«Καλπάζουν» τα υβριδικά μοντέλα της Ferrari… και οι πωλήσεις της
Μπορεί ακόμα η Ferrari να μην έχει στις τάξεις της ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, ωστόσο τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της ήδη καταλαμβάνουν σημαντικό μερίδιο επί των συνολικών νέων ταξινομήσεων.
Η οικονομική κρίση, ο πληθωρισμός, οι συνεχιζόμενες ελλείψεις ημιαγωγών, το αυξανόμενο κόστος των πρώτων υλών αλλά και η συνολική αβεβαιότητα στην παγκόσμια αγορά φαίνονται να αποτελούν… άγνωστες έννοιες για το cavallino rampante που συνεχίζει να καλπάζει. Αλλά και να εξηλεκτρίζεται.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσαν οι ιθύνοντες της Ferrari για το τρίτο τρίμηνο του έτους, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων ανήλθαν στις 3.188 μονάδες καταγράφοντας αύξηση 438 μονάδων (+16%).
Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων που πωλήθηκαν το τρίμηνο «Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2022» περιελάμβανε 7 μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και 3 υβριδικά, που αντιπροσώπευαν αντίστοιχα το 81% και το 19% των συνολικών νέων ταξινομήσεων της Ferrari.
Η αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021 οφείλεται σε δύο κυρίως μοντέλα, την 296 GTB και την 812 Competizione, με την Portofino M και την οικογένεια F8 να συνεχίζουν να αυξάνουν τη δημοτικότητά τους αντισταθμίζοντας εν μέρει τις χαμηλότερες ταξινομήσεις στης σειράς μοντέλων SF90.
Για το Q3 2022, οι δημοφιλέστερες σε πωλήσεις περιφέρειες για την Ferrari είναι η EMEA (Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική, με 1.291 μονάδες), η Αμερική (905 μονάδες), η διευρυμένη περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (561 πωλήσεις) πλην των συνδυασμένων πωλήσεων της ηπειρωτικής Κίνας, του Χονγκ Κονγκ και της Ταϊβάν (431 μονάδες)
Συνολικά, η ιταλική εταιρεία, ήδη από τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, «ακουμπά» τις 10.000 μονάδες (9.894 για την ακρίβεια) καταγράφοντας συνολική αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο που ποσοστιαία φτάνει το 21%.
Αυξήσεις και στα έσοδα για την Ferrari
Τα καθαρά έσοδα για το τρίτο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν για την Ferrari στα 1,25 δις ευρώ, αυξημένα κατά 18,7% .
Τα έσοδα από τον κλάδο των αυτοκινήτων και των ανταλλακτικών ήταν 1,057 δις ευρώ (αύξηση 19,6%) χάρη στους υψηλότερους όγκους και τη συμβολή από το τμήμα εξατομίκευσης οχημάτων.
Η μείωση των εσόδων (41 εκατ. ευρώ, – 25,3%) από το τμήμα κατασκευής κινητήρων, αποδίδεται στις χαμηλότερες αποστολές μονάδων στη Maserati όσο πλησιάζει η λήξη της σύμβασης των δύο εταιρειών, το 2023.
Τα έσοδα από το branding, τις χορηγίες και άλλες εμπορικές δράσεις, συμπεριλαμβανομένης της Formula 1, έφτασαν τα 123 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 29,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Δείτε εδώ - Interlagos: καίγοντας λάστιχο με φόντο τις favelas | Speedzone Podcast EP19 (video)