WRC: Πρώτη δοκιμή ενόψει 2022 από την M-Sport – δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για το αυτοκίνητο

Την πρώτη δοκιμή με το αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally1 πραγματοποίησε η M-Sport στο Greystoke, χωρίς πάντως να έχουν διαρρεύσει περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο που θα χρησιμοποιείται το 2022.

Μετά από τις πρώτες εικόνες υπό μορφή teaser, σειρά για την M-Sport Ford πήρε η πρώτη δοκιμή για το αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally1 ενόψει 2022. Σύμφωνα με δημοσίευμα του DirtFish, η συγκεκριμένη διαδικασία έλαβε χώρα στο δάσος του Greystoke, όπου στεγάζεται ο μόνιμος χώρος δοκιμών της ομάδας.

Με βάση με τις ελάχιστες πληροφορίες που διέρρευσαν, για τον πρώτο έλεγχο των συστημάτων του νέου αυτοκινήτου, χρησιμοποιήθηκε ένα Fiesta, γεγονός που πάντως σε αυτό το στάδιο των δοκιμών, δεν αποκλείει την χρήση του Puma, όπως φημολογείται, από την επόμενη χρονιά.

Βλέπετε, μέχρι στιγμής οι ομάδες δε διαθέτουν στα χέρια τους το πλήρες “υβριδικό πακέτο” των αυτοκινήτων προδιαγραφών Rally1 2022, οπότε προς το παρόν περιορίζονται σε έλεγχο συστημάτων, με τις πλήρεις δοκιμές να θεωρείται ότι θα ξεκινήσουν κατά το καλοκαίρι. Σε αντίστοιχο μήκος κύματος θα κινηθεί και η Toyota, που επίσης αναμένεται να ξεκινήσει τις δοκιμές του Yaris Rally1 το καλοκαίρι, ενώ μέχρι τότε θα χρησιμοποιεί “mule test car”.

Malcolm

“Είναι ακόμη νωρίς, στην πραγματικότητα είναι η πρώτη δοκιμή του αυτοκινήτου σε κίνηση, αλλά πηγαίνει καλά”, δήλωσε στο DirtFish ο Malcolm Wilson, ο οποίος δεν παραβρέθηκε στην πρώτη δοκιμή. “Πάντοτε σκοπεύαμε να το φέρουμε στο δάσος αυτή την εβδομάδα, οπότε είναι εξαιρετικό για την ομάδα που το καταφέραμε και είναι ενδεικτικό της προσπάθειας που έχουν όλοι καταβάλλει”.

Όσον αφορά στην απόδοση του αυτοκινήτου, ο Wilson απάντησε: “Πρέπει να είναι καλό. Μόλις μίλησα με τον Matthew (Wilson) στο τηλέφωνο και μου είπε πως πρέπει να έρθω να ρίξω μια ματιά. Τα λόγια του ήταν: Πολύ εντυπωσιακό”.

M-Sport

Τα αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 στο WRC από το 2022, θα διαθέτουν υβριδικά κινητήρια σύνολα, κιβώτιο 5 σχέσεων και δε θα εφοδιάζονται με ενεργό διαφορικό. Όσον αφορά στο νέο Ford Rally1, αυτό θα διαθέτει εντελώς νέο σύστημα μετάδοσης και αναρτήσεις για τη νέα σεζόν.

“Το αυτοκίνητο είναι εντελώς νέο σε σύγκριση με το τρέχον Fiesta WRC”, πρόσθεσε ο Malcolm Wilson. “Προφανώς, ο βασικός κινητήρας παραμένει ίδιος, όμως εκτός από αυτό δεν υπάρχει άλλη μεταφορά. Ανάρτηση, γεωμετρία και ηλεκτρονικά είναι όλα εντελώς νέα. Για αυτό είναι σημαντικό να κάνουμε πρώιμες δοκιμές, ώστε να δούμε πού βρισκόμαστε σε όλα. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να το δω με τα μάτια μου”.

Σύμφωνα με το DirtFish, η πρώτη δοκιμή του νέου αυτοκινήτου είχε διήμερη διάρκεια και περιλάμβανε περίπου 400 χιλιόμετρα σε χωμάτινη επιφάνεια.