Ο κύβος ερρίφθη: Αντίστροφη μέτρηση και για το Ford Focus
Η Ford τερματίζει την παραγωγή του Focus σε δύο χρόνια από σήμερα και δρομολογεί από τώρα την πώληση του εργοστασίου στο οποίο παράγεται στη Γερμανία.
Η στροφή της Ford και συνολικά η δεδηλωμένη δέσμευση της στην ηλεκτροκίνηση και σ’ ένα μέλλον απαλλαγμένο από εκπομπές ρύπων από το 2030 και μετά, θέλοντας και μη επιτάσσει από τώρα… επείγουσες ανακατατάξεις στην προϊοντική γκάμα της μπλε οβάλ εταιρείας.
Ως γνωστόν, η Ford θα ολοκληρώσει το προσεχές καλοκαίρι τον κύκλο ζωής του Fiesta –που οριστικά παίρνει την άγουσα για τα αποδυτήρια– ενώ μέσα στην προσεχή άνοιξη η εταιρεία θα παρουσιάσει για πρώτη φορά δύο νέα EV, που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB της VW πλαισιώνοντας στη γκάμα της την Mustang Mach-E.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία δρομολογεί μέσα στο 2023 την πρεμιέρα και της ηλεκτρικής εκδοχής του γνωστού κα μη εξαιρετέου Puma.
Σε αυτό το περιβάλλον ανακατάταξης και ανασύνταξης, το μέλλον του Ford Focus είναι ήδη προδιαγεγραμμένο, με τους ιθύνοντες της εταιρείας να έχουν επιβεβαιώσει εμμέσως πλην σαφώς ότι η παραγωγή του θα τερματιστεί τo 2025.
Αυτή τη στιγμή, η παραγωγή του μικρομεσαίου μοντέλου της Ford πραγματοποιείται στη μονάδα του Saarlouis που βρίσκεται στη Γερμανία.
Ποιοι είναι οι μνηστήρες του εργοστασίου της Ford;
Με δεδομένη την «αποχώρηση» του Focus από το σύγχρονο αυτοκινητικό στερέωμα το 2025 και την επιλογή της μονάδας της Ford στη Βαλένθια για την παραγωγή των δύο νέων EV της (σ.σ.: το νέο Puma EV θα παράγεται στη Ρουμανία, εκεί όπου κατασκευάζονται σήμερα οι συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου), η εταιρεία σκοπεύει να πουλήσει το εργοστάσιο του Saarlouis.
Προς ώρας, πέραν της κινεζικής BYD, η οποία έχει εκδηλώσει ξεκάθαρο ενδιαφέρον για την αγορά του, τόσο η Magna Internatinal όσο και η VDL Nedcar φέρονται να «διεκδικούν» την εν λόγω μονάδα.
Ως γνωστόν, αυτή τη στιγμή, η Magna κατασκευάζει αυτοκίνητα για λογαριασμό των BMW, Toyota, Jaguar και Fisker στις εγκαταστάσεις της στο Graz της Αυστρίας.
Η δε VDL Nedcar κατασκευάζει την Χ1 και μοντέλα της MINI για λογαριασμό του BMW Group.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ford φέρεται να συνομιλεί με 15 ενδιαφερόμενες εταιρείες για την πώληση της εν λόγω μονάδας και σκοπεύει να παρουσιάσει τη λύση που προκρίνει για αυτή έως τα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου.