Πόσα θα δίνατε γα την προσωπική Lancia Delta HF Integrale Evo II του Rowan Atkinson;
Η Lancia Delta HF Integrale Evo II του γνωστού ηθοποιού και λάτρη της αυτοκίνησης, Rowan Atkinson, βγαίνει στο σφυρί. Και η τιμή στην οποία αναμένεται να πωληθεί μόνο παράλογη δεν είναι.
Το εικονιζόμενο όχημα, που αποτελεί μία από τις λίγες διαθέσιμες Lancia Delta HF Integrale Εvo II που μπορεί να βρει και να αγοράσει κανείς σήμερα, βγαίνει σε λίγες μέρες στο σφυρί αποτελώντας έως τότε ένα από τα ουκ ολίγα αυτοκίνητα της προσωπικής συλλογής του γνωστού ηθοποιού, κωμικού, συλλέκτη και οδηγού αγώνων, Rowan Atkinson.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε διανύσει κάτι παραπάνω από 87.000 χιλιόμετρα όταν τον Μάιο του 2021 αγοράστηκε από τον γνωστό κωμικό, ο οποίος έχει «ανεβάσει» τη σχετική ένδειξη στο ταμπλό της σπάνιας αυτής Ιταλίδας στα 90.000 χιλιόμετρα.
Lancia Delta HF Integrale Evo II: Και ολίγη ιστορία…
Η Lancia Delta HF Integrale έγινε γνωστή στους απανταχού petrolheads όχι μόνο για τις πολιτικές της εκδόσεις, αλλά και για την κυριαρχία της ως αγωνιστικό όχημα στις ειδικές διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Σε… πολιτικό επίπεδο, τα πρώτα αυτοκίνητα της σειράς Evo ήρθαν στο φως στα τέλη του 1991, με την εμφάνιση της Evo II να συμπίπτει εν έτει 1993 με την παύση της επίσημης συμμετοχής της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Όπως και να ΄χει, τα μετατρόχια του street legal αυτοκινήτου αυξήθηκαν ελαφρώς σε σχέση με το παρελθόν, ενώ στον κινητήρα, πέρα από το κόκκινο καπάκι και την Τ3 τουρμπίνα της Garrett, προστέθηκε γραφίτης στην επίστρωση των πιστονιών, λόγω χρήσης αμόλυβδης βενζίνης.
Οι περιβαλλοντικές νομοθεσίες είχαν αρχίσει να γίνονται πιο αυστηρές, κάτι που προεξόφλησε την υιοθέτηση δύο καταλυτικών μετατροπέων. Για τον ίδιο λόγο υιοθετήθηκε και ένας νέος ηλεκτρονικός εγκέφαλος διαχείρισης της Magneti Marelli, που βελτίωσε την απόδοση (215 ίπποι και 315 Nm ροπής), παρά τη χρήση μικρότερου τούρμπο – ενώ το κιβώτιο διέθετε και πάλι 5 σχέσεις. Όλα αυτά μεταφράζονταν, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, σε 5,7 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα και σε 220 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.
Lancia Delta HF Integrale Evo II με πόσο;
Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο εισήχθη στο Ην. Βασίλειο από την Ιαπωνία το 2011 με όλους τους δασμούς να έχουν καταβληθεί μέχρι κεραίας. Διαθέτει δε το σπάνιο εξωτερικό χρώμα Lord Blue και «κουβαλά» μέχρι και σήμερα ένα ολοκληρωμένο και πλήρως καταγεγραμμένο ιστορικό συντήρησης τόσο στην Ιαπωνία όσο και στο Ην. Βασίλειο.
Η Silverstone Auctions είναι αυτή που έχει αναλάβει τη διάθεση του εν λόγω αυτοκινήτου, το οποίο θα δημοπρατηθεί στην εκδήλωση Race Retro Sale που θα πραγματοποιηθεί από τον εν λόγω οίκο το Σάββατο 25 Φεβρουαρίου στο Stoneleigh Park.
Για όσους ενδιαφερόμενους, αξίζει να σημειώσουμε ότι η Silverstone Auctions υπολογίζει η Lancia Delta HF Integrale Evo II του Rowan Atkinson θα πωληθεί έναντι ποσού που θα κυμανθεί από 65.000 έως 75.000 στερλίνες.