Η Mercedes-Benz παραμένει η κορυφαία μάρκα αυτοκινήτων πολυτελείας
Η Mercedes-Benz αύξησε την αξία της εμβληματικής μάρκας της κατά 10% κατά το 2021, σύμφωνα με την έρευνα της Interbrand «Best Global Brands 2022», υπογραμμίζοντας την επιτυχημένη μετάβαση της εταιρείας προς ένα ηλεκτρικό μέλλον.
Η Mercedes-Benz ξεκίνησε την επανευθυγράμμιση της μάρκας το 2021 με τη δημιουργία της Daimler Truck και την αναπροσαρμογή της στρατηγικής της. Στόχος της εταιρείας είναι να εστιάσει ακόμη περισσότερο στον τομέα της πολυτελείας και να αξιοποιήσει με συνέπεια ευκαιρίες ανάπτυξης και κερδοφορίας. Η Mercedes-Benz στοχεύει παράλληλα να κατασκευάσει τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα στον κόσμο και να καταλάβει την ηγετική θέση στην ηλεκτροκίνηση και το λογισμικό οχημάτων.
Προκειμένου να επιτευχθεί μια δομικά υψηλότερη θέση της μάρκας, το χαρτοφυλάκιο μοντέλων θα ευθυγραμμιστεί εκ νέου, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία τον Μάιο του 2022. Η στρατηγική απόφαση να γίνει πλήρως ηλεκτρική σε κάθε τομέα έως το 2030 – όπου οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέπουν– και η φιλοδοξία να γίνει ουδέτερη προς το περιβάλλον έως το 2039, ενισχύει περαιτέρω τη σύνδεση μεταξύ πολυτέλειας και βιωσιμότητας.
Εκτός από τη γκάμα προϊόντων, ολόκληρο το επιχειρηματικό μοντέλο θα είναι προσανατολισμένο με ακόμη μεγαλύτερη συνέπεια στην πολυτέλεια. Η επικοινωνία και οι πωλήσεις επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών. Η Mercedes-Benz αποδίδει μεγάλη σημασία στο να προσεγγίζει τους πελάτες απευθείας στο δικό τους περιβάλλον και να ενσωματώνεται εκεί αξιόπιστα και αυθεντικά με μοναδικές και μεμονωμένες εμπειρίες μάρκας.
Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία ανοίγεται σε συνεργασίες με προσωπικότητες και επωνυμίες από διάφορους κλάδους. Επίσης, παραδείγματα περιλαμβάνουν τα Private Lounges Mercedes-AMG και Mercedes-Benz G-Class καθώς και το κατάστημα Mercedes-AMG στο Ντουμπάι. Το Mercedes-Maybach Atelier που άνοιξε πρόσφατα στη Σαγκάη αποτελεί επίσης μέρος της συνολικής στρατηγικής.
Η Interbrand ιδρύθηκε το 1999 και είναι μια Αμερικανική εταιρεία συμβούλων εμπορικών σημάτων που ερευνά και αναλύει τις πιο πολύτιμες μάρκες του κόσμου. Οι 100 κορυφαίοι περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «Best Global Brands», η οποία εξετάζει όλους τους υποψηφίους σύμφωνα με τρία κριτήρια: «Οικονομική απόδοση των προϊόντων της μάρκας ή υπηρεσίες», «Ο ρόλος της επωνυμίας στη διαδικασία απόφασης αγοράς» και «Ισχύς της επωνυμίας όσον αφορά τη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών».
Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή νομισματική ταξινόμηση της επωνυμίας.
Δείτε εδώ - Interlagos: καίγοντας λάστιχο με φόντο τις favelas | Speedzone Podcast EP19 (video)