Ράλλυ Μόντε Κάρλο: «Χατ-τρικ» για τον Sebastien Ogier
Ο Sebastien Ogier σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις τρεις ειδικές διαδρομές του πρωινού loop με το Toyota GR Yaris Rally1, αυξάνοντας τη διαφορά από τον δεύτερο Thierry Neuville με το Hyundai i20 N Rally1.
Το πρώτο πέρασμα από τις 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο έχει ολοκληρωθεί, με τους Sebastien Ogier-Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally1) να εντυπωσιάζουν για ακόμη μία ημέρα, αυξάνοντας το προβάδισμα από τους διώκτες τους.
Το γαλλικό πλήρωμα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις τρεις ειδικές διαδρομές παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το υβριδικό σύστημα του Toyota GR Yaris Rally1. Οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1), βρίσκονται στη δεύτερη θέση με τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1), να συμπληρώνουν την τριάδα.
Πώς κύλησε το πρωινό στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο
Αν και το μεγαλύτερο μέρος των 3 ειδικών διαδρομών (Roure / Beuil 1, Puget-Theniers / Saint Antonin 1, Brianconnet – Entrevaux 1) συνολικού μήκους 52,67 αγωνιστικών χιλιομέτρων, περιελάμβανε στεγνό οδόστρωμα, υπήρχαν σημεία με υγρασία ή και πάγο που, έβαλαν δύσκολα στους αγωνιζόμενους.
Σχεδόν όλα τα πληρώματα είχαν επιλέξει κατά κύριο λόγο τη μαλακή γόμα ελαστικών, με μικρές παραλλαγές. Ο Sebastien Ogier ήταν ο μόνος που επέλεξε 3 ελαστικά μαλακής και 2 πολύ μαλακής γόμας της Pirelli, με τους Thierry Neuville, Dani Sordo και Kalle Rovanpera να επιλέγουν 3 ελαστικά μαλακής και 3 πολύ μαλακής γόμας της Pirelli.
Από την άλλη οι Elfyn Evans, Esapekka Lappi, Takamoto Katsuta επέλεξαν 4 ελαστικά μαλακής και 2 πολύ μαλακής γόμας της Pirelli, με την M-Sport Ford να επιλέγει για όλα της τα πληρώματα (Ott Tanak, Pierre-Louis Loubet, Jourdan Serderidis) 6 ελαστικά μαλακής γόμας της Pirelli.
O αγώνας φυσικά έχει αρκετό δρόμο ακόμη, ιδιαίτερα αν σκεφτούμε πως τόσο η σημερινή, όσο και η αυριανή ημέρα δεν έχουν σέρβις στο μέσο της ημέρας, παρά μόνο ζώνη τοποθέτησης ελαστικών, οπότε η σωστή επιλογή ελαστικών αποτελεί ζωτικής σημασίας για την έκβαση του αποτελέσματος.
Μετά το τέλος του πρωινού loop των τριών ειδικών διαδρομών, το πλήρωμα των Sebastien Ogier-Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally1) έχει χτίσει μια διαφορά που πλησιάζει τα 33 δευτερόλεπτα. Το Γαλλικό πλήρωμα μπορεί να έκανε σήμερα το απόλυτο στις ειδικές διαδρομές ωστόσο έπρεπε να πιέσει στο όριο.
Ο Ogier αναγκάστηκε από την τέταρτη ειδική διαδρομή να οδηγεί “τέρμα γκάζι” καθώς δεν λειτουργούσε το υβριδικό σύστημα του Toyota GR Yaris Rally1. Παρά το πρόβλημα ο Γάλλος δήλωσε πως αισθάνεται πολύ ωραία όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι.
Στη δεύτερη θέση, ανέβηκαν οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1), οι οποίοι αν και απέχουν 32,7” από την κορυφή κατάφεραν να βελτιώσουν την απόδοση τους. Το πλήρωμα δήλωσε πως έχει αρκετή δουλειά να κάνει όσον αφορά το αυτοκίνητο και πως δεν μπορεί να πάρει ρίσκα καθώς θα αποβούν μοιραία.
Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι πρωταθλητές Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1), οι οποίοι απέχουν ελάχιστα από το πλήρωμα της Κορεάτικης φίρμας που βρίσκεται εμπρός τους. Ο Φινλανδός οδηγός μετά το τέλος του πρωινού loop δήλωσε πως δεν είχε την αυτοπεποίθηση που χρειαζόταν ώστε να πιέσει, καθώς σε πολλά σημεία δεν είχε πρόσφυση από τα ελαστικά του. Ο οδηγός της Toyota επιπρόσθετα έφτασε στο τέλος της 5ης ειδικής διαδρομής με “στραπατσαρισμένο” το πίσω μέρος του Toyota GR Yaris Rally1, μετά από μία επαφή με μια σιδερένια μπαριέρα.
Στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι Ott Tanak-Martin Jarveoja Ford Puma Rally1, οι οποίοι είχαν ένα “καθαρό” πρωινό όπως είπαν. Παρά το γεγονός πως το πλήρωμα έχει ως στόχο να μάθει το νέο του αγωνιστικό έχει καταφέρει να βρίσκεται στη μάχη του βάθρου από την αρχή του αγώνα.
Καταστροφική αποδείχθηκε η πέμπτη ειδική διαδρομή για τους Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1). Οι Βρετανοί της Toyota ήταν οι μόνοι που βρίσκονταν κοντά στους teammate τους Ogier-Landais. Ωστόσο μετά από ένα κλατάρισμα το πλήρωμα έπεσε στην πέμπτη θέση με τη διαφορά από την κορυφή να πλησιάζει το ένα λεπτό. Ο Evans ήταν απογοητευμένος μετά το τέλος της ειδικής διαδρομής ωστόσο ο ίδιος δήλωσε πως είναι ακόμη νωρίς και θα παλέψει για να κερδίσει τον χαμένο χρόνο.
Στην έκτη θέση βρίσκονται οι Dani Sordo-Candido Carrera, το πλήρωμα παραπονέθηκε πως το Hyundai i20 N Rally1 σε αρκετά σημεία “ψάρευε”, ενώ έχασαν αρκετό χρόνο από την υπερθέρμανση των ελαστικών. Μεγάλη μάχη δίνουν οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Hyundai i20 N Rally1) και οι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1). Μετά το τέλος του πρωινού loop ο Lappi κατάφερε να αντέξει στην επίθεση του Ιάπωνα Katsuta. Ο οδηγός της Hyundai βρίσκεται στην έβδομη θέση μόλις μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον οδηγό της Toyota ο οποίος ακολουθεί στην όγδοη θέση.
Στην ένατη θέση βρίσκονται οι Pierre-Louis Loubet-Nicolas Gilsoul (Ford Puma Rally1), οι οποίοι έχασαν χρόνο μετά από ένα χτύπημα σε βράχο στην πέμπτη ειδική διαδρομή. Το πλήρωμα έφτασε στον τερματισμό ωστόσο ανέφερε πως το Ford Puma Rally1, δεν έχει υδραυλική υποβοήθηση μετά την επαφή με το βράχο. Την δεκάδα συμπληρώνουν οι εκπληκτικοί Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov με το Skoda Fabia RS Rally2, οι οποίοι βρίσκονται μόλις 9 δευτερόλεπτα πίσω από τους Loubet-Gilsoul.
Στο WRC 2, οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov με το Skoda Fabia RS Rally2, είναι η αποκάλυψη του αγώνα μέχρι στιγμής. Το πλήρωμα έχει κέρδισει τις 4 από τις 5 ειδικές διαδρομές του αγώνα με αποτέλεσμα να οδηγεί την κούρσα. Γαλλικό εμφήλιο έχουμε για τη δεύτερη και τρίτη θέση. Οι Yohan Rossel-Benjamin Boulloud (Citroen C3 Rally2), βρίσκονται 10 δευτερόλεπτα μπροστά από τους Stephane Lefebvre-Andy Malfoy (Citroen C3 Rally2).
Αυτή τη στιγμή τα πρώτα πληρώματα βρίσκονται στην Ζώνη Τοποθέτησης Ελαστικών και ετοιμάζονται για την απογευματινή επανάληψη των τριών ειδικών διαδρομών, με την οποία θα ολοκληρωθεί η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
H πρώτη ειδική διαδρομή του απογευματινού loop (SS6 Roure / Beuil 2 μήκους 18,33 χλμ.) ξεκινά στις 15:08 ώρα Κύπρου.
Για να παρακολουθήσετε live όλες τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, μπορείτε να κάνετε συνδρομή στο WRC+ All Live.
Ωράριο, Live αποτελέσματα, εξέλιξη και το WRC+, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Toyota Gazoo Racing, WRC, Hyundai Motorsport, M-Sport Ford
Δείτε πλάνα από τις χθεσινές νυχτερινές ειδικές διαδρομές