«Καθ’ οδόν» η ανανεωμένη Porsche Taycan και σε έκδοση 1.000 ίππων
H Porsche Taycan ετοιμάζεται να γυρίσει μια σελίδα «συνοδευόμενη» στην ανανεωμένη της εκδοχή από μια έκδοση με ισχύ 1.000 ίππων.
Όλα δείχνουν ότι η Taycan, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Porsche, θα ανανεωθεί στα σημεία στα τέλη του επόμενου έτους. Και όχι μόνο, μιας και οι ανήσυχοι μηχανικοί από το Zuffenhausen «μελετούν» ήδη μια νέα έκδοση που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας.
Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό σεντάν των Γερμανών θα δεχτεί μια περιορισμένης έκτασης αναβάθμιση όσον αφορά τον σχεδιασμό των εξωτερικών επιφανειών που θα έχουν ως σημείο αναφοράς τους νέους, μεγαλύτερους προβολείς και τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα. Εντούτοις, η γενική εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου αναμένεται να παραμείνει η ίδια.
Μάλιστα, η facelift Taycan εθεάθη σε δοκιμές στη Γερμανία με το πρωτότυπο μοντέλο να φέρει ελάχιστο καμουφλάζ, όπως μπορείτε να δείτε στη συνέχεια.
Facelifted #Porsche #Taycan spotted in testing in Germany. Reportedly set to be unveiled in Q3/Q4 2023 for the 2024 model year. pic.twitter.com/8Ki3bdWIDG
— Ben O’Hare (@e_carnews) October 30, 2022
Ως γνωστόν, η Porsche συνήθως ανανεώνει τα αυτοκίνητά της μετά από τέσσερα χρόνια, με ένα εντελώς νέο μοντέλο να έρχεται μετά από οκτώ χρόνια. Θυμίζουμε ότι η Taycan κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στα τέλη του 2019, πράγμα που σημαίνει ότι η ανανεωμένη εκδοχή αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στα τέλη περίπου του 2023.
Πέραν των παραπάνω, η Porsche φέρεται να έχει στα σκαριά μια νέα παραλλαγή του ηλεκτρικού σπορ μοντέλου της. Διαθέτοντας πιο έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως αποκαλύπτουν οι φωτογραφίες των «κατασκόπων», η νέα αυτή έκδοση φημολογείται ότι θα φέρει την ονομασία Turbo GT, η οποία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Cayenne πέρυσι και «περιγράφει» το μοντέλο που βρίσκεται πάνω από το Turbo S.
Τι νέο αναμένεται να εισάγει η Taycan Turbo GT; Πρώτα και κύρια, ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης με τρεις ηλεκτροκινητήρες, που συνδυαστικά θα αποδίδουν 1.000 ή και περισσότερους ίππους, βάζοντας στο στόχαστρό της την κορυφαία έκδοση Plaid του αμερικανικού Tesla Model S.
Θυμίζουμε ότι η τρέχουσα Taycan Turbo S είναι ήδη το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Nürburgring, έχοντας «γράψει» στην «Πράσινη Κόλαση» χρόνο 7 λεπτών των 33 δευτερολέπτων.
Δείτε ακόμη - USA GP: Όλα ξεκίνησαν με ντουφεκιές και καταναγκαστικά έργα | Speedzone Podcast EP17