TOGG Τ10X: To πρώτο αυτοκίνητο της Τουρκίας κοστίζει… πολλά
Το ηλεκτρικό TOGG T10X είναι το πρώτο «Made in Turkey» αυτοκίνητο και πλέον μπαίνει στην αγορά με τιμή που θα συζητηθεί.
Η TOGG, η νέα εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία της Τουρκίας, διαφημίζει το ηλεκτρικό T10X«έξυπνη συσκευή» καθώς, όπως επικαλούνται οι γείτονες δημιουργοί του, διαθέτει μια πληθώρα χαρακτηριστικών συνδεσιμότητας.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από την TOGG, το νέο ΕV της Τουρκίας, το οποίο έχει αναπτυχθεί ως μέρος ενός φιλόδοξου βιομηχανικού εθνικού σχεδίου του προέδρου της χώρας Recep Tayyip Erdogan, θα ξεκινήσει να εξάγεται στην Ευρώπη μέσα στο επόμενο έτος.
Όλα οι εκδόσεις του TOGG T10X διαθέτουν στάνταρ στο εσωτερικό τους μία ψηφιακή οθόνη εμπρός από τον οδηγό με διαγώνιο 12 ιντσών. Και αυτό δεν είναι παρά η… αρχή, καθώς το «παρών» στην καμπίνα δίνει επίσης μια έξυπνη οθόνη αφής 29 παρακαλώ ιντσών και μια ενσωματωμένη κάμερα που μπορεί να τραβήξει selfies με φωνητικές εντολές και να τις ανεβάσει στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!
Εκτός από το adaptive cruise control, το όχημα θα διαθέτει στο εγγύς μέλλον μια λειτουργία με την ονομασία «rush-hour pilot» που θα του επιτρέπει την αυτό-οδήγηση σε έντονες συνθήκες κυκλοφορία με ταχύτητες έως και 15 χλμ./ώρα χωρίς ο οδηγός να κρατά το τιμόνι.
Το TOGG T10X είναι ένα μεσαίο-μεγάλο SUV με μήκος 4,6 μ., πλάτος που αγγίζει τα 1,9 μ. και μεταξόνιο που ακουμπά τα 2,9 μ. Ο χώρος αποσκευών του είναι 441 λίτρα, τιμή που μπορεί να φτάσει τα 1.515 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Σε πρώτη φάση θα είναι διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα εγκατεστημένο στον πίσω άξονα που θα αποδίδει 218 ίππους και 350 Nm ροπής εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,4 δλ.
Η μπαταρία της βασικής έκδοσης έχει χωρητικότητα 52,4 kWh εξασφαλίζοντας βάσει του προτύπου WLTP αυτονομία 314 χλμ. Αργότερα, στη γκάμα θα προστεθεί και μια παραλλαγή με αυτονομία 523 χλμ. και μπαταρία 88,5 kWh. Και οι δύο μπορούν να φορτιστούν σε ταχυφορτιστή DC 180 kW.
Όπως ανακοίνωσε η TOGG, οι πωλήσεις στην Τουρκία των πρώτων αντιτύπων του μοντέλου θα πραγματοποιηθούν εξαιτίας της περιορισμένης παραγωγής όχι με σειρά προτεραιότητας αλλά με… κλήρωση.
Όπως και να έχει, η βασική έκδοση θα κοστίζει στην Τουρκία, ούτε λίγο ούτε πολύ, 47.290 ευρώ, ενώ η long-range 60.290 ευρώ.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!