Νίκη και Πρωτάθλημα WEC για την Toyota στο Βahrain
Διπλή νίκη στον 8ωρο αγώνα του Βahrain για την Toyota και ταυτόχρονα διπλό Πρωτάθλημα WEC, Οδηγών και Κατασκευαστών.
Με διπλή νίκη στον 8ωρο αγώνα του Βahrain ολοκλήρωσε τη 10η σεζόν της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής WEC η Toyota.
Ταυτόχρονα, η σημερινή διπλή νίκη σήμανε για την Toyota την κατάκτηση για 5η συνεχόμενη σεζόν τόσο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών όσο και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Οδηγών WEC.
Συνεχίζοντας με τα στατιστικά, αυτός ήταν ο 76ος αγώνας WEC στον οποίο συμμετείχε η Toyota από το 2012 και η 39η νίκη της, που σημαίνει ότι οι Ιάπωνες νίκησαν στο 51,3% των αγώνων που συμμετείχαν σε αυτά τα 10 χρόνια.
Με τη συμπλήρωση της 2ης ώρας, όμως, με διαφορά 10 λεπτών μεταξύ τους, και τα δύο Peugeot χτυπήθηκαν από προβλήματα νεότητας (αξιοπιστίας), που τα έριξαν στην ουρά της κλάσης. Ασφαλώς, και εν όψει του WEC του 2023, ένα γρήγορο μα αναξιόπιστο αυτοκίνητο μπορεί πιο εύκολα να γίνει γρήγορο και αξιόπιστο, παρά ένα αργό και αξιόπιστο να γίνει γρήγορο, και το Hypercar της Peugeot, εκτός από εκπληκτικά όμορφο, έχει ήδη αποδείξει πως είναι γρήγορο.
Κληρονόμησε λοιπόν τη 2η θέση το Hypercar υπ’ αριθμόν 7 της Toyota, με πλήρωμα τους Πρωταθλητές WEC 2021 και νικητές φέτος του Spa, Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez.
Την 4η ώρα του αγώνα, το υπ’ αριθμόν 7 Toyota ανέβηκε στην 1η θέση, καθώς το πλήρωμα του υπ’ αριθμόν 8 Toyota οδηγούσε πιο συντηρητικά, ώστε να εξασφαλίσει τους βαθμούς της 2ης θέσης και να κατακτήσει με αυτούς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών WEC 2022.
Oι βασικοί τους αντίπαλοι, το πλήρωμα της Alpine, αποτελούμενο από τους νικητές του Sebring και της Monza, Nicolas Lapierre, Andre Negrao και Matthieu Vaxiviere, δε φαινόταν ικανοί να ακολουθήσουν τον ρυθμό του αγώνα, γυρίζοντας 2 γύρους πίσω, και ανέβηκαν στην 3η θέση μόνο χάρη στα προβλήματα των δύο Peugeot.
Για τους Sebastian Buemi και Brendon Hartley πρόκειται για το 3ο τους Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών WEC ενώ για τον Ryo Hurakawa είναι το πρώτο του.
Υπό την διεύθυνση του Kamui Kobayaσhi η ομάδα της Toyota καλείται να ανασυνταχθεί στη διάρκεια του χειμώνα, ώστε να αντιμετωπίσει τον αυξημένο ανταγωνισμό του WEC για το 2023, που περιλαμβάνει Hypercars από Peugeot, Ferrari, Cadillac, Porsche και Glickenhaus, με εκείνα της BMW και της Lamborghini να προστίθενται στην κλάση το 2024.
Ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα του τελευταίου αγώνα WEC του 2022:
Δείτε εδώ - Interlagos: καίγοντας λάστιχο με φόντο τις favelas | Speedzone Podcast EP19 (video)