Έρχεται το υβριδικό Toyota GR86 με τον κινητήρα του GR Yaris;
Η Toyota φέρεται να έχει ξεκινήσει την εξέλιξη του νέου GR86 που όπως όλα μαρτυρούν θα βασίζεται σε νέα πλατφόρμα υιοθετώντας ένα υβριδικό σύστημα κίνησης.
Η Toyota δεν πρόκειται να εγκαταλείψει το GR86, παρά το γεγονός ότι οι ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων έχουν «δυσκολέψει» το σπορ κουπέ μοντέλο.
Μάλιστα, όπως αποκάλυψαν οι Ιάπωνες πέρσι, η διάθεση του ιαπωνικού κουπέ στη γηραιά ήπειρο θα περιοριστεί χρονικά σε μόλις δύο χρόνια, αρχής γενομένης από το τρέχον έτος.
Ο CEO της εταιρείας προσέθεσε μάλιστα ότι οι ενδιαφερόμενοι πελάτες της Toyota θα πρέπει να ενεργήσουν «σχετικά γρήγορα» για να υποβάλουν τις παραγγελίες τους, καθώς οι πωλήσεις στην Ευρώπη θα ολοκληρωθούν στο προαναφερθέν χρονικό περιθώριο καθώς το GR86 δεν θα μπορεί να συμμορφώνεται με τους επερχόμενους ευρωπαϊκούς κανονισμούς ασφαλείας χωρίς σημαντικές διαφοροποιήσεις.
Θέλοντας να διατηρήσουν ζωντανή τη… φλόγα για τους απανταχού λάτρεις του σπορ μοντέλου, οι Ιάπωνες φέρεται να έχουν ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη της επόμενης γενιάς, η οποία, σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες, θα είναι υβριδική.
Η καρδιά του συστήματος μετάδοσης κίνησης θα είναι ο γνωστός, 3κύλινδρος 1.600άρης κινητήρας του GR Yaris, που ως γνωστόν είναι σε θέση να αποδίδει έως και 300 ίππους. Για την περίσταση, η συγκεκριμένη μονάδα θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα είναι ενσωματωμένος στη θερμική μονάδα, καθώς και μπαταρία.
Η φημολογούμενη απόδοση του υβριδικού συστήματος της νέας Toyota GR86 είναι 330 ίπποι.
Μια ακόμα σημαντική αλλαγή σε σχέση με το τρέχον μοντέλο είναι το πάτωμα πάνω στο οποίο θα βασίζεται το νέο GR86, το οποίο θα είναι το ίδιο με εκείνο του Lexus IS.
Οι Ιάπωνες δεν δείχνουν διατεθειμένοι να «αλλοιώσουν» τη φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης του μοντέλου, με την κίνηση να μεταδίδεται και στο νέο GR86 στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβώτιου.
Παρά τις παραπάνω πληροφορίες, η Toyota κρατά κλειστά τα χαρτιά της, κατά τη πάγια τακτική της, αναφορικά με το πότε θα παρουσιαστεί η νέα γενιά του πολυαγαπημένου της κουπέ.
Δείτε ακόμη - USA GP: Όλα ξεκίνησαν με ντουφεκιές και καταναγκαστικά έργα | Speedzone Podcast EP17