Πέρσι, η Mercedes παρουσίασε τη δεύτερη γενιά της GLC SUV και σήμερα, όπως η ίδια είχε υποσχεθεί, έρχεται η ώρα για την αποκάλυψη της πιο σπορτίφ εκδοχής του γερμανικού μοντέλου. Ιδού λοιπόν η νέα GLC Coupe.
Εξωτερικά, το αστέρι της Στουτγάρδης ακολούθησε με τη νέα GLC Coupe την εξελικτική οδό, και όχι κάποιο ριζοσπαστικό σχεδιαστικό μονοπάτι, υιοθετώντας νέους προβολείς LED που εκτείνονται σε μια μεγαλύτερη σε μέγεθος μάσκα. Από εκεί και πέρα, επεμβάσεις έχει δεχθεί και το σχήμα του καπό, με γνώμονα ακόμα υψηλότερες επιδόσεις σε επίπεδο αεροδυναμικής.
Πράγματι, η νέα GLC Coupe, χάρη στις παραπάνω επεμβάσεις, έχει «ρίξει» τον συντελεστή οπισθέλκουσας από 0,30 που ήταν στο μοντέλο της πρώτης γενιάς σε 0,27 στο άρτι αφιχθέν. Από εκεί και πέρα και αυτό ξεχωρίζει για την χαρακτηριστική γραμμή οροφής – που παραπέμπει σε κουπέ – τα διαφορετικά LED πίσω φώτα και το ανασχεδιασμένο τελείωμα του καλύμματος του χώρου αποσκευών που σε συνδυασμό προσδίδουν μια πιο δυναμική εμφάνιση σε σχέση με την GLC SUV.
Με μήκος 4.763 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ. και ύψος 1.699 χλστ., η νέα GLC Coupe είναι 31 χλστ. μεγαλύτερη, και 55 χλστ. ψηλότερη από την πρώτη γενιά του μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2016. Διαθέτει επίσης 15 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.888 χλστ.), αλλά και μεγαλύτερα κατά 6 και 23 χλστ. μετατρόχια εμπρός και πίσω.
Εσωτερικά τα πάντα… θυμίζουν την GLC Coupe. Και λογικά. Εν προκειμένω, το πλήρως ανανεωμένο ταμπλό περιλαμβάνεται μια οθόνη 12,3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό και μια κεντρική, σε διάταξη ορτραίτου, 11,9 ιντσών μαζί με ένα νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και νέας σχεδίασης αεραγωγούς. Σε ότι αφορά τους χώρους, η Mercedes κάνει λόγο για 545 λίτρα στο πίσω μέρος στις πετρελαιοκίνητες και βενζινοκίνητες GLC Coupe και για 390 λίτρα στις plug-in hybrid – τιμές που μπορεί να επεκταθούν αντίστοιχα στα 1.490 και 1.335 λίτρα όταν το πίσω κάθισμα είναι αναδιπλωμένο.
Η γκάμα της Mercedes GLC Coupe (σ.σ.: όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες) απαρτίζεται από 7 διαφορετικά μοντέλα, που έχουν ως κοινό παρανομαστή την ηλεκτρική υποβοήθηση, σε διάφορες εκδοχές της, καθώς και δύο 2λιτρους κινητήρες με 4 κυλίνδρους – ένας ντίζελ και ένας βενζίνης. Οι βενζινοκίνητες GLC Coupe 200 και 300 συνεπικουρούνται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 204 και 258 ίππων – εδώ το mild hybrid σύστημα συνεισφέρει με 23 επιπλέον ίππους. Με τη σειρά τους, οι πετρελαιοκίνητες GLC Coupe 220 d και 300 d φτάνουν τους 197 και 269 ίππους ίππους και τα 440 και 550 Nm ροπής, με το 48βολτο σύστημα να αθροίζει και εδώ 23 πολύτιμους ίππους.
Η γκάμα περιλαμβάνει και τις plug-in υβριδικές εκδόσεις 300 e, 400 e και 300 de. Εδώ, το θερμικό σκέλος αποδίδει αντίστοιχα 204, 252 και 197 ίππους, ενώ επιπλέον 100 kW αθροίζονται από τον ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται εγκατεστημένος και στις τρεις περιπτώσεις ανάμεσα στο κιβώτιο και το 4κύλινδρο σύνολο ανεβάζοντας την «τελική» συνδυαστική ισχύ στους 313, 381 και 335 ίππους, αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις εφοδιάζονται με μια μπαταρία υψηλής τάσης η οποία έχει αναπτυχθεί εσωτερικά από τη Mercedes και έχει συνολική χωρητικότητα 31,2 kWh. Ακόμη και αν έχει αδειάσει εντελώς, η τελευταία μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε περίπου 30 λεπτά με τον προαιρετικό φορτιστή συνεχούς ρεύματος 60 kW. Για τη φόρτιση με τριφασικό ρεύμα σε wallbox συνδεδεμένο με το οικιακό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος διατίθεται ένας τυποποιημένος φορτιστής 11 kW. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η μέγιστη αυτονομία των βενζινο-υβριδικών GLC 300 e και 400 e είναι από 119 έως και 131 χλμ,, ενώ για την πετρελαιο-υβριδική από 113 έως 130 χλμ.