H Audi θέλει να κερδίσει το 24ωρο Nurburgring
H αγωνιστική ομάδα Scherer Sport PHX, που χρησιμοποιεί ένα Audi R8 LMS GT3 evo II, φιλοδοξεί να κερδίσει σε συνεργασία με τη Yokohama τον 24ωρο αγώνα στο Nürburgring το 2025.
Η Scherer Sport PHX εδρεύει στο Nürburgring και συμμετέχει σε σημαντικούς αγώνες εκεί από το 2023 ως θυγατρική της Scherer, μιας γερμανικής αντιπροσωπείας αυτοκινήτων. Είναι μία από τις πολλά υποσχόμενες ομάδες στο grid, έχοντας κερδίσει τον 24ωρο αγώνα του Nürburgring πέντε φορές, συμπεριλαμβανομένης και της φετινής χρονιάς.
Η Yokohama Rubber, με την οποία θα συνεργαστεί η ομάδα, έχει υποστηρίξει πολλές ομάδες που συμμετέχουν στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring, ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές ελαστικών να επιδείξουν την απόδοση των προϊόντων τους στις πιο εξαντλητικές συνθήκες.
Τεχνικές Προδιαγραφές - Audi R8 LMS GT3 evo II
Κινητήρας
- Τύπος Κινητήρα: V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας
- Χωρητικότητα Κινητήρα: 5.2 λίτρα
- Ισχύς: 585 hp (430 kW) στις 8,500 σ.α.λ.
- Ροπή: 550 Nm στις 6,500 σ.α.λ.
- Εγκατεστημένος Κινητήρας: Κεντρικά πίσω
- Σύστημα Τροφοδοσίας: Άμεσος ψεκασμός καυσίμου
Μετάδοση
- Μετάδοση: 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με αλλαγή ταχυτήτων Paddle
- Κίνηση: 4WD (τετρακίνηση)
- Διαφορικό: Φωτισμένο και ρυθμιζόμενο
Αναρτήσεις
- Πίσω Αναρτήσεις: Διπλή ανάρτηση ελέγχου
- Εμπρός Αναρτήσεις: Διπλή ανάρτηση ελέγχου
- Σύστημα Αναρτήσεων: Ρυθμιζόμενο για αγωνιστική χρήση με συμπιεστές και αμορτισέρ της Öhlins
Φρένα
- Φρένα Εμπρός: Δίσκοι ανθρακονημάτων (Carbon-carbon)
- Φρένα Πίσω: Δίσκοι ανθρακονημάτων (Carbon-carbon)
- Υποστήριξη Φρεναρίσματος: ABS και σύστημα κατανομής δύναμης φρεναρίσματος
Διαστάσεις & Βάρος
- Μήκος: 4,500 mm
- Πλάτος: 1,990 mm
- Ύψος: 1,240 mm
- Αξονική Απόσταση: 2,650 mm
- Βάρος: 1,300 kg (κατά προσέγγιση)
- Ελαστικά: Pirelli Slick για αγώνες GT3
Εσωτερικό και Σώμα
- Σώμα: Κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο για εξαιρετική ακαμψία και ελαφρότητα
- Καμπίνα: Προστατευτικό Roll Cage σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις της FIA
- Αναγνωρισμένα Συστήματα Σωτηρίας: FIA GT3 Roll Cage, σύστημα πυρόσβεσης, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία
- Ηλεκτρονικός Έλεγχος: Συστηματάκια ECU και Datalogger για παρακολούθηση δεδομένων οδήγησης
- Ηλεκτρονικά Συμπλέγματα: Σύστημα αντιλίπανσης (anti-lock braking system, ABS) και έλεγχος τροχών (traction control, TC)
- Λογισμικό Παρακολούθησης: Λογισμικό που καταγράφει δεδομένα οδηγίας για αξιολόγηση από την ομάδα
Ποιότητα και Επιδόσεις
- Τελική Ταχύτητα: Περίπου 280-300 km/h (ανάλογα με τις συνθήκες του αγώνα)
- 0-100 km/h: 3,1 δευτερόλεπτα (κατά προσέγγιση)
- Σύστημα Στήριξης: Ρυθμιζόμενο σύστημα αεροδυναμικής με ρύθμιση σπόιλερ και διαχύτη
Αγωνιστικά Χαρακτηριστικά
- Ειδική Σχεδίαση: Βελτιωμένη αεροδυναμική και χειρισμός, με νέα στοιχεία που προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.
- Αναβάθμιση GT3: Εφαρμογή νέων κανονισμών του 2022 για την κατηγορία GT3
Παρακολουθήστε εδώ: Verstappen - o σχιζοφρενής super ήρωας | SpeedΖone Podcast EP63
Διαβάστε ακόμη: Ο αετός πεθαίνει στον αέρα