Η πρώτη T.50 της Gordon Murray Automotive με την υπογραφή του δημιουργού της
Λιγότερο από δυόμισι χρόνια μετά την αποκάλυψη του υπεραυτοκίνητου της Gordon Murray Automotive, ο εμπνευστής και δημιουργός του υπέγραψε το μονοκόκ από ανθρακονήματα του πρώτου αντιτύπου.
Αυστηρά περιορισμένης παραγωγής σε 100 αντίτυπα, το T.50 θα συναρμολογηθεί στο χέρι στις εγκαταστάσεις της GMA στο Dunsfold, με κάθε αυτοκίνητο να είναι απολύτως μοναδικό, προσαρμοσμένο στα γούστα και τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη του, χωρίς καν να υπάρχει δεύτερο δείγμα στο ίδιο χρώμα εξωτερικού φινιρίσματος.
Διαβάστε εδω - ALONSO: "ΠΟΙΗΤΗΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΡΟΔΕΣ"
Ο Gordon Murray είπε σχετικά: «Από τη στιγμή που ανακοινώσαμε το T.50 – το οποίο επινοήθηκε ως το πιο οδηγοκεντρικό supercar στον κόσμο – ανυπομονούσα μέχρι σήμερα. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του T.50 ήταν ένα απίστευτο ταξείδι με μεγάλο μέρος της αρχικής δουλειάς να ολοκληρώνεται κατά τη διάρκεια του lockdown, οπότε το να είστε σε θέση να παρακολουθήσετε την τεχνική της κατασκευής του πρώτου μονοκόκ από ανθρακονήματα έτοιμου για συναρμολόγηση, λιγότερο από δυόμισι χρόνια από την αποκάλυψη, είναι αρκετά μαγικό.
«Η ομάδα μας στην Gordon Murray Automotive θα πρέπει να είναι περήφανη για όσα έχουν πετύχει και ανυπομονώ να παρακολουθήσω τις αντιδράσεις των πελατών όταν θα παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους».
Διαβάστε εδώ: ΛΑΜΠΡΟ ΦΩΣ ΣΤΗ ΖΩΗ
Το «όσο ελαφρύ χρειάζεται» είναι μία από τις επτά βασικές αρχές της GMA και το μονοκόκ από ανθρακονήματα στον πυρήνα του T.50 είναι ένα απτό παράδειγμα αυτής της αρχής. Το ίδιο το μονοκόκ ζυγίζει μόλις 107 κιλά, ενώ ο κινητήρας V12 της Cosworth για την GMA – με απόδοση 665 ίππων και κόκκινη περιοχή στις 12.100 σ.α.λ. – έχει βάρος μόλις 178 κιλών. Κάθε εξάρτημα που θα τοποθετηθεί με το χέρι στο μονοκόκ κατά τη συναρμολόγηση, έχει σχεδιαστεί με την ίδια φιλοσοφία, από το πεντάλ του γκαζιού που είναι φτιαγμένο από τιτάνιο μέχρι τον ανεμιστήρα με διάμετρο 400 χλστ. από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου που συμβάλλει στην αύξηση της αρνητικής άνωσης κατά 50%.
Η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τον πελάτη είναι μια άλλη από τις βασικές αρχές της GMA και καθώς ξεκινά η συναρμολόγηση του T.50, ανακοινώθηκε ένα ολοκληρωμένο δίκτυο Παγκόσμιων Κέντρων Εξυπηρέτησης / Global Service Centers. Με επικεφαλής μια ομάδα τεχνικών aftersales ανά την υφήλιο, υπάρχουν πέντε Παγκόσμια Κέντρα Εξυπηρέτησης σε επιλεγμένες τοποθεσίες: ΗΠΑ (ανατολικές και δυτικές ακτές), Ηνωμένο Βασίλειο, Ιαπωνία και Άμπου Ντάμπι. Όλα στελεχώνονται από εξειδικευμένους τεχνικούς που έχουν εκπαιδευτεί από την GMA για το σέρβις, τη συντήρηση και την επισκευή αυτών των κατά παραγγελία αυτοκινήτων.
Ο Phillip Lee, Διευθύνων Σύμβουλος του oμίλου, δήλωσε: «Καθώς ξεκινά η συναρμολόγηση των αυτοκινήτων πελατών, η GMA συνεχίζει να αναπτύσσεται με τα T.50 και T.33 coupe να επίσης προπωλημένα, βάζουμε τις τελευταίες πινελιές στο δίκτυό μας σε όλο τον κόσμο. Στελεχωμένα από τεχνικούς εκπαιδευμένους στα ίδια αυστηρά πρότυπα με εκείνους εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυτά τα κέντρα θα παρέχουν υποστήριξη σέρβις και συντήρησης για όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα της GMA, όπου κι αν βρίσκονται οι πελάτες μας, για να διασφαλίσουν ότι η δέσμευσή μας για τελειότητα στην οδήγηση θα τηρείται πάντα».
Τα πέντε Παγκόσμια Κέντρα Εξυπηρέτησης συμπληρώνονται από ένα δίκτυο 14 Κέντρων Τεχνικής Υποστήριξης, τα οποία στελεχώνονται επίσης από ειδικούς τεχνικούς εκπαιδευμένους από την GMA. Όταν ένας πελάτης μεταφέρει το αυτοκίνητό του σε ένα καθορισμένο Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης, η GMA είτε θα υποστηρίξει το Κέντρο Υποστήριξης Σέρβις είτε θα στείλει τους τεχνικούς της σε αυτό το Κέντρο για να εκτελέσουν οποιαδήποτε εργασία απαιτείται στο αυτοκίνητο με τα ίδια αυστηρά πρότυπα που ίσχυαν όταν κατασκευάστηκε στο χέρι. .
Οι τοποθεσίες Κέντρων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης είναι: στην Γερμανία, την Ισπανία, στο Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας, το Βασίλειο του Μπαχρέιν, στο Χονγκ Κονγκ, στην Σιγκαπούρη, την Ταϊβάν, την Αυστραλία και ακολουθούν άλλα έξι σε βασικές Πολιτείες της Αμερικής. Η ανάπτυξη του δικτύου της GMA θα συνεχιστεί ανάλογα με τις απαιτήσεις και την γεωγραφική διασπορά των πελατών της.