Το 2030 το 80% των νέων μοντέλων της Porsche θα είναι ηλεκτρικά

Η Porsche ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του 2020 και τις προοπτικές τις για τα επόμενα έτη επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά ότι το μέλλον της, εκτός από ψηφιακό, είναι και ηλεκτρικό.

Το 2020 το ένα τρίτο όλων των μοντέλων Porsche που παραδόθηκαν σε νέους πελάτες στην Ευρώπη ήταν ηλεκτροκίνητες – είτε αμιγώς ηλεκτρικές είτε plug-in υβριδικές. Όπως κατέστησε γνωστό ο Γερμανός κατασκευαστής πριν λίγα 24ώρα στα πλαίσια των επίσημων ανακοινώσεών του για τα οικονομικά αποτελέσματα της μάρκας τη χρονιά που πέρασε και τις προοπτικές της για το μέλλον, το 2025 μία στις δύο νέες Porsche θα διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ το 2030 το 80% των πωλήσεών της θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητες.

Στις σχετικές δηλώσεις του ο CEO της Porsche, Oliver Blume, ήταν σαφής:

«Η μπαταρία είναι ο κύλινδρος του μέλλοντος, οπότε θα επενδύσουμε στις μπαταρίες υψηλής τάσης και πυκνότητας στο μέλλον».

Porsche

Το 2020 ήταν μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για την Porsche, παρά τις προκλήσεις που επέβαλε η πανδημία του COVID-19. Το No 1 μοντέλο της γκάμας τη χρονιά που πέρασε ήταν η Cayenne, με 92.860 παραδόσεις, με τις Macan και911 να κερδίζουν την εμπιστοσύνη 78.124 και 34.328 αγοραστών, αντίστοιχα. Την ίδια ώρα, 20.015 ηλεκτρικές Taycan βρήκαν τους νέους τους ιδιοκτήτες, παρά την παύση στην παραγωγή που διήρκησε σχεδόν έξι εβδομάδες, ενώ παγκοσμίως η εταιρεία κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 272.000 μονάδων.

Η Κινεζική παραμένει η μεγαλύτερη ενιαία αγορά για την Porsche, καθώς οι πωλήσεις της εκεί έφτασαν πέρσι τις 88.968 μονάδες, επίδοση αυξημένη κατά 3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2019. Οι περιοχές της Ασίας-Ειρηνικού, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής συνέχισαν επίσης να παρουσιάζουν θετική ανάπτυξη συνολικά, με 121.641 οχήματα να παραδίδονται εκεί το 2020. Στην Ευρώπη η Porsche παρέδωσε συνολικά 80.892 οχήματα, ενώ στην Αμερική, ο αριθμός αυτός έφτασε τις 69.629 μονάδες.

Porsche

Σε οικονομικό επίπεδο, η Porsche κατέγραψε αυξημένα έσοδα το 2030, τα οποία έφτασαν τα 28,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Το περιθώριο λειτουργικού κέρδους παρέμεινε εντυπωσιακά υψηλή (14,6%), ενώ, αν και μειωμένα, τα κέρδη της εταιρείας προ φόρων άγγιξαν τα 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ.

«Η πρώτη μας προτεραιότητα στην κρίση ήταν η ρευστότητα. Χρειάστηκε να μειώσουμε όλα τα κόστη που δεν ήταν απολύτως απαραίτητα. Όμως δεν κάναμε οικονομία σε τίποτε που αφορά το μέλλον. Συνεχίζουμε με πλήρη ταχύτητα στον μετασχηματισμό, την ψηφιοποίηση και την ηλεκτροκίνηση. Κάθε προσπάθεια να κάνουμε οικονομία σε αυτούς τους τομείς θα οδηγήσει πολύ γρήγορα σε απώλεια ανταγωνιστικότητας» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Lutz Meschke, Αντιπρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής Οικονομικών και IT της Porsche.

Tags: