Ο κύβος ερρίφθη! H επόμενη μέρα του VW Golf
Η VW φαίνεται πως έχει προδιαγράψει τη μοίρα του αειθαλούς Golf και σήμερα μας αποκαλύπτει τι ακριβώς πρέπει να περιμένουμε από το μοντέλο της ένατης γενιάς όσον αφορά τον τύπο του συστήματος μετάδοσης κίνησης που θα διαθέτει.
Πολλά έχουν γραφτεί για το μέλλον του VW Golf, ενός μοντέλου που έχει γράψει επί σειρά δεκαετιών τη δική του ιστορία στις σελίδες της σύγχρονης αυτοκίνησης.
Τον Μάρτιο του 2021, για παράδειγμα, η VW είχε ανακοινώσει ότι αρκετά μοντέλα της τρέχουσας γκάμας της, όπως το T-Roc, το Tiguan, το Passat αλλά και το Golf, θα αντικατασταθούν με νέα στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Τελικά όμως, αυτή η δήλωση φαντάζει πλέον… πρόωρη, ειδικά στην περίπτωση του τελευταίου, καθώς ο νέος CEO της γερμανικής εταιρείας παραμένει επιφυλακτικός σχετικά με το μέλλον του «θερμικού» Golf.
Μάλιστα, σε συνέντευξη που παραχώρησε πέρσι στη γερμανική εφημερίδα Die Welt, ο Thomas Schäfer είπε ότι δεν έχει ληφθεί ακόμη απόφαση για την εξέλιξη του νέου Golf 9ης γενιάς.
Σήμερα, ωστόσο, τα πράγματα φαντάζουν πιο ξεκάθαρα, με τον Thomas Schafer να δηλώνει στο ισπανικό περιοδικό AutoBild ότι μια facelift έκδοση του Golf θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα 2024. Μακροπρόθεσμα, η γερμανική μάρκα σκοπεύει να διατηρήσει ζωντανό το όνομα «Golf», παρουσιάζοντας την ένατη γενιά. Ωστόσο, ο επικεφαλής της μάρκας πιστεύει ότι το νέο Golf θα πρέπει να είναι ηλεκτρικό.
«Εργαζόμαστε πάνω σε ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων για να δούμε ποιος θα είναι ο διάδοχος του τρέχοντος VW Golf. Και κατά την άποψή μου, δεν θα είναι θα πρέπει να είναι ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πρέπει να είναι ένα ηλεκτρικό όχημα», είπε ο Thomas Schafer.
Η παραπάνω δήλωση «δένει» με τις προγενέστερες του CEO της VW, σύμφωνα με τις οποίες η κατασκευή του Golf 9 με θερμικό κινητήρα είναι απίθανο να έχει τον… παραδοσιακό κύκλο ζωής των 7-8 ετών και πως μια τέτοια κίνηση μπορεί τελικά να μην αξίζει τον κόπο.
«Είναι εξαιρετικά ακριβό να αναπτυχθούν οχήματα συμβατά με τις προδιαγραφές Euro 7», είχε δηλώσει πέρσι ο Thomas Schafer.
Στις ίδιες δηλώσεις του ο Thomas Schafer είχε αφήσει τότε… ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο το νέο Golf (και όχι η facelift έκδοση του 2024) να υιοθετήσει το όνομα «ID. Golf» τοποθετούμενο στη γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή ανάμεσα στο ID.3 και το επερχόμενο το 2025 νέο ID.2.
Όπως και να ‘χει πάνως, το νέο VW Golf είναι σχεδόν βέβαιο πλέον ότι θα παραμείνει στο προσκήνιο ως όνομα, αλλά με νέο «περιεχόμενο» άμεσα συνδεδεμένο με την ηλεκτρική κινητικότητα.