Αποκάλυψη: Η νέα De Tomaso P900 των 900 ίππων
Η ιταλική De Tomaso παρουσίασε την P900, ένα συλλεκτικό hypercar με ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 900 ίππων.
Η ιταλική De Tomaso έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες, καθώς και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, της νέας της δημιουργίας. Που για την περίσταση φέρει την ονομασία P900 και προορίζεται για χρήση αποκλειστικά σε «κλειστές» διαδρομές.
Η νέα De Tomaso P900 θα κατασκευαστεί σε μόλις 18 αντίτυπα, τα οποία θα πωληθούν έναντι οικονομικού τιμήματος που ξεπερνά ανά μονάδα τα 2,5 εκατ. ευρώ.
Το 2θεσιο hypercar της De Tomaso παίρνει κίνηση από έναν V12 κινητήρα με φυσική αναπνοή και παντελή απουσία ηλεκτρικής υποβοήθησης αποδίδοντας 900 ίππους. Η ιταλική εταιρεία ισχυρίζεται ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ο μικρότερος σε μέγεθος σε σχέση με όλους τους 12κύλινδρους κινητήρες της αγοράς ζυγίζοντας μόλις 220 κιλά.
«Ως παθιασμένος λάτρης της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι δύσκολο για μένα να αποδεχτώ ένα σιωπηλό μέλλον με ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο Norman Choi, Διευθύνων Σύμβουλος της De Tomaso.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας, ο οποίος συνεργάζεται με σειριακό κιβώτιο της Xtrac μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω τροχούς, είναι εντελώς νέος, αν και η ιταλική εταιρεία δεν κατονομάζει την προέλευσή του. Ωστόσο, η De Tomaso επισημαίνει με… καμάρι ότι ο συγκεκριμένος V12 των 6,2 λίτρων λειτουργεί με συνθετικά καύσιμα και έχει όριο περιστροφής τις 12.300 σ.α.λ.
«Πιστεύουμε ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις και η ανάπτυξη της νέας μας πλατφόρμας, με γνώμονα τα συνθετικά καύσιμα, είναι η λύση για να διατηρήσουμε ζωντανό αυτό το κοινό πάθος για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης», πρόσθεσε ο Norman Choi.
Αξιοπερίεργο είναι το γεγονός ότι ο νέος V12 κινητήρας δεν είναι ακόμα… έτοιμος καθώς η εξέλιξή του θα ολοκληρωθεί το 2024. Αν οι δυνητικοί πελάτες επιθυμούν να παραλάβουν την προσωπική τους P900 μέσα στο 2023, θα πρέπει να συμβιβαστούν με την παρουσία ενός V10 κινητήρα της Judd, ο οποίος βρέθηκε σε κάποια στιγμή σε ένα μονοθέσιο της Formula 1, την Benetton B197 του 1997.
Η νέα De Tomaso P900 χρησιμοποιεί άφθονα μέρη από carbon, γεγονός που έχει περιορίσει το συνολικό της βάρος στα μόλις 900 κιλά. Και ως εκ τούτου η αναλογία κιλών ανά ίππο της εξωτικής αυτής κατασκευής ορίζεται στην αναλογία 1:1.
Προς ώρας, η ιταλική εταιρεία δεν ανακοινώνει στοιχεία για τις επιδόσεις της P900, οι οποίες «θα πλησιάζουν εκείνες ενός αγωνιστικού LMP πρωτοτύπου». Κάτι που αναμένεται να πραγματοποιηθεί την προσεχή άνοιξη, όταν η De Tomaso θα παρουσιάσει δια ζώσης τη νέα της δημιουργία.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΠΟΥ ΑΓΓΙΞΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ FORMULA 1 - ΕΥΤΥΧΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ | Speedzone Podcast EP21