Ποια είναι η νέα μάρκα Galaxy και τι σκοπό έχουν οι Κινέζοι;
Η Κίνα απειλεί ανοιχτά πλέον όλα τα παραδοσιακά brands λανσάροντας διαρκώς νέα προϊόντα. Το τελευταίο δείγμα γραφής είναι η μάρκα Galaxy.
Η κινεζική μάρκα Galaxy γεννήθηκε μόλις… χτες, με την μητρική Geely, που ήδη έχει υπό τον έλεγχό της τις Volvo, Polestar και Lotus, να παρουσιάζει στην πόλη Hangzhou τις νέες και εξηλεκτρισμένες για την περίσταση προτάσεις της.
Αν μη τι άλλο, το Geely Group έχει μεγάλες φιλοδοξίες για τη νέα σειρά οχημάτων της Galaxy, η οποία θα διαθέτει στις τάξεις της συνολικά επτά μοντέλα υψηλής απόδοσης μέσα στα επόμενα δύο χρόνια – τέσσερα plug-in υβριδικά και τρία ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.
Κατά τη διάρκεια της επίσημης πρεμιέρας της Galaxy το φως της δημοσιότητας είδαν δύο μοντέλα: ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV με την ονομασία L7 και το αμιγώς ηλεκτρικό Galaxy Light, που προς το παρόν παραμένει σε πρωτότυπη μορφή. Αργότερα, θα… προκύψει και η 4θυρη εκδοχή του πρώτου, που θα ονομάζεται L6.
Όσον αφορά τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, το πρώτο που θα μπει στην παραγωγή θα είναι το Galaxy E8, στα τέλη του 2023, ενώ άγνωστο παραμένει αν αυτό θα υιοθετεί στοιχεία από το εικονιζόμενο πρωτότυπο Light. Που παρεμπίπτοντος μοιάζει… επικίνδυνα με την Porsche Taycan, αν και εδώ οι εμπρός πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω, ενώ οι πίσω αντίστροφα σε σχέση με το «κανονικό». Το εσωτερικό του δε ξεχωρίζει για την τεράστια οθόνη που εκτείνεται σχεδόν σε όλο το πλάτος του ταμπλό, τον καινοτόμο ατμοσφαιρικό φωτισμό και τα ημιδιαφανή υλικά.
Η μεγάλη οθόνη αφής λειτουργεί εδώ με ένα νέο έξυπνο λειτουργικό σύστημα που ονομάζεται Galaxy N-OS, το οποίο τροφοδοτείται από το τσιπ Snapdragon 8155 της Qualcomm. Η Geely δηλώνει ότι το λειτουργικό σύστημα επιτρέπει «την ταχύτερη εκκίνηση του συστήματος, απαιτώντας μόνο 0,5 δευτερόλεπτα για να φτάσει σε κατάσταση ετοιμότητας».
Σε ότι αφορά τα plug-in hybrid μοντέλα της, η μητρική Geely αποκάλυψε ότι τα αντίστοιχα μοντέλα της Galaxy θα διαθέτουν ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης με την ονομασία NordThor Hybrid 8848 που θα εξασφαλίζει μέγιστη θερμοδυναμική απόδοση 44,26%. Το συγκεκριμένο σύστημα θα συνδυάζεται με ένα αποκλειστικό υβριδικό κιβώτιο τριών ταχυτήτων (DHT).
Σε κάθε περίπτωση, η σειρά μοντέλων της άρτι αφιχθείσας Galaxy θα ενσωματώνει μια αποκλειστική, έξυπνη ηλεκτροκίνητη αρχιτεκτονική – που όπως όλα δείχνουν θα προέρχεται από την πλατφόρμαSEA – με τα PHEV να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα E-CMA, η οποία υιοθετείται ήδη από μοντέλα όπως τα Lynk&Co 01, Polestar 2 και Volvo XC40 Recharge.