Αποκάλυψη! Νέα και υβριδική Chevrolet Corvette E-Ray
Το εμβληματικό κουπέ από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού περνά στην εξηλεκτρισμένη εποχή του με τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 6,2 λίτρων της Chevrolet να συνδυάζεται στη νέα Corvette E-Ray με ηλεκτροκινητήρα για πρώτη φορά στην ιστορία.
Με το καθ’ όλα αποκαλυπτικό για τις τεχνολογικές της περγανηνές όνομα E-Ray, το πολυαναμενόμενο υβριδικό supercar της Chevrolet αποκαλύφθηκε πλήρως σήμερα, ακριβώς 70 χρόνια από τότε που η πρώτη Corvette έκανε την παρθενική της εμφάνιση στην έκθεση Motorama στη Ν. Υόρκη των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία, η αυξημένη πρόσφυση που χαρίζει στην Corvette E-Ray η δυνατότητα μετάδοσης κίνησης και στον εμπρός άξονα -ναι, σωστά καταλάβατε, είναι τετρακίνητη!- ενισχύει την ενεργητική ασφάλεια για το πρώτο σπορ αυτοκίνητο στον κόσμο που συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ.
Στο κέντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται ασφαλώς ο small-block LT2 8κύλινδρος σε διάταξη V ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,2 λίτρων της Chevrolet που τροφοδοτεί και τη βασική Chevrolet Corvette Stingray, αποδίδοντας «χωριστά» 369 kW, δηλαδή κάτι περισσότερο δηλαδή από 500 ίππους, σε συνδυασμό με 637 Nm ροπής, που περνούν στους πίσω τροχούς.
Για την περίσταση, στον εμπρός άξονα συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα με ονομαστική ισχύ 120 kW, ήτοι 163 ίππους, ενώ συνδυαστικά η ισχύς της νέας Chevrolet Corvette E-Ray ανέρχεται στους 655 ίππους. Όλα αυτά καθιστούν την υβριδική εκδοχή του αμερικανικού κουπέ ως την ταχύτερη Corvette που έχει μπει ποτέ στην παραγωγή, με τη Chevrolet να αναφέρει ότι η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ανέρχεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ τα πρώτα 400 μ. από στάση ολοκληρώνονται σε σχεδόν 10,5 δευτερόλεπτα.
Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης eAWD συνοδεύεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα μόλις 1,9 kWh, η οποία προσφέρει στη νέα Chevrolet Corvette E-Ray τη δυνατότητα να κινείται ηλεκτρικά και αθόρυβα, αλλά για άγνωστο αριθμό χιλιομέτρων, έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Stealth Mode, με ταχύτητες έως και 72 χλμ./ώρα.
Πέρα από το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το E-Ray έχει και άλλα χαρακτηριστικά που την κάνουν ξεχωριστή. Το σύστημα ανάρτησης Magnetic Ride Control 4.0, για παράδειγμα, διατίθεται στάνταρ, τα φρένα είναι κεραμικά και φέρουν την υπογραφή της Brembo, ενώ τα ελαστικά της – Michelin Pilot Sport – συνδυάζονται με ζάντες 20 και 21 ιντσών.
Όσον αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις, η E-Ray είναι σχεδόν 10 εκατ. φαρδύτερη από την Stingray. Σχεδιαστικά, πέρα από τη δυνατότητα αφαίρεσης της οροφής, διαθέτει διαφορετικό προσωπείο με πιο εμφανή οριζόντια στοιχεία, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν νέοι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα. Από εκεί και πέρα, οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 14 εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των νέων αποχρώσεων Riptide Blue, Seawolf Grey και Cacti.