Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Αγκαλιά με τη νίκη ο Sebastien Ogier
Ο Sebastien Ogier αύξησε ελάχιστα το προβάδισμα από τον Kalle Rovanpera στα 17,2”, ενώ απομένουν 2 ειδικές διαδρομές για το τέλος του αγώνα.
Η τέταρτη και καταληκτική ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο έχει ήδη φτάσει στο μέσον της, χωρίς να έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές στην κατάταξη.
Έχοντας ολοκληρώσει το πρώτο πέρασμα από τις δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Luceram / Lantosque – 18,82 χλμ. και La Bollene-Vesubie / Col de Turini – 15,12 χλμ), οι Sebastien Ogier-Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally1), παραμένουν στην κορυφή, αυξάνοντας ελάχιστα τη διαφορά από τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) στα 17,2”.
Πώς κύλησε το τελευταίο πρωινό στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο
Ένα σημαντικό στοιχείο της σημερινής, τελευταίας ημέρας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, είναι πως τα πληρώματα πρέπει να αγωνιστούν στις 4 ειδικές διαδρομές μήκους 67,88 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με τα ίδια ελαστικά που επέλεξαν στην αρχή της ημέρας.
Οι ειδικές διαδρομές είχαν κυρίως στεγνά κομμάτια, χωρίς πολλά “κοψίματα” και αυτό χαροποίησε τους περισσότερους οδηγούς καθώς μειώθηκε ο κίνδυνος κλαταρίσματος σε κάποιο ελαστικό.
Οι Sebastien Ogier-Vincent Landais δημιούργησαν μια διαφορά 16 δευτερολέπτων από τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) χθες, η οποία είναι αρκετή για να τους χαρίσει τη νίκη σύμφωνα με τα λεγόμενα τους.
Παρολαυτά το γαλλικό πλήρωμα μπήκε στο πρωινό loop αποφασισμένο να δείξει σε όλους ποιος είναι το αφεντικό στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Ο Ogier κέρδισε την εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας λέγοντας μάλιστα στην κάμερα πως αρκετοί χθες το βράδυ δεν πιστεύουν πως μπορούμε να κερδίσουμε. Ο Γάλλος στην επόμενη ειδική διαδρομή σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο με τον ίδιο να δηλώνει πως έκανε συντήρηση των ελαστικών του για το δεύτερο loop που έπεται. Οι Sebastien Ogier-Vincent Landais, μετά το τέλος του πρωινού loop έχουν μια διαφορά 17,2 δευτερολέπτων από τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen.
Στον αντίποδα οι teammate τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1), δεν κατάφεραν να ψαλιδίσουν και άλλο τη διαφορά ώστε να ασκήσουν περαιτέρω πίεση στους πρωτοπόρους. Οι πρωταθλητές σημείωσαν τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική διαδρομή, ενώ κέρδισαν την επόμενη χωρίς ωστόσο να μπορούν να μειώσουν τη διαφορά από την κορυφή. Ο Φινλανδός οδηγός ο οποίος βρίσκεται στη δεύτερη θέση δήλωσε πως το διασκεδάζει σήμερα.
Οι τρίτοι στην κατάταξη Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1), είχαν ένα “καθαρό” πρωινό όπως είπαν. Το πλήρωμα γνωρίζει πως δεν μπορεί να κάνει κάτι για να μειώσει τη διαφορά σε σχέση με τα πληρώματα της Toyota και για αυτό αποφάσισε να κινηθεί συνετά ώστε να αποφύγει τυχόν προβλήματα. Ο Βέλγος έκανε ταυτόχρονα συντήρηση των ελαστικών του ώστε να πιέσει για τους πολύτιμους βαθμούς της Power Stage.
Στην τέταρτη θέση μετά το τέλος του πρωινού loop συναντάμε τους Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1). Οι Βρετανοί της Toyota πρακτικά δεν κυνηγούν τίποτα καθώς η διαφορά από τις θέσεις του βάθρου είναι μεγάλη. Επιπρόσθετα ο Evans στην 16η ειδική διαδρομή La Bollene-Vesubie / Col de Turini, έκανε μισό τετακέ με αποτέλεσμα να χάσει κάποια δευτερόλεπτα. Ο ίδιος δήλωσε πως από εκείνο το σημείο και μετά έκοψε αρκετά τον ρυθμό του.
Οι Ott Tanak-Martin Jarveoja Ford Puma Rally1 βρίσκονται στην πέμπτη θέση μετά το τέλος του πρωινού loop χωρίς να πιέζουν όπως είπαν καθώς έχουν ως στόχο να φέρουν πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα. Ο Εσθονός στο stop της τελευταίας ειδικής διαδρομής του πρωινού δήλωσε πως η συνέχεια θα είναι δύσκολη για τα ελαστικά.
Στην έκτη θέση ολοκλήρωσαν το πρωινό loop οι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1). Το πλήρωμα δεν απειλεί και δεν απειλείται από κανέναν. Ο Ιάπωνας δήλωσε πως απλά προστάτευε τα ελαστικά του ώστε να πιέσει για τους βαθμούς της Power Stage.
Οι Dani Sordo-Candido Carrera, έπρεπε να ζήσουν και σήμερα με το πρόβλημα του υβριδικού συστήματος του Hyundai i20 N Rally1. Το πλήρωμα δεν είχε την έξτρα δύναμη από το εν λόγω σύστημα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ακολουθήσει ανταγωνιστικό ρυθμό. Παρολαυτά ολοκλήρωσε το πρωινό loop στην έβδομη θέση.
Οι Esapekka Lappi-Janne Ferm δεν κατάφεραν να συνεχίσουν στον ίδιο ρυθμό με χθες. Ο Φινλανδός οδηγός δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί υπάρχει αυτή η έλλειψη ρυθμού στο Hyundai i20 N Rally1. Το πλήρωμα βρίσκεται στην όγδοη θέση 7,5 δευτερόλεπτα μακριά από τους Dani Sordo-Candido Carrera.
Στις επόμενες δύο θέσεις συναντάμε δύο πληρώματα με αγωνιστικές κατασκευές Rally2. Στην ένατη θέση βρίσκονται οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov με το Skoda Fabia RS Rally2, με τους Yohan Rossel-Benjamin Boulloud (Citroen C3 Rally2) να συμπληρώνουν την δεκάδα.
Στο WRC 2, οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov με το Skoda Fabia RS Rally2, παλεύουν για να κερδίσουν τον αγώνα καθώς οι Yohan Rossel-Benjamin Boulloud (Citroen C3 Rally2), μείωσαν τη διαφορά κάτω από τα 10 δευτερόλεπτα. Με δύο ειδικές να απομένουν για το φινάλε η μάχη για τη νίκη αναμένεται συγκλονιστική. Από την άλλη ξεκαθάρισε το τοπίο όσον αφορά την τρίτη θέση του βάθρου. Οι Pepe Lopez-Borja Rozada (Hyundai i20 Rally2), βρίσκονται στην τρίτη θέση χωρίς να απειλούνται καθώς οι Stephane Lefebvre-Andy Malfoy (Citroen C3 Rally2) είχαν ένα κλατάρισμα στην τελευταία ειδική διαδρομή του πρωινού loop με αποτέλεσμα να χάσουν περισσότερο από 4 λεπτά.
Για την ολοκλήρωση του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, απομένουν δύο ειδικές διαδρομές Luceram / Lantosque – 18,82 χλμ. και La Bollene-Vesubie / Col de Turini – 15,12 χλμ.
Η τελευταία ειδική διαδρομή, που αποτελεί και την Power Stage, θα μεταδοθεί ζωντανά από την Cosmote Sport 5HD στις 13:18.
Live αποτελέσματα και εξέλιξη του αγώνα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Toyota Gazoo Racing, M-Sport Ford, Hyundai Motorsport