Τι περιμένουμε από το νέο ηλεκτρικό SUV της Ford
Στις 21 Μαρτίου η Ford θα αποκαλύψει ένα ακόμα ηλεκτρικό SUV ενώ αμέσως μετά και ένα δεύτερο, με πιο σπορτίφ σχεδιαστικό DNA.
Η Ford προχωρά με γοργά βήματα στον εξηλεκτρισμό της ευρωπαϊκής της γκάμας και μετά την πρεμιέρα της Mustang Mach-E, σειρά έχουν όχι ένα αλλά δύο νέα EVs.
Το πρώτο από αυτά θα ένα μεσαίο SUV στα πρότυπα του VW ID.4, από το οποίο θα δανείζεται το δάπεδο πάνω στο οποίο βασίζεται. Που φυσικά δεν είναι άλλο από την γνωστή αρθρωτή πλατφόρμα MEB.
Προς ώρας, πέρα από την teaser φωτογραφία που έχει αποκαλύψει η ίδια η Ford μέσω σχετικής ανάρτησης του επικεφαλής του ευρωπαϊκού παραρτήματος της εταιρείας Martin Sander, ελάχιστα είναι τα στοιχεία που γνωρίζουμε για το τεχνολογικό ποιόν του νέου EV.
Σχεδιαστικά, παρ’ ότι το νέο μοντέλο είναι πλήρως καλυμμένο, εύκολα μπορούμε να δούμε την πλήρως «σφραγισμένη» μάσκα του, στο κέντρο της οποίας φιγουράρει το λογότυπο της αμερικανικής εταιρείας. Μπορούμε επίσης να πάρουμε μια γενικότερη γεύση από μια μπροστινή του όψη, η οποία διαθέτει αιχμηρές οριζόντιες γραμμές, καθώς και μια μεγάλη εισαγωγή αέρα.
Σε ότι αφορά τα ηλεκτρικά μέρη και την μπαταρία, οι πληροφορίες παραμένουν εξίσου περιορισμένες. Έτσι, μένει να δούμε αν το νέο EV της Ford θα διαθέτει ανάλογες λύσεις με εκείνες του ID.4, δηλαδή την μπαταρία των 77 kWh και το σύσημα μετάδοσης κίνησης με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες.
Εκτός από το νέο αυτό EV, το οποίο θα αποκαλυφθεί στις 21 Μαρτίου, η Ford θα παρουσιάσει επίσης και ένα δεύτερο, με πιο σπορτίφ σχεδίαση, που θα ανήκει στην κατηγορία των coupe crossover. Ακριβώς όπως συμβαίνει με τα ID.4 και ID.5.
H μπλε οβάλ εταιρεία δεν θα… σταματήσει εκεί, καθώς στα τέλη του 2023 ή το αργότερο στις αρχές του 2024, την πρεμιέρα του θα πραγματοποιήσει και η ηλεκτρική έκδοση του Puma, η οποία θα παράγεται μαζί με τα συμβατικά του αδέλφια στο εργοστάσιο της Ford στη Ρουμανία.
Η Ford έχει δεσμευτεί να επενδύσει πάνω από 50 δισεκατομμύρια δολάρια σε ηλεκτρικά οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο μέχρι το 2026 και να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα παγκοσμίως σε όλα τα οχήματα, τις δραστηριότητες και την εφοδιαστική αλυσίδα της μέχρι το 2050.
Η εταιρεία στοχεύει επίσης σε μηδενικές εκπομπές ρύπων για όλες τις πωλήσεις οχημάτων στην Ευρώπη και στην ανθρακική ουδετερότητα σε όλο το ευρωπαϊκό αποτύπωμα των εγκαταστάσεων, των logistics και των προμηθευτών της μέχρι το 2035.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!