήματος είναι τέτοιος ώστε να αξιοποιεί στο έπακρο τα e-axle όσον αφορά τόσο το σύστημα torque vectoring όσο και την τετρακίνηση. Στη λειτουργία Corsa Recharge, είναι δυνατό να δοθεί προτεραιότητα στην μπαταρία, μεγιστοποιώντας την επαναφόρτισή της.