H Audi, η BMW ή η Mercedes πούλησε τα περισσότερα ηλεκτρικά το 2022;

Ο «πόλεμος των άστρων» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανάμεσα στους τρεις premium κατασκευαστές της Γερμανίας καλά κρατεί.

Η BMW κέρδισε τους αντιπάλους της, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά, όσον αφορά τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το 2022, ολοκληρώνοντας έτσι την επικράτησή της έναντι της Mercedes και της Audi ως η κορυφαία premium μάρκα στον κόσμο.

Με τη βοήθεια μοντέλων όπως το i4 και το i7 που προστέθηκε στη γκάμα της πρόσφατα, η BMW αύξησε τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων κατά 148% σε σχέση με το 2021 φτάνοντας αισίως τις 172.011 μονάδες.

BMW i4 e40

Το best-seller EV της μάρκας ήταν η iX3 με 55.136 πωλήσεις τη χρονιά που πέρασε.

Η Audi, ήταν αυτή που ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου έναντι της τρίτης Mercedes, με διαφορά μικρότερη των 400 μονάδων σε παγκόσμιο επίπεδο (118.196 έναντι 117.800). Οι παραδόσεις νέων EV της Audi αυξήθηκαν 44%, με την Mercedes να τις υπερδιπλασιάζει.

Σε δήλωσή της η Audi ανέφερε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είδε υψηλή ζήτηση για τα Q4 e-tron και e-tron GT quattro, ενώ αρκετές ήταν οι προπαραγγελίες για το νέο Q8 e-tron, το οποίο αντικαθιστά το e-tron SUV.

Audi Q4 e-tron

Η Volvo ήταν τέταρτη μάρκα μεταξύ των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων, με σχεδόν 67.000 πωλήσεις. Η αδελφή μάρκα Polestar αύξησε τις πωλήσεις της κατά 80%, στις 51.500 μονάδες, καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση, εμπρός από τη MINI, η οποία πούλησε σχεδόν 44.000 EV το 2022, σημειώνοντας πτώση της τάξης του 1,3% σε σχέση με το 2021. Εν προκειμένω, το MINI Cooper SE αντιπροσώπευε όλες τις πλήρως ηλεκτρικές πωλήσεις της μάρκας.

Για λόγους σύγκρισης και μόνο αξίζει να σημειωθεί ότι την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβριου η Tesla έχει σημειώσει 176.302 πωλήσεις στην Ευρώπη – περισσότερες δηλαδή απ’ όσες πέτυχε η BMW σε παγκόσμιο επίπεδο ολόκληρη την περασμένη περασμένη χρονιά.

Ο ΝΕΑΡΟΣ ΚΥΠΡΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΙΚΟ SCHUMACHER! | Speedzone Podcast EP22 (video)