Η M-Sport Ford πιστεύει πως μπορεί να παλέψει με Toyota και Hyundai

Η M-Sport Ford πιστεύει πως αν συμβαδίσει στον ρυθμό εξέλιξης των Toyota και Hyundai, θα καταφέρει να δώσει στον Ott Tanak ένα ανταγωνιστικό Ford Puma Rally1.

Η βρετανική ομάδα M-Sport Ford, το 2022 δεν διένυσε και την καλύτερη αγωνιστική χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Με το υβριδικό Ford Puma Rally1 κατάφερε να σημειώσει μία μόλις νίκη και τρία βάθρα σε 13 αγώνες, ενώ η βαθμολογική διαφορά σε σχέση με τις Toyota και Hyundai ήταν αρκετά μεγάλη.

Η M-Sport Ford το 2023 θέλει να επιστρέψει σε τροχιά επιτυχιών και για αυτό το λόγο επέλεξε να φέρει στην ομάδα ξανά τον Ott Tanak ώστε να ηγηθεί της επίθεσης των Ford Puma Rally1.

Ott Tanak - WRC - M-Sport Ford

Ο Ott Tanak μετά τις δοκιμές που έκανε με το υβριδικό Ford Puma Rally1, δήλωσε πως υπάρχουν όλα τα στοιχεία ώστε να πρωταγωνιστήσει το 2023. Το να συμβαδίζεις με τις εργοστασιακές ομάδες είναι πάντα μια πρόκληση, σύμφωνα με τον Εσθονό οδηγό, ενώ η μείωση των δοκιμών από 30 σε 21 ημέρες ίσως βοηθήσει επίσης την ομάδα του. Ο οικονομικός προϋπολογισμός σύμφωνα με τον Tanak μπορεί να είναι ένα πρόβλημα για την M-Sport Ford, ωστόσο μπορεί εν τελεί αυτό το πρόβλημα να έχει και θετικές πτυχές. Αν για παράδειγμα είμαστε έξυπνοι και προσεκτικοί με τις επιλογές μας στον τομέα των δοκιμών και της εξέλιξης δεν θα χρειαστεί να κάνουμε οικονομικές υπερβολές πρόσθεσε ο Tanak.

Richard Millener

Ο επικεφαλής της M-Sport Ford, Richard Millener, παραδέχτηκε πως η επιστροφή του Tanak στην ομάδα έφερε ένα αισιόδοξο κλίμα ενόψει της νέας χρονιάς, ταυτόχρονα όμως έφερε και νέες προκλησεις. Ο οικονομικός προϋπολογισμός της M-Sport Ford δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτόν της Hyundai ή της Toyota και αυτό είναι κάτι που δυσκολεύει την ομάδα όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα της. Ο Milener τόνισε πως αν δεν βελτιωθεί η απόδοση της ομάδας τότε ο Tanak δεν θα έχει ελπίδες να παλέψει για κάτι αξιόλογο.

Ο επικεφαλής της M-Sport Ford, δεν μίλησε για συγκεκριμένους τομείς που θα πρέπει να βελτιώσει η ομάδα, όμως τόνισε πως θα πρέπει να υπάρξει καλύτερη προετοιμασία γενικότερα. Σε αυτό που έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα είναι στο γεγονός πως όλοι θα πρέπει να δίνουν το μέγιστο και πως το κλειδί είναι να υπάρχει σταθερότητα από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο αγώνα.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΙΚΟ SCHUMACHER! | Speedzone Podcast EP22 (video)

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ: Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΑΓΓΙΞΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ FORMULA 1 - ΕΥΤΥΧΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ | Speedzone Podcast EP21