Maserati MC20 (απλά υπέροχη!)
Η MC20 είναι το πρώτο «πραγματικά» νέο μοντέλο της Maserati εδώ και πέντε και πλέον χρόνια -και συνάμα το αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την αναγέννηση της διάσημης ιταλικής τρίαινας από την Bologna της Ιταλίας.
Η νέα MC20 (όπου «MC» σημειώστε «Maserati Corse» και «20» η τρέχουσα χρονολογία) είναι το πρώτο supercar των Ιταλών της Maserati μετά την MC12, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2004.
Καθ’ ύλη αρμόδιοι για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την εξέλιξη του κινητήρα που κινεί τη νέα MC20 είναι το Innovation Lab, οι υπεύθυνοι της Maserati Corse, του αγωνιστικού παρατήματος της μάρκας, αλλά και το Engine Hub της διάσημης ιταλικής εταιρείας.
Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα σύνολο με τεχνολογία δανεισμένη από την F1, 6 κυλίνδρους σε διάταξη V με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και χωρητικότητα 3,0 λίτρων. Διαθέτοντας τεχνολογία ξηρού κάρτερ, ο νέος twin-turbo κινητήρας της Maserati αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. (το μέγιστο όριο περιστροφής είναι 8.000 σ.α.λ.) και ροπή 730 Nm ήδη από τις 3.000 σ.α.λ. έως και τις 5.000 σ.α.λ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας της νέας MC20, ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις, ζυγίζει λιγότερο από 220 κιλά, οι δε διαστάσεις του (μήκος, πλάτος, ύψος) ορίζονται στα 1.000, 650 και 600 χλστ., αντίστοιχα. Φυσικά, ο νέος V6 με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και τους 2ΕΕΚ σε κάθε πλευρά, πληροί την ευρωπαϊκή νόρμα Euro 6d.