Toyota και Suzuki εξελίσσουν κεντρομήχανο σπορ κουπέ
Όπως όλα δείχνουν οι Suzuki και Toyota θα κάνουν τη μεγάλη έκπληξη έχοντας στα σκαριά ένα σπορ κουπέ μοντέλο με 1.000άρη κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο του αμαξώματος, το οποίο θα ζυγίζει κάτω από 1 τόνο.
Τον Δεκέμβριο του 2021, η Toyota ξάφνιασε το κοινό όταν παρουσίασε ένα πρωτότυπο σπορ αυτοκίνητο με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και τα σήματα της Gazoo Racing, το οποίο θεωρήθηκε από πολλούς ως ο διάδοχος του εμβληματικού MR-2.
Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στις σχετικές φωτογραφίες, επρόκειτο για ένα «αιχμηρό» σπορ κουπέ με μεγάλες εισαγωγές αέρα, κοντούς προβόλους, άφθονο carbon στο σώμα του και – πιθανώς – αφαιρούμενη οροφή τύπου targa.
Από τότε η Toyota δεν έχει αναφερθεί ξανά στο εν λόγω EV. Ωστόσο, ρεπορτάζ από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι η εταιρεία εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για το εν λόγω concept. Μάλιστα, το περιοδικό Best Car αναφέρει ότι το «μικρό» αυτό σπορ αυτοκίνητο εξελίσσεται αυτή τη στιγμή από την Toyota σε συνεργασία με την Suzuki και την Daihatsu.
Το ιαπωνικό περιοδικό ισχυρίζεται ότι οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται πάνω σε ένα προσιτό σπορ κουπέ αυτοκίνητο που θα τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,0 λίτρου ο οποίος θα είναι εγκατεστημένος στο κέντρο του αμαξώματος. Η συγκεκριμένη 3κύλινδρη μονάδα θα παράγει περίπου 120 ίππους και 200 Nm ροπής, αν και ένα ήπια υβριδικό σύστημα δεν αποκλείεται να προστεθεί προσφέροντας έξτρα… ώθηση και οικονομία καυσίμου.
Το ίδιο δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου δεν θα υπερβαίνει τα 1.000 κιλά και ότι το μήκος του θα περιορίζεται κάτω από τα 4,2 μ.
Η Suzuki φέρεται να έχει αναλάβει την ευθύνη εξέλιξης του κινητήρα, με την εμπρός ανάρτηση να προέρχεται από το Yaris τρέχουσας γενιάς, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το ιαπωνικό περιοδικό επικαλούμενο «εσωτερικές» πληροφορίες από τις Toyota και Suzuki.