«Φωτιά» στις συμμετοχές του ERC για το 2023
Αρκετά γνωστά ονόματα από το WRC έχουν δηλώσει συμμετοχή για το πρωτάθλημα του ERC για το 2023 στοχεύοντας όλοι την κορυφή.
Ονόματα όπως αυτά των Mads Ostberg, Hayden Paddon, Craig Breen, Tom Kristensson, Yoann Bonato, Ponus Tidemand και μερικά ακόμα φιγουράρουν στην λίστα των συμμετοχών για τον πρώτο αγώνα της σεζόν του ERC, το Rally Serras de Fafe στην Πορτογαλία.
Ο Mads Ostberg θα συμμετάσχει στο ERC με ένα Citroen C3 Rally2 βαμμένο στα χρώματα της εταιρίας ελαστικών MRF. Φυσικά στόχος για τον Νορβηγό πρωταθλητή του WRC2 το 2020 είναι να κατακτήσει τον τίτλο:
«Ξέρω ότι θα είναι δύσκολο και γνωρίζω ότι υπάρχουν αγωνιζόμενοι που δεν ξέρω τις δυνατότητες τους, γιατί δεν έχω αγωνιστεί ξανά μαζί τους. Επίσης με τους καινούργιους αγώνες, χρειάζεσαι εμπειρία για να τους κερδίσεις.
«Αλλά ακόμα νιώθω ότι έχω την ταχύτητα, νιώθω άνετα με την απόδοσή μου αυτές τις μέρες και θεωρώ ότι θα μπορέσουμε να παλέψουμε για τον τίτλο, που φυσικά, είναι και ο στόχος. Αλλά σίγουρα δεν θα είναι εύκολο.»
Σηκώνεται η αυλαία της F1 - Ανάλυση και των 10 ομάδων | Speedzone Podcast EP23 (κάντε κλικ για να δείτε το επεισόδιο)
Όσον αφορά την συνεργασία του με την MRF, δήλωσε: «Νομίζω είναι αρκετά ενδιαφέρουσα συνεργασία και μου δίνει κίνητρο.
«Ναι η MRF δεν είναι νέος κατασκευαστής ελαστικών αλλά στον χώρο μας είναι αρκετά νέα, και πιστεύω δίνει αρκετό κίνητρο το να δουλεύεις τόσο κοντά με έναν κατασκευαστή ελαστικών που έχει κίνητρο και θέλει να βελτιώνεται συνεχώς.
«Έχουν ένα καλό πλάνο για τα επόμενα χρόνια όπου και θέλουν να βελτιωθούν και θέλουν να γίνουν μία από τις κυρίαρχες μάρκες στα ράλλυ, έτσι για μένα είναι αρκετά ελκυστικό να είμαι μέρος όλου αυτού και ευελπιστώ να χρησιμοποιήσουμε ο ένας τον άλλον για να βελτιώσουμε τα ελαστικά αλλά και εγώ να γίνω επιτυχημένος,» πρόσθεσε ο Ostberg.
Με Hyundai i20N Rally2 με την υποστήριξη της Hyundai Νέας Ζηλανδίας θα συμμετάσχει ο Hayden Paddon που θέλει να γίνει ο πρώτος μη Ευρωπαίος που θα κερδίσει το πρωτάθλημα του ERC.
«Ένα από τα στοιχεία που το κάνουν ελκυστικό είναι το ότι μπορείς να κερδίσεις τον αγώνα στην γενική κατάταξη. Τα Rally2 αυτοκίνητα είναι τα κορυφαία στο ERC, αυτά πηγαίνουν να δουν οι θεατές.
«Είμαι αρκετά ανταγωνιστικός σαν άνθρωπος και το να κερδίζω αγώνες σημαίνει πολλά για μένα. Στο ERC παλεύεις στο όριο και έχεις και κάλυψη από το All Live, και μην ξεχνάμε και την σημαντική ιστορία που έχει το ERC.
«Το ERC υπάρχει για 70 και πλέον χρόνια και υπάρχει και το στοιχείο ότι δεν το έχει κερδίσει ποτέ κάποιος μη Ευρωπαίος.»
Ο Craig Breen επιστρέφει στο ERC με ένα Hyundai i20N Rally2 με την υποστήριξη της Hyundai Πορτογαλίας. Ο Ιρλανδός παράλληλα με τις εμφανίσεις του στο WRC θα συμμετάσχει και στους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Με Ford Fiesta Rally2 θα συμμετάσχει στον θεσμό ο Pontus Tidemand. Ο Σουηδός οδηγός έχει να αγωνιστεί σε κορυφαίο επίπεδο από το 2020, όταν και έχασε τον τίτλο στο WRC2 από τον Mads Ostberg. Από τότε έχει αγωνιστεί μόλις σε επτά αγώνες σε τοπικά πρωταθλήματα.
Ο πρωταθλητής του Junior WRC του 2020 Tom Kristensson θα συμμετάσχει με Citroen C3 Rally2, όπως και ο Yoann Bonato.
Πλέον το ERC και το WRC βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη, αφού έχουν τον ίδιο promoter, που θέλει να προωθήσει και να αναβαθμίσει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.
«Νομίζω ότι είναι ένα άκρως ενδιαφέρον πρωτάθλημα με κάποιους καινούργιους αγώνες και ο promoter θέλει να το προωθήσει αρκετά,» δήλωσε ο Ostberg.
«Πιστεύω ότι η σύνδεση με τον promoter κάνει το πρωτάθλημα ορατό προς τα έξω και πιο προσβάσιμο, και νομίζω ότι ο ανταγωνισμός δείχνει να είναι αρκετά μεγάλος με αρκετούς οδηγούς,» πρόσθεσε ο Ostberg.
Το πρωτάθλημα του ERC ξεκινά στις 10 Μαρτίου με το Rally Serras de Fafe, τον πρώτο από τους 8 αγώνες του πρωταθλήματος, στην Πορτογαλία, το οποίο περιλαμβάνει 17 ειδικές διαδρομές και 180,29 αγωνιστικά χιλιόμετρα.