To VW Golf είναι πολύ σκληρό για να πεθάνει
Η VW επιβεβαίωσε ότι το Golf δεν θα χαθεί και ότι η ένατη γενιά του θα είναι ηλεκτρική πλαισιώνοντας τη γκάμα ID. του Γερμανού κατασκευαστή.
Δεν έχουν περάσει πολλοί μήνες από τον περασμένο Αύγουστο όταν ο CEO της VW, Thomas Schäfer, είχε δηλώσει ότι το μέλλον του Golf ένατης γενιάς «δεν είναι εξασφαλισμένο».
Τότε, ο πρώην επικεφαλής της Skoda, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της μητρικής εταιρείας του VW Group τον Απρίλιο του 2022, είχε ξεκαθαρίσει ότι η VW δεν γνωρίζει ακόμα αν το Golf θα αντικατασταθεί εξαιτίας του αυξανόμενου κόστους εξέλιξης νέων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και αυτό γιατί οι νέοι κανονισμοί Euro 7 που αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή το 2026 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ανεβάσουν τις τιμές των αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες κατά 3.000 έως και 5.000 ευρώ ανά μονάδα, κάτι που μοιραία θα φέρει ενδεχομένως το «τέλος εποχής» του δημοφιλούς μοντέλου.
Σήμερα, ωστόσο, ο επικεφαλής της VW τα… γυρνάει, ανακοινώνοντας μέσω δηλώσεών του στο βρετανικό Autocar ότι η γερμανική εταιρεία, τελικά, δεν πρόκειται να εγκαταλείψει το Golf, το οποίο μάλιστα, στην ένατη κατά σειρά γενιά του, θα είναι ηλεκτρικό πλαισιώνοντας την γκάμα ID. του Γερμανού κατασκευαστή
Η τρέχουσα, όγδοη γενιά του VW Golf πρόκειται να αποσυρθεί γύρω στο 2027 ή το αργότερο το 2028.
«Υπάρχει ήδη σύνδεση της VW με την ονομασία ID. και δεν χρειάζεται η τελευταία να ακυρωθεί. Επίσης, έχουμε εμβληματικές επωνυμίες, όπως είναι το Golf και το GTI. Θα ήταν τρελό να τις αφήσουμε να πεθάνουν και να χαθούν. Θα παραμείνουμε στη λογική των μοντέλων ID., αλλά τα εμβληματικά μας μοντέλα θα έχουν το δικό τους όνομα», δήλωσε ο CEO της VW.
Ο Thomas Schäfer επεσήμανε εν προκειμένω το παράδειγμα του VW ID. Buzz που ήδη διαθέτει «ξεχωριστό» όνομα και ότι τα μοντέλα της οικογένειας ID. δεν χρειάζεται πάντα να συνοδεύονται στην ονομασία τους από έναν αριθμό, όπως τα ID.3 και ID.4. Και ως εκ τούτου, όπως η χαρακτηριστικά δήλωσε, «η VW μπορεί να έχει ένα ID. Golf».
Στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεών του ο Thomas Schafer κατέστησε σαφές ότι το νέο Golf δεν θα αντικαταστήσει το VW ID.3 και ότι τα δύο αυτά μοντέλα θεωρούνται ανεξάρτητα τόσο ως προς το μέγεθός τους, όσο και σε σχέση με την τοποθέτησή τους στην αγορά. Όταν μάλιστα ρωτήθηκε από τους ανθρώπους του βρετανικού Autocar αν στο μέλλον υπάρχει χώρος και για τα δύο αυτά μοντέλα, ο Schafer δήλωσε: «Ναι. Το ID.3 δεν ήταν ποτέ ο διάδοχος του Golf, είναι περισσότερο ένα Golf Plus».
Υπό αυτό το πρίσμα, όλα μαρτυρούν ότι το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό Golf IX θα τοποθετηθεί μεταξύ του επερχόμενου ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης της VW, το νέο ID.2, και του ID.3.
ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST: Ο ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ ΤΖΙΩΡΤΖΗΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ NASCAR KAI ΓΙΑ FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Ο σπουδαιότερος πιλότος του χθες, του σήμερα και του αύριο
Δείτε ακόμη - Interlagos: καίγοντας λάστιχο με φόντο τις favelas | Speedzone Podcast EP19 (video)