Audi και VW σταματούν την εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης
Οι δύο γερμανικές εταιρείες που αποτελούν τον πυρήνα του VW Group δηλώνουν ευθαρσώς ότι σταματούν την εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Μετατοπίζοντας την εστίασή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, η μητρική εταιρεία του γερμανικού ομίλου δεν σχεδιάζει να αναπτύξει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο CEO της VW Ralf Brandstaetter,
«Προς το παρόν, δεν αναμένουμε την πρεμιέρα μιας εντελώς νέας οικογένειας κινητήρων εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Ralf Brandstaetter στην Automobilwoche.
Εντούτοις, η VW θα συνεχίσει να εξελίσσει τους κινητήρες που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή σε μία προφανή προσπάθεια να τους «προετοιμάσει» για τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7.
Στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεών του, ο Ralf Brandstaetter τόνισε ότι η VW θα χρειαστεί τα χρήματα που κερδίζει από την πώληση οχημάτων με κινητήρες καύσης προκειμένου να χρηματοδοτήσει την εξέλιξη και κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με το αναπτυξιακό πλάνο «Accelerate», η VWαναμένει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 70% των ευρωπαϊκών πωλήσεων της μάρκας έως το 2030, σε αντίθεση με τον προηγούμενο στόχο που δεν υπρέβαινε το35%. Στις ΗΠΑ και την Κίνα, η μάρκα στοχεύει σε μερίδιο αγοράς άνω του 50% για τα ηλεκτρικά οχήματά της έως το 2030.
Κινούμενος στο ίδιο μήκος κύματος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Markus Duesmann, δήλωσε πριν λίγες μέρες ότι η εταιρεία των τεμνόμενων κύκλων δεν προτίθεται να αναπτύξει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης «προσαρμόζοντας» τους υπάρχοντες για τις νέες γενιές των A4, A6 και Q5 στις επερχόμενες περιβαλλοντικές απαιτήσεις.
«Η επόμενη γενιά αυτών των τριών μοντέλων θα έχει σίγουρα κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και πολλές plug-in υβριδικές και ήπια υβριδικές εκδόσεις», δήλωσε ο Markus Duesmann στην Automobilwoche.
Ο CEO της Audi δεν αποκάλυψε ένα σαφές χρονοδιάγραμμα αναφορικά με το πότε η premium μάρκα του VW Group σκοπεύει να σταματήσει να παράγει κινητήρες καύσης.
«Οι πελάτες μας πιθανότατα θα αποφασίσουν πότε θα βγει ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης από τη γραμμή παραγωγής», δήλωσε ο Markus Duesmann.
Η VW και η Audi είναι οι βασικοί κατασκευαστές κινητήρων στο VW Group, προμηθεύοντας μεταξύ άλλων τις ομογάλακτες Skoda και Seat.