Το Suzuki Jimny μπαίνει στην πρίζα
Ένα ακόμα κάστρο πέφτει, με την Suzuki να επιβεβαιώνει την έλευση πέντε ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη. Ένα από αυτά είναι και το Jimny.
Οι κατασκευαστές χαράσσουν ο ένας μετά τον άλλο τον οδικό χάρτη για τη μετάβασή τους στην ηλεκτρική κινητικότητα. Ο πιο πρόσφατος, ο οποίος ανακοίνωσε χθες τα μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα ηλεκτρικά του πλάνα, είναι και η Suzuki.
Ως μέρος μιας φιλόδοξης στρατηγικής ανάπτυξης, η οποία περιλαμβάνει επενδύσεις άνω των 3 δισεκατομμυρίων ευρώ στην ανάπτυξη μπαταριών, η Suzuki ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει 5 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2024 και μετά και δεσμεύεται ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές άνθρακα στην Ευρώπη έως το 2050.
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Suzuki που θα κυκλοφορήσει στην αγορά θα είναι μια έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου eVX που αποκαλύφθηκε στις αρχές του μήνα, ένα crossover στο μέγεθος του Suzuki S-Cross, το οποίο θα διαθέτει με μία πλήρη φόρτιση αυτονομία 550 χλμ.
Ωστόσο, το ηλεκτρικό Jimny είναι απίθανο να μοιραστεί τις βάσεις του eVX, δεδομένου του πολύ μικρότερου αποτυπώματός του. Έτσι, όπως όλα μαρτυρούν, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια προσαρμοσμένη έκδοση της πλατφόρμας της τρέχουσας έκδοσης σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί το κόστος σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά –και προσιτά – επίπεδα.
Προς ώρας, η Suzuki δεν έχει επιβεβαιώσει λεπτομέρειες για το ηλεκτρικό Jimny, αν και μια επίσημη φωτογραφία που έδωσε στη δημοσιότητα η ίδια η εταιρεία υποδηλώνει ότι η χαρακτηριστική σιλουέτα του μοντέλου θα μεταφερθεί και στην έκδοση μηδενικών εκπομπών με μπαταρία.
Από το 2024, η ιαπωνική εταιρεία θα επεκτείνει επίσης τη γκάμα της στα ηλεκτρικά SUV και μοντέλα της κατηγορίας Β. Δύο μεγαλύτερα ηλεκτρικά SUV είναι επίσης στα σκάρια.
Σύμφωνα με το ευρύτερο πλάνο της, η Suzuki προβλέπει ότι το 80% των αυτοκινήτων που θα πουλάει στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά με μπαταρία, με το υπόλοιπο 20% να είναι υβριδικά.
Σε αυτή την προσπάθεια, η Suzuki αναμένεται να εμβαθύνει τους τεχνολογικούς δεσμούς της με την Toyota, από την οποία αναμένεται να αντλείσει σημαντικές τεχνολογίες στον τομέα των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων.