To νέο Ford Puma ST Powershift είναι «1.000άρι» και έχει 170 ίππους

Μια νέα έκδοση του Ford Puma με την ονομασία ST Powershift, με 1.000άρη κινητήρα με 170 ίππους και 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα του μικρού SUV της μπλε οβάλ εταιρείας.

Η Ford επιχειρεί να προσδώσει σήμερα στο δημοφιλές Puma περισσότερη αύρα από την γκάμα των μοντέλων ST παρουσιάζοντας μια νέα έκδοση με την ονομασία «ST Powershift» η οποία τροφοδοτείται από την ισχυρότερη έως τώρα έκδοση του γνωστού 3κύλινδρου κινητήρα του 1,0 λίτρου EcoBoost Hybrid.

Για την περίσταση, ο γνωστός από τα πιο «ταπεινά» Ford Puma κινητήρας της μπλε οβάλ εταιρείας αποδίδει για την περίσταση 170 ίππους και ροπή 248 Nm, εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό με το γνωστό 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (με paddles στο τιμόνι) της εταιρείας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,4 δλ.

Ford Puma ST Powershift

Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνεχίζει να ενσωματώνει την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V, με την ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια να παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) προσφέροντας πρόσθετη ροπή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ώστε να εξασφαλιστεί βελτιωμένη απόδοση στις χαμηλότερες στροφές.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!

Ford Puma ST Powershift

Το νέο Ford Puma ST Powershift υιοθετεί το σύνολο σχεδόν των τεχνολογιών πλαισίου, ανάρτησης και φρένων που συναντάμε καιρό τώρα στο Puma ST, το οποίο θα συνεχίζει να διατίθεται παίρνοντας κίνηση από έναν 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 200 ίππων. Έτσι, και στο νέο Puma ST Powershift το «παρών» δίνουν στην ανάρτηση τα πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής φορτίων και τα σπορ αμορτισέρ διπλού σωλήνα της Hitachi, οι αντιστρεπιτικές δοκοί των 24 και 28 χλστ. εμπρός και πίσω, καθώς και οι μεγαλύτεροι τροχοί με ζάντες 19 ιντσών.

Ford Puma ST Powershift

Το σύστημα διεύθυνσης είναι κατά 25% πιο γρήγορο από εκείνο των απλών Puma των 125 και 155 ίππων, και ανάλογο σε ρύθμιση και αίσθηση με εκείνο που βρίσκουμε στο Puma ST των 150 ίππων, ενώ χαρακτηριστική είναι η παρουσία ενός συστήματος Torque Vectoring καθώς και μεγαλύτερων φρένων με δίσκους 325 χλστ. στον εμπρός άξονα.

Ford Puma ST Powershift

Σχεδιαστικά, η σπορ εικόνα ενισχύεται από μια πλειάδα εξωτερικών προσθηκών και αλλαγών. Στο εμπρός μέρος, για παράδειγμα, υπάρχει ένα splitter που αυξάνει την κάθετη αεροδυναμική δύναμη του εμπρός μέρους κατά 80%, ενώ χαρακτηριστική είναι η σχεδίαση της εμπρός γρίλιας αλλά και η παρουσία ενός νέου εξωτερικού χρώματος με την ονομασία Azura Blue.

Ford Puma ST Powershift

Στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα της Ford Performance κερδίζουν τις εντυπώσεις μεταξύ όλων των υπολοίπων στοιχείων που αναβαθμίζουν την εμφάνιση της νέας έκδοσης.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!