Ιδού η νέα Mercedes-AMG S 63 Ε-Performance: Plug-in υβριδική με 802 ίππους
Η νέα Mercedes-AMG S 63 E-Performance είναι η πιο δυνατή S-Class που έχει κατασκευαστεί ποτέ, είναι plug-in υβριδική και αποδίδει 802 ίππους.
Η νέα Mercedes-AMG S 63 E-Performance αξιοποιεί και φιλοξενεί κάτω από την επιβλητική της σιλουέτα την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα των plug-in υβριδικών συστημάτων κίνησης συνθέτοντας την πιο δυνατή και ικανή σε επιδόσεις S-Class που έχει φέρει στον πραγματικό κόσμο ο Γερμανός κατασκευαστής.
Η καρδία του αυτοκινήτου είναι ένα σύστημα κίνησης που έχει στο επίκεντρό του μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 4λιτρου V8 κινητήρα της Mercedes-AMG, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 612 ίππους και ροπή 900 Nm, σταθερά από τις 2.500 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Στο πλευρό του, ή πιο σωστά, στον πίσω άξονα, βρίσκεται ενσωματωμένος ένας ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος παράγει μεμονωμένα 190 ίππους και ροπή 320 Nm.
H Mercedes-AMG ανακοινώνει ότι η συνδυαστική ισχύς της S 63 E-Performance ανέρχεται στους 802 ίππους, ενώ… τρομακτική είναι η τιμή της ροπής, που φτάνει τα 1.430 Νm. Η απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια για τη δράση του ηλεκτροκινητήρα αντλείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 13,1 kWh, η οποία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 33 χλμ. βάσει του πρωτοκόλλου WLTP.
Η γερμανική εταιρεία δηλώνει ότι η μέση κατανάλωση καυσίμου φτάνει τα 4,4 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Εξίσου εντυπωσιακές, παρά το υψηλό βάρος των 2.595 κιλών του αυτοκινήτου, είναι και οι τιμές επιδόσεων, με το τυπικό «0-100» να ολοκληρώνεται στην τετρακίνητη, ασφαλώς, S 63 E-Performance σε μόλις 3,3 δλ. Η δε τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, τιμή που μπορεί να «σκαρφαλώσει» προαιρετικά κατά 40 χλμ./ώρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων με την κωδική ονομασία AMG Speedshift MCT (για το V8 κινητήρα) και ενός κιβωτίου 2 σχέσεων (για τον ηλεκτροκινητήρα), σε συνδυασμό με μία πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση με την ονομασία AMG Performance 4Matic+, η οποία συνεπικουρείται από σύστημα torque vectoring για τους πίσω τροχούς.
Το αμάξωμα της έκδοσης έχει δεχθεί περεταίρω… φροντίδα, με ένα αλουμινένιο πλαίσιο να ενισχύει δομικά το κάτω μέρος του κινητήρα. Την ίδια στιγμή, μια πρόσθετη εγκάρσια δοκός μεταξύ των πύργων της εμπρός ανάρτησης έρχεται να συμβάλλει στην περαιτέρω ακαμψία, ενώ ένα «διαμέρισμα» από ανθρακονήματα, το οποίο χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα του πορτ μπαγκάζ, προσθέτει επιπλέον οφέλη στο συγκεκριμένο τομέα.
Στάνταρ στη νέα Mercedes-AMG S 63 E-Performance είναι η ανάρτηση AMG Ride Control+ (με πλήρως μεταβλητή απόσβεση και δυνατότητα αυτόματου χαμηλώματος στις υψηλές ταχύτητες), οι ηλεκτρο-μηχανικές αντιστρεπτικές δοκοί καθώς και η τετραδιεύθυνση, η οποία έχει την ικανότητα να στρέφει τους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου σε γωνίες έως και 2,5 μοίρες.
Σχεδιαστικά, σε σχέση με τις υπόλοιπες S-Class έβδομη γενιάς, η S 63 E-Performance ξεχωρίζει για τον διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα και την πιο σπορτίφ σε αισθητική μάσκα Panamericana στο εμπρός μέρος. Αξιοσημείωτο είναι ότι το κλασσικό αστέρι της Mercedes έχει αντικατασταθεί από το logo της AMG. Από εκεί και πέρα, επεμβάσεις έχουν γίνει και στο πίσω μέρος, με τις τραπεζοειδούς σχήματος απολήξεις του V8 κινητήρα και τον ενσωματωμένο στον προφυλακτήρα διαχύτη να δίνουν τον τόνο.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΠΟΥ ΑΓΓΙΞΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ FORMULA 1 - ΕΥΤΥΧΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ | Speedzone Podcast EP21