Nέο Citroen C4
To Citroen C4 γυρίζει την τρίτη κατά σειρά σελίδα στην ιστορία του, μετά το 2004 και το 2010 .
Εν προκειμένω, ο νέος εκπρόσωπος των Γάλλων της Citroen στη μικρομεσαία «πίτα» της παγκόσμιας αγοράς κουβαλά πάνω του πολλά στοιχεία από μοντέλα της SUV κατηγορίας, χωρίς ωστόσο να απαρνείται γνωρίσματα που βρίσκει κανείς στην κατηγορία των χάτσμπακ μοντέλων – τουναντίον μάλιστα.
Ο αντίπαλος των VW Golf και Ford Focus υιοθετεί σε επίπεδο σχεδιασμού ένα ιδιαίτερο προσωπείο, με στοιχεία που πρωτοείδαμε στο C3. Σημείο αναφοράς εδώ είναι τα λεπτά φωτιστικά σώματα, τα οποίο διαμορφώνουν νοερά σε κάθε πλευρά το γράμμα «V» -ακριβώς όπως συνέβη και με τα αντίστοιχα των πρωτοτύπων CXperience, Ami One και 19_19 Concept.
Ιδιαίτερο είναι και το πίσω μέρος, το οποίο αποπνέει έναν συγκρατημένο δυναμισμό, χωρίς μάλιστα να στερείται κομψότητας. Η πίσω πόρτα «κρύβει» έναν χώρο φόρτωσης 380 λίτρων, ενώ χαρακτηριστικό είναι το σπόλιερ και η διαμόρφωση του πίσω παραθύρου που δικαίως θυμίζουν κάτι από την C4 Coupe του 2004.
Το εσωτερικό αποπνέει έναν high-tech αέρα, αλλά και τη δέουσα για τις περιστάσεις απλότητα και κομψότητα. Από εκεί και πέρα, κεντρικός πόλος έλξης της γκάμας είναι το νέο ë-C4 που παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων σε συνδυασμό με μπαταρία ιόντων λιθίου των 50 kWh. Το νέο Citroen C4 θα είναι διαθέσιμο ασφαλώς και με τους «παραδοσιακούς» θερμικούς κινητήρες του Groupe PSA.Αναλυτικότερα, κάτω από το εμπρός καπό συναντάμε τον γνώριμο 1.200άρη PureTech βενζινοκινητήρα, σε εκδόσεις με απόδοση 100, 130 και 155 ίππων, καθώς και τον 1.500άρη BlueHDi σε εκδόσεις με απόδοση 110 και 130 ίππων.