WEC – 1000 miles of Sebring: 1-2 η Toyota, βάθρο για τη Ferrari
Ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) εξελίχθηκε χωρίς εκπλήξεις, με τα πρωτότυπα της Toyota να πρωταγωνιστούν και το hypercar της Ferrari να ανεβαίνει στην τρίτη θέση του βάθρου των νικητών.
Παρά την pole-position της πρωτοεμφανιζόμενης ύστερα από 50 χρόνια Ferrari, η φωνή της λογικής έλεγε πως η τάξη των πραγμάτων δεν επρόκειτο να απειληθεί, τουλάχιστον όχι στο Sebring. Ως αιτιολογία αρκούσε το γεγονός πως τα αυτοκίνητα της Toyota έχουν πολύ περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα στους τροχούς τους από οποιονδήποτε άλλον, όσο οργανωμένος και φιλόδοξος κι αν είναι.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!
Έτσι, τα δύο GR010 Hybrid της Toyota Gazoo Racing παρουσιάστηκαν ετοιμοπόλεμα στο Sebring, παρά την απώλεια της pole-position. Στον αντίποδα, ο ανταγωνισμός της έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει, καθώς οι Ferrari 499P και οι Porsche 963 έπαιρναν στην αμερικανική πίστα το βάπτισμα του πυρός και τα Peugeot 9X8 έκαναν τον τρίτο τους μόλις αγώνα.
Έτσι λοιπόν, τα δύο πρωτότυπα της Toyota βρέθηκαν από το ξεκίνημα του αγώνα στις δύο πρώτες θέσεις, στις οποίες και τερμάτισαν, δίχως να απειληθούν από κανέναν. Για την τρίτη θέση στο βάθρο των νικητών έγινε μάχη για αρκετή ώρα, από την οποία νικήτρια βγήκε η Ferrari, που τερμάτισε δύο γύρους πίσω από την Τοyota GR010 Hybrid #7 των νικητών Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez.
Oι Porsche 963 της Penske Motorsport, αφού φλερτάρισαν για λίγο με το βάθρο, ολοκλήρωσαν τον αγώνα τους στην πέμπτη και στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Για τα δύο 9Χ8 της Peugeot Total Energies τα πράγματα ήταν από την αρχή δύσκολα, αφού κλήθηκαν να αγωνιστούν σε μια πίστα που δεν τα ευνοούσε, με αποτέλεσμα ύστερα από συνδυασμό τεχνικών προβλημάτων να καταλήξουν από νωρίς στις κάτω θέσεις της κατάταξης και να τερματίσουν στην 31η και στην 32η θέση. Από την προσπάθειά τους εξήχθησαν πολύτιμα συμπεράσματα, τα οποία θα φανούν πολύ χρήσιμα στη συνέχεια της χρονιάς, καθώς το αναμενόμενο είναι οι Γάλλοι να βρουν γρήγορα το δρόμο τους.
Στην κατηγορία LMP2, που φέτος διεξάγεται για τελευταία χρονιά, η επικράτηση του Oreca 07-Gibson με αριθμό συμμετοχής #48 της ομάδας Hertz Team Jota ήταν κάτι που είχε φανεί από την περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Ο αγώνας ήταν μια συνέχεια αυτής τους της ανωτερότητας, που έφερε τελικά το πλήρωμα (David Beckman, Yifei Ye, William Stevens) στην περίοπτη έβδομη θέση της τελικής κατάταξης.
Στην κατηγορία LM GTE Am, όπου τα κορίτσια με την #85 Porsche 919 RSR-19 της Iron Dames είχαν κυριαρχήσει σε χρόνους τόσο στις ελεύθερες δοκιμές όσο και στην κατατακτήρια διαδικασία, νικήτρια αναδείχθηκε η #33 Corvette C8R με πλήρωμα τους Benjamin Keating, Nicolas Varrone και Nicky Catsburg.
Eπόμενος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (World Endurance Championship – WEC) είναι οι 6 ώρες του Portimao στην Πορτογαλία, στις 14 Απριλίου
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!