Μικρό ηλεκτρικό μοντέλο από τη Seat το 2025
Η Seat ανακοίνωσε σήμερα ότι σκοπεύει να εντάξει στη γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων το 2025 μία εντελώς νέα αστική πρόταση με τιμή που θα κυμαίνεται από 20.000 έως 25.000 ευρώ.
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τη Seat, με αυτό το αυτοκίνητο η εταιρεία θα εισέλθει στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων με τιμή από 20.000 έως και 25.000 ευρώ, ώστε να κάνει τον εξηλεκτρισμό ακόμα πιο προσιτό αλλά και να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς της στόχους. Η μονάδα παραγωγής στη οποία θα κατασκευάζεται το όχημα θα ανακοινωθεί τους επόμενους μήνες.
Στην ετήσια συνέντευξη Τύπου του 2021 που ολοκληρώθηκε πριν λίγο, η ισπανική εταιρεία παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδιο, που φέρει την ονομασία Future Fast Forward, με στόχο να ηγηθεί του εξηλεκτρισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία. Ο βασικός παράγοντας αυτού του σχεδίου είναι η παραγωγή αστικών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ισπανία από το 2025 και μετά.
Ο Πρόεδρος της Seat, Wayne Griffiths δήλωσε:
«Θέλουμε να κατασκευάσουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ισπανία από το 2025. Φιλοδοξία μας είναι να παράγουμε περισσότερα από 500.000 αστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως στο Martorell για τον Όμιλο Volkswagen, αλλά χρειαζόμαστε μια σαφή δέσμευση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή».
Η Seat στοχεύει όχι μόνο στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και στην καθοδήγηση της ανάπτυξης ολόκληρου του έργου για το VW Group.
«Το σχέδιό μας είναι να μετατρέψουμε το Τεχνικό Κέντρο μας, το μοναδικό στο είδους του στη νότια Ευρώπη, σε ένα ουσιαστικό πλεονέκτημα στον τομέα της Έρευνας και εξέλιξης για την περιοχή», δήλωσε ο Griffiths. «Πιστεύουμε ότι είναι μέρος της ευθύνης μας να εξηλεκτρίσουμε την Ισπανία. Πριν από 70 χρόνια, βάλαμε αυτή τη χώρα σε τροχούς. Στόχος μας, τώρα, είναι να βάλουμε την Ισπανία σε ηλεκτρικούς τροχούς».
Αν μη τι άλλο, το αστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ένα μεγάλο έργο όσον αφορά τον πιθανό του όγκο αντιπροσωπεύοντας ένα σημαντικό ορόσημο στο δρόμο προς τη βιωσιμότητα και την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.
«Καταρτίσαμε το σχέδιο, έχουμε τους κατάλληλους συνεργάτες και γενικά είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε. Αυτό το έργο προορίζεται να γίνει ο μοχλός του μετασχηματισμού της Ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Απαιτείται η υποστήριξη της Ισπανικής κυβέρνησης και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αυτό το σχέδιο, ώστε να μπορέσει ο Όμιλος Volkswagen να λάβει την τελική απόφαση για την υλοποίηση του», υπογράμμισε ο Griffiths.
Ως η δεύτερη μεγαλύτερη βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων στην Ευρώπη, η Ισπανία έχει μεγάλη ευθύνη να επιτύχει τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας έως το 2030. Για το σκοπό αυτό, το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος ηλεκτρικών οχημάτων, την τόνωση της ζήτησης και την ανάπτυξη δημόσιων υποδομών φόρτισης.
Το σχέδιο Future Fast Forward της Seat θα χρησιμεύσει ως κινητήρια δύναμη για τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης, ειδικά για τους νέους. Το έργο περιλαμβάνει την Seat καθώς και τοπικές κυβερνήσεις, τεχνολογικά κέντρα και μεγάλες, μεσαίες και μικρές εταιρείες. Ένα σύνολο από 15 συμμετέχοντες, από τουλάχιστον 6 τομείς, υποστηρίζουν το σχέδιο - πιο συγκεκριμένα πρόκειται για τους Aeorum, Antolín, Asti Mobile Robotics, CaixaBank, Delta Vigo, Ficosa, Fisas Navarro, Gestamp, Iberdrola, Lithium Iberia, Mind Caps, Sayer Technologies, SEAT SA, Sesé και Telefónica.