Το ηλεκτρικό «αγροτικό» της Ram έρχεται το 2025
Το πρωτότυπο Ram 1500 Revolution που παρουσιάστηκε στη φετινή CES δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσει και η ιδιαίτερη κατηγορία των pick-up αυτοκινήτων όχι μόνο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού αλλά και σε όλο τον κόσμο.
Ο δρόμος που αναμένεται να ακολουθήσουν τα «μεγάλα» pick-up έχει ήδη χαρτογραφηθεί από επιφανή μοντέλα του είδους όπως το F-150 Lightning της Ford και το επερχόμενο Cybertruck της Tesla. Τώρα, στο νέο αυτό τερέν αναμένεται να μπει και η Stellantis, αρχικά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, με άρμα την «τοπική» Ram.
Το πρωτότυπο 1500 Revolution που παρουσιάστηκε στη φετινή CES στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ ειναι αυτό που έρχεται να «φωτογραφίσει» την πρόθεση του ομίλου να παρουσιάσει στο εγγύς μέλλον ένα ηλεκτρικό pick-up που αναμένεται να μπει στην παραγωγή στα μέσα περίπου της τρέχουσας δεκαετίας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου ότι το 1500 Revolution είναι «προς το παρόν ένα πρωτότυπο», το οποίο μας δείχνει «την τεχνολογία και τη λειτουργικότητα των αυτοκινήτων επόμενη γενιά». Πρόσθεσε ότι η «αντιπροσωπεύει αυτό που θέλουμε να κάνουμε όσον αφορά τις δυνατότητες του συστήματος μετάδοσης κίνησης».
Ο αμερικανός κατασκευαστής δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης, τα στοιχεία απόδοσης ή την αυτονομία του πρωτοτύπου. Ωστόσο, όταν θα μπει στην παραγωγή, το pick-up μοντέλο της Ram θα διατίθεται τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, όσο και σε μια μικτή, τύπου range extender, συνδυάζοντας το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Γεγονός που αναμένεται να το διαφοροποιήσει σε σχέση με τις αντίστοιχες προτάσεις των Ford και Tesla.
Παρά το γεγονός ότι η Ram και η Stellantis δεν αποκαλύπτουν περισσότερα στοιχεία, ο Carlos Tavares δήλωσε ότι η BEV έκδοση παραγωγής του 1500 Revolution θα υιοθετεί ηλετρικό κύκλωμα 800V και δυνατότητα φόρτισης έως 350 kW. Όχι όμως και τους τροχούς των 24 ιντσών, τους ψηφιακούς καθρέπτες και τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 του πρωτοτύπου.
Δομικά, το ηλεκτρικό pick-up της Ram θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Frame της Stellantis, η οποία θα παρέχει στο μοντέλο τη δυνατότητα να φιλοξενήσει μπαταρίες με χωρητικότητα από 150 έως και 200 kWh. Σύμφωνα με τον Carlos Tavares, η πλατφόρμα αυτή, σε συνδυασμό με την μπαταρία, θα υποστηρίζουν μοντέλα που θα επιτυγχάνουν αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση που θα φτάνει τα 800 χλμ, ενώ το μήκος του αμαξώματος θα μπορεί να κυμαίνεται από 5,4 έως και 5,9 μ.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΙΚΟ SCHUMACHER! | Speedzone Podcast EP22 (video)