Βράβευση για τον κινητήρα VC-Turbo της Nissan

Ο κινητήρας VC-Turbo της Nissan απέσπασε το βραβείο «Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems 2022».

Η Nissan έλαβε το 19ο τρόπαιό της από τον θεσμό των βραβείων Wards, που αναγνωρίζει, κάθε χρόνο, τους κορυφαίους κινητήρες αυτοκινήτων ετησίως, από το 1995. Φέτος, ο κινητήρας Variable Compression Turbo 1,5 λίτρων του Nissan X-Trail (ή Rogue για την αγορά των ΗΠΑ), προστέθηκε στη λίστα Wards με τους 10 Καλύτερους Κινητήρες & Συστήματα Πρόωσης.

Για το 2022, η κριτική επιτροπή του Wards δοκίμασε μια ομάδα 29 ολοκαίνουργιων ή εξαιρετικά βελτιωμένων κινητήρων, βάζοντάς τους στους ρυθμούς της καθημερινής ζωής, συμπεριλαμβανομένων των μετακινήσεων και των απαιτητικών ταξιδιών. Τα κριτήρια αξιολόγησης περιελάμβαναν ιπποδύναμη, ροπή, θόρυβο, οικονομία καυσίμου, συγκριτικές προδιαγραφές και εφαρμογές νέας τεχνολογίας.

Nissan VC Turbo engine

Ο κινητήρας VC-Turbo εξοπλίζει επίσης το X-Trail στην Κίνα, όπου κέρδισε το βραβείο China Heart Top 10 Best Engines, το 2021.

Εκτός από την έκδοση e-POWER, το X-Trail είναι διαθέσιμο με τον προαναφερόμενο βραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο, μεταβλητού λόγου συμπίεσης κινητήρα των 1,5 λίτρων. Με ισχύ 120 kW (163 PS) και 300 Nm ροπής, η έκδοση αυτή προσφέρεται μόνο σε κίνηση στους δύο τροχούς, με την ισχύ να μεταδίδεται μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων Xtronic. Σε σενάρια οδήγησης με χαλαρή οδήγηση και ελαφριά επιτάχυνση, ο κινητήρας μεταβαίνει σε υψηλή αναλογία συμπίεσης για βελτιστοποιημένη απόδοση καυσίμου, ενώ σε περιπτώσεις όπου χρειάζονται περισσότερες επιδόσεις, ο λόγος συμπίεσης προσαρμόζεται σε χαμηλό επίπεδο.

Nissan X-Trail

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι επίσης εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία 12v. Το σύστημα παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένο σταμάτημα στο ρελαντί, γρήγορη επανεκκίνηση και διακοπή κίνησης, με οφέλη τόσο για την οικονομία καυσίμου όσο και για την παραγωγή CO2. Κατά την επιβράδυνση, η ενέργεια ανακτάται μέσω της αναγέννησης και αποθηκεύεται στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Στη συνέχεια, αυτή η ανακτηθείσα ενέργεια χρησιμοποιείται για τη λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου ενόσω ο κινητήρας είναι σταματημένος (για παράδειγμα στον κόκκινο σηματοδότη). Επιπλέον, μια ώθηση ροπής περίπου 6 Nm μπορεί να δημιουργηθεί κατά την επιτάχυνση.

Δείτε εδώ - Interlagos: καίγοντας λάστιχο με φόντο τις favelas | Speedzone Podcast EP19 (video)

Δείτε ακόμη - Peraltada: Η τρομακτική στροφή που ξεχώριζε τους άντρες από τα παιδιά | Speedzone Podcast EP18 - YouTube

Tags: