To Range Rover Velar ανανεώνεται
Το Range Rover Velar ανανεώνεται αισθητικά και τεχνολογικά, με την plug-in υβριδική έκδοση να αποκτά μεγαλύτερη μπαταρία και ηλεκτρική αυτονομία.
Το Range Rover Velar αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της προϊοντικής γκάμας της βρετανικής εταιρείας από το 2017. Έκτοτε, το πολυτελές της SUV έχει ανανεωθεί, με σημαντικότερη προσθήκη τον Σεπτέμβριο του 2020 των plug-in υβριδικών εκδοχών του, ενώ σήμερα οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται με περισσότερες αλλαγές στη σχεδίαση και μεγαλύτερη αυτονομία για τις επαναφορτιζόμενες παραλλαγές.
Αυτή είναι η σημαντικότερη είδηση για την plug-in hybrid έκδοση P400e, η μπαταρία της οποίας έχει «ανέβει» από τις 13,6 kWh στις 19,2 kWh εξασφαλίζοντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 64 χλμ.
Με συνδυασμένη ισχύ 404 ίππων και ροπή 640 Nm από τον 2λιτρο και τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 300 ίππων της γενιάς Ingenium και τον ηλεκτροκινητήρα των 105 kW, η έκδοση P400e έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 209 χλμ./ώρα.
Το Range Rover Velar P400e είναι ένα από τα ελάχιστα plug-in υβριδικά οχήματα με δυνατότητα ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος για φόρτιση από 0-80% μέσα σε μόλις 30 λεπτά εκτός σπιτιού με τη χρήση ενός φορτιστή 50 kW. Στο σπίτι, μπορεί να φορτίσει από 0-100% χρησιμοποιώντας φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος ισχύος 7 kW σε περίπου δυόμισι ώρες.
Το «παρών» στη γκάμα δίνουν και οι γνωστές εκδόσεις ντίζελ και βενζίνης, όλες με ήπια υβριδικό σύστημα 48V. O straight-six 3λιτρος κινητήρας των εκδόσεων P400 και P340 αποδίδει 400 και 340 ίππους, ο 4κύλινδρος και 2λιτρος της έκδοσης P250 παράγει 250 ίππους, ενώ οι πετρελαιοκινητήρες των 3,0 και 2,0 λίτρων – 6κύλινδρος και 4κύλινδρος αντίστοιχα – των Velar D300 και D200, αποδίδουν 300 και 204 ίππους.
Νέο Range Rover Velar: Εμφάνιση και εσωτερικό
Εξωτερικά, το νέο Velar ξεχωρίζει για τον νέο σχεδιασμό των φώτων LED, τη διαφορετική μάσκα και τον ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα.
Η πιο προφανής ορατή αλλαγή, ωστόσο, έρχεται στο εσωτερικό, που «ευθυγραμμίζει» Velar με τα μεγαλύτερα αδέρφια του. Σημείο αναφοράς εδώ είναι μια νέα «αιωρούμενη» οθόνη αφής 11,4 ιντσών που τρέχει την τελευταία γενιά του συστήματος infotainment Pivi Pro της Jaguar Land Rover.
Εν προκειμένω, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι περίπου το 80% όλων των εργασιών μπορούν να εκτελεστούν με δύο πατήματα στην οθόνη αφής, στην οποία είναι μόνιμα ορατά τα χειριστήρια κλιματισμού και ήχου, ενώ ένα νέο πάνελ με την ονομασία pre-drive δίνει το «παρών» για χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούνται συχνά από τον οδηγό.
Κάτω από τη νέα οθόνη αφής υπάρχει μια μινιμαλιστική νέα κεντρική κονσόλα – χωρίς φυσικά χειριστήρια και δίχως την ξεχωριστή οθόνη αφής ελέγχου κλιματισμού του προηγούμενου μοντέλου – με κρυφό χώρο αποθήκευσης και ασύρματο φορτιστή τηλεφώνου στο κάτω τμήμα της.