Η αβάσταχτη ελαφρότητα του carbon πλαισίου της plug-in υβριδικής Lamborghini LB744
Το monofuselage είναι το νέο, ελαφρύ πλαίσιο από carbon του πρώτου plug-in υβριδικού μοντέλου της Lamborghini που θα διαδεχτεί σε λίγες εβδομάδες από σήμερα την Aventador.
Η Lamborghini μας αποκαλύπτει σήμερα μια ακόμα τεχνολογική πτυχή του επερχόμενου μέσα σε λίγες μέρες νέου plug-in υβριδικού μοντέλου της, που θα αποδίδει 1.015 ίππους και θα αντικαταστήσει την τρέχουσα Aventador.
Εν προκειμένω, πρόκειται για το νέο μονοκόκ του ολοκαίνουργιου και 12κύλινδρου High Performance Electrified Vehicle της Lamborghini, το οποίο κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από carbon. Εμπνευσμένο από την αεροναυπηγική, το αποκαλούμενο από τους ίδιους τους δημιουργούς του ως monofuselage θα μειώσει το βάρος κατά 10% σε σύγκριση με εκείνο του προκάτοχό του, ενώ ταυτόχρονα θα εξασφαλίσει υψηλότερη κατά 25% στρεπτική ακαμψία, η οποία διαμορφώνεται σε 40.000 Nm/°.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!
Η Lamborghini δηλώνει με ότι η LB744 θα είναι το πρώτο σούπερ σπορ αυτοκίνητο που η εμπρόσθια δομή του θα είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Αυτό δεν αποδίδει μόνο στην εξοικονόμηση βάρους, αλλά βελτιώνει και την ασφάλεια, σύμφωνα με τους Ιταλούς, καθώς τα ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται για τα εμπρός ράμφη μπορούν να απορροφήσουν διπλάσια ενέργεια σε σχέση με τη μεταλλική δομή που έχει τοποθετηθεί στην Aventador Ultimae.
Στο πίσω μέρος του πλαισίου θα χρησιμοποιηθούν κράματα αλουμινίου υψηλής αντοχής, με κοίλους πίσω θόλους, οι οποίοι, σύμφωνα με τη Lamborghini, μειώνουν περαιτέρω το βάρος, αλλά και το πλήθος των σημείων συγκόλλησης. Συνολικά, η νέα τεχνολογία πλαισίου της Lamborghini – η οποία φέρει την ονομασία Forged Technologies – αναμένεται να προσθέσει πόντους και στον τομέα της βιωσιμότητας της κατασκευής, μειώνοντας τόσο την κατανάλωση ενέργειας όσο και τον όγκο των απορριπτόμενων υλικών.
Lamborghini LB744: Plug-in υβριδικό με 3 ηλεκτροκινητήρες αλλά και V12
Η διάταξη τους συστήματος κίνησης της LB744 κρατά σε ζωή τον θερμικό κινητήρα που για την περίσταση συνεπικουρείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες και ένα επαναστατικό, όπως αναφέρει η ιταλική εταιρεία, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Εδώ, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,5 λίτρων είναι 12κύλινδρος, σε διάταξη V, και βρίσκεται εγκατεστημένος στο κέντρο, ενώ το «παρών» δίνουν και τρεις ηλεκτροκινητήρες, ο ένας εκ των οποίων είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Το τελευταίο είναι τοποθετημένο εγκάρσια και για πρώτη φορά πίσω από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε αυτό που κάποτε ήταν το τούνελ μετάδοσης, στο κέντρο ακριβώς του οχήματος, πλέον υπάρχει μια μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς κινητήρες.
Ο θερμικός κινητήρας της Lamborghini φέρει την εσωτερική ονομασία L545, έχει λόγο συμπίεσης 12,6:1 και ζυγίζει μόλις 218 κιλά (-17 σε σχέση με εκείνον της σημερινής Aventador). Σε σχέση με την τελευταία έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες, αποδίδοντας ειδικά για την περίσταση 825 ίππους στις 9.250 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει τα 725 Nm στις 6.750 σ.α.λ.
Η συνδυασμένη ροπή από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τους τρεις ηλεκτροκινητήρες προσφέρει επίπεδα απόδοσης που είναι μοναδικά ακόμη και στον τομέα των σούπερ σπορ αυτοκινήτων, με 725 Nm να παράγονται από τον V12 και 350 Nm από καθέναν από τους εμπρός ηλεκτροκινητήρες. Συνολικά, η μονάδα ισχύος παρέχει συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 1.015 ίππους.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!