Ένα ηλεκτρικό muscle car με 670 ίππους (για την ώρα)
Με ιπποδυνάμεις προς το παρόν ως 670 ίππους, αλλά και σχέδια για συστήματα 800V, η Dodge στην έκθεση SEMA 2022 δίνει ακόμα ένα στίγμα για το εξηλεκτρισμένο μέλλον των muscle cars.
Στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου και βελτιώσεων SEMA 2022 στο Λας Βέγκας των HΠΑ, η Dodge παρουσιάζει το αναβαθμισμένο Charger Daytona SRT Concept, ένα πρωτότυπο που δίνει μια ιδέα για την πορεία που θέλει να ακολουθήσει η αμερικανική εταιρεία, στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης.
«Η έκθεση SEMA είναι μια από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις γύρω από την κουλτούρα της δύναμης και των επιδόσεων. Η Dodge δεν κρύβει το γεγονός ότι εξελίσσει το νέας γενιάς muscle car, το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό», δήλωσε ο κ. Tim Kuniskis, CEO της Dodge. «Η τεχνολογία προχωρά προς τα εμπρός, το ίδιο και οι βελτιωτές. Εδώ δείχνουμε πως η παλιά σχολή των muscle cars περνά στο εξηλεκτρισμένο μέλλον.»
Το πρωτότυπο Dodge Charger Daytona SRT Concept έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Dodge Speed Week τον περασμένο Αύγουστο και τώρα περνά σε ένα νέο, ακόμα πιο δυναμικό επίπεδο. Το μοντέλο που παρουσιάζεται στη SEMA μπορεί να εφοδιαστεί με δύο διαφορετικά ηλεκτρικά συστήματα 400V, απόδοσης 340kW (456hp) ή 440kW (590hp). Με τα σχετικά κιτ αναβάθμισης που θα είναι διαθέσιμα, ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να κάνει ακόμα πιο ισχυρό το αυτοκίνητο του, φτάνοντας έως και τους 670 ίππους (500kW) σύμφωνα και με τον παρακάτω πίνακα:
Συστήματα 400V
340 (kW) – βασική έκδοση (455 hp)
eStage 1 – 370 kW (495 hp)
eStage 2 – 400 kW (535 hp)
440 (kW) – βασική έκδοση (590 hp)
eStage 1 – 470 kW (630 hp)
eStage 2 – 500 kW (670 hp)
Και αυτό είναι μόνο η αρχή, αφού το ηλεκτρικό Charger θα μπορεί να αναβαθμιστεί με το ηλεκτρικό σύστημα Banshee των 800V και επίπεδα απόδοσης που θα βρίσκονται σε άλλη εντελώς κλίμακα. H Dodge αναμένεται να ανακοινώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το πανίσχυρο Banshee 800V στο προσεχές μέλλον.
Δείτε εδώ - Interlagos: καίγοντας λάστιχο με φόντο τις favelas | Speedzone Podcast EP19 (video)