Τα Audi RS 6 Avant και RS 7 Sportback σε εκδόσεις Performance

Αν οι 600 ίπποι των «απλών» εκδόσεων των RS 6 Avant και RS 7 Sportback σας φαίνονται λίγοι, η Audi έχει τη λύση.

Η Audi έρχεται να αναβαθμίσει την απόδοση των RS 6 Avant και RS 7 Sportback παρουσιάζοντας το πακέτο με την ονομασία «Performance».

Οι μεγαλύτεροι υπερσυμπιεστές των δύο αυτοκινήτων και η αύξηση της μέγιστης πίεσης λειτουργιάς τους από τα 2,4 στα 2,6 bar έχουν ως αποτέλεσμα ο twin-turbo V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων να αποδίδει 30 επιπλέον ίππους και 50 παραπανήσια Nm ροπής εκτοξεύοντας τη συνολική απόδοση στους 630 ίππους και τα 850 Nm.

Audi RS 7 Sportback performance

Σύμφωνα με την Audi, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα των εκδόσεων Performance των RS 6 Avant και RS 7 Sportback έχει βελτιωθεί κατά 0,2 δλ. αγγίζοντας και στις δύο περιπτώσεις τα 3.4 δλ. – η τελική ταχύτητα περιορίζεται τώρα στα 280 χλμ./ώρα.

Audi RS 6 Avant performance

Την ίδια στιγμή, οι λιγότερες ποσότητες μόνωσης μεταξύ του χώρου του κινητήρα, του εσωτερικού και του πίσω μέρους διασφαλίζει ότι το εν λόγω δίδυμο θα είναι σε θέση να προσφέρει βελτιωμένη ηχητική απόδοση αλλά και μικρότερο βάρος, το οποίο φτάνει στο RS 6 Avant Performance τα 2.090 κιλά και στο RS 7 Sportback Performance στα 2.065 κιλά.

Audi RS 7 Sportback performance

Και τα δύο εξοπλίζονται με επιπλέον καλούδια στην έκδοση Perfrormance, όπως το σύστημα ήχου της Bang ; Olufsen Premium με ήχο 3D, το Park Assist Pack με σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης plus, το Head-up Display, τις κάμερες 360 μοιρών και τους τροχούς των 22 ιντσών σε γκρι ματ χρωματισμό σε συνδυασμό με ελαστικά 285/30. Οπτικά, η σπορ εξάτμιση RS διαθέτει γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα, όπως και τα χαρακτηριστικά λογότυπα του Γερμανού κατασκευαστή που κοσμούν τις εξωτερικές επιφάνειες.

Στο εσωτερικό, το πακέτο RS σε κόκκινο, μπλε ή γκρι χρώμα είναι πλέον στάνταρ μαζί με ένα τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και επένδυση Alcantara.

Audi RS 6 Avant performance

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΠΟΥ ΑΓΓΙΞΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ FORMULA 1 - ΕΥΤΥΧΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ | Speedzone Podcast EP21