Τέλος εποχής για το Renault Megane RS
Το Renault Megane RS παίρνει οριστικά την άγουσα για τα αποδυτήρια με την εικονιζόμενη έκδοση Ultime να αποτελεί ταυτόχρονα και το κύκνειο άσμα της Renault Sport.
Η ηλεκτροκίνηση «σαρώνει» τα πάντα στο πέρασμα της -μαζί και το Renault Megane RS– με μοντέλα και τετράτροχες κατασκευές που απευθύνονταν έως τώρα στους παραδοσιακούς petrolhead να παίρνουν το ένα μετά το άλλο την άγουσα για τα αποδυτήρια.
Αυτό ακριβώς το… πνεύμα σηματοδοτεί και η συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Ultime του Renault Megane RS, που συγχρόνως αποτελεί και την τελευταία δημιουργία της Renault Sport. Κι αυτό γιατί από εδώ και πέρα κάθε σπορ δημιουργία από το στρατόπεδο του Groupe Renault θα φέρει τα σήματα της Alpine – αλλά και ηλεκτροκίνητα πλέον χαρακτηριστικά.
Η αποκλειστική σχεδίαση της έκδοσης Ultime του Renault Megane RS διαθέτει τα γνώριμα οπτικά στοιχεία της Renault Sport, όπως το διπλό διαμάντι, καθώς και συγκεκριμένα γραφικά εμπνευσμένα από το νέο λογότυπο της Renault. Οι ρίγες βρίσκονται εγκατεστημένες στην οροφή, στο καπό (σ.σ.: εκτός από τις εκδόσεις με την προαιρετική ηλιοροφή), στον πίσω προφυλακτήρα, στις πόρτες και στα φτερά και διαθέτουν μαύρη ματ απόχρωση ώστε να ταιριάζουν στα τέσσερα διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος που είναι τα Star Black, Pearl White, Sirius Yellow και Tonic Orange.
Το έτος ίδρυσης της Renault Sport (βλ. 1976) αναγράφεται διακριτικά στις ρίγες της δεξιάς πλευράς, αποκαλύπτοντας συγχρόνως και την ποσότητα των αντιτύπων της έκδοσης Ulitime που πρόκειται να κατασκευάσει το γαλλικό εργοστάσιο.
Το αμάξωμα της έκδοσης διαθέτει φαρδύτερα εμπρός και πίσω φτερά κατά 60 και 45 χλστ. αντίστοιχα, πλευρικούς αεραγωγούς, RS προβολείς Vision, απολλήξεις εξάτμισης που βγαίνουν στο κέντρο, κεραία τύπου shark fin, αεροτομή και πίσω διαχύτη. Πολλές από τις λεπτομέρειες αυτής της περιορισμένης σειράς είναι πλέον μαύρες όπως τα λογότυπα, οι χειρολαβές των θυρών, τα πλαίσια των παραθύρων, οι τροχοί (ακόμη και τα μπουλόνια), ο πίσω διαχύτης κ.α.
Τα στάνταρ χαρακτηριστικά στο εσωτερικό περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων μπάκετ καθίσματα της Recaro με επένδυση από Alcantara σε titanium black χρώμα και κεντημένο RS μονόγραμμα.. Τα μαρσπιέ των θυρών είναι αποκλειστικά, ενώ κάθε μοντέλο έχει τη δική του αριθμημένη μεταλλική πλάκα κοντά στα χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων, στο κάτω μέρος της κονσόλας. Υπογράφεται δε από τον Laurent Hurgon, τον οδηγό που συνεισέφερε όσο κανένας άλλος στην εξέλιξη του Megane RS σε όλη τη διάρκεια της καριέρας της και σήμερα κατέχει τα ρεκόρ που έχει «γράψει» το μοντέλο στο Nürburgring, την Suzuka και το Spa-Francorchamps.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, η έκδοση Ultime βασίζεται στο Megane RS Trophy. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει τετραδιεύθυνση, ενώ παίρνει κίνηση από έναν 4κύλινδρο 1.800άρη κινητήρα που αποδίδει 300 ίππους και 420 Nm. Ο τελευταίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) και μπλοκέ διαφορικό τύπου Τόρσεν εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,7 δλ. Το αυτοκίνητο «πατά» στα ημι-σλικ ελαστικά Potenza S007 της Bridgestone που αναπτύχθηκαν για το Megane RS Trophy R, σε συνδυασμό με Fuji Light ζάντες με διάμετρο 19 ιντσών και φρένα που με τη σειρά τους φέρουν την υπογραφή της Brembo.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΙΚΟ SCHUMACHER! | Speedzone Podcast EP22 (video)