Η Ford αναμένεται να χρησιμοποιήσει την «αμερικανική της κληρονομιά και αύρα» για να ενισχύσει την κερδοφορία στην Ευρώπη, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία μεταβαίνει σταδιακά στο συγκεκριμένο εμπορικό τερέν σε μια αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα προϊόντων.
Εγκαταλείποντας τα μικρά και μικρομεσαία της χάτσμπακ μοντέλα της, όπως το Fiesta και το Focus, η Ford αναμένεται να επικεντρωθεί στην Ευρώπη στα SUV, στα crossover και στα pick-up οχήματα, τα οποία δημιουργούν υψηλότερα περιθώρια κέρδους,καθώς φυσκά και στα επαγγελματικά της μοντέλα.
Επί της ουσίας, η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να λανσάρει τρία ολοκαίνουργια, πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη τα επόμενα δύο χρόνια, πριν μεταβεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα οχημάτων στα τέλη της δεκαετίας που διανύουμε. Στο πλαίσιο αυτό, η μπλε οβάλ εταιρεία βλέπει τα συγκεκριμένα προϊόντα ως μια ευκαιρία να ανανεώσει τη στρατηγική της και στον τομέα του μάρκετινγκ με το νέο σλόγκαν «Adventurous Spirit» να αντικατοπτρίζει τις νεότερες φιλοδοξίες της στην περιοχή.
«Αξιοποιούμε την ευκαιρία για να επανατοποθετηθούμε», δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Ford στη Γερμανία, Christian Weingaertner. «Τα μελλοντικά μας μοντέλα είναι πιο αμερικανικά και από το 2030 θα είναι όλα ηλεκτρικά», προσέθεσε.
Πιο συγκεκριμένα, για την Mustang Coupe, η οποία είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση το 2026, θα χρησιμοποιήσει το σλόγκαν «Wild Performance», ενώ για το μικρό Puma το «Urban Escape». Το μεγάλο Explorer θα συνδεθεί με το με το μοτό «Active Adventure», ενώ το Ranger με τα σλόγκαν «Ultimate Outdoor».
Η Ford έχει επίσης δηλώσει ότι θα διαθέσει το Bronco σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές από την άνοιξη του 2023.
Ως γνωστόν, η Ford θα σταματήσει να κατασκευάζει το Fiesta, που αποτελούσε από το 1976 μέχρι σήμερα βασικό πυλώνα της στην Ευρώπη. Το εργοστάσιο στην Κολωνία, το οποίο σήμερα φιλοξενεί την παραγωγή του μοντέλου, θα επικεντρωθεί στην παραγωγή δύο αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB του VW Group.
Έτσι, οι πελάτες της Ford που επιθυμούν ένα μοντέλο της κατηγορίας Β θα μπορούν να στραφούν στο Puma, το οποίο θα παρουσιαστεί σε ηλεκτρική έκδοση προς τα τέλη του 2023 – το νέο Puma EV θα παράγεται στο εργοστάσιο που κατασκευάζονται σήμερα τα συμβατικά Puma, στην Κραϊόβα της Ρουμανίας.
Όπως έχει ήδη διαφανεί, η Ford θα «εγκαταλείψει» και το Focus το 2025, το οποίο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Saarlouis της Γερμανίας.