Αυτό είναι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota
Το bZ3 έκανε το ντεμπούτο του αποτελώντας το δεύτερο EV της Toyota μετά το SUV bZ4x.
Το Toyota bZ3 έκανε επίσημα το ντεμπούτο του ως το δεύτερο μοντέλο στη νέα οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας. Το νέο και 4θυρο για την περίσταση EV των Ιαπώνων λανσάρεται πρώτα στην κινεζική αγορά αποτελώντας τον καρπό της συνεργασίας ανάμεσα στην BYD και την τοπική κοινοπραξία FAW Toyota.
Το bZ3 διατηρεί το λαξευμένο ρύγχος και την hammerhead σχεδιαστική προσέγγιση του bZ4X που ήδη αποτελεί στιλιστικό στοιχείο για όλα τα μοντέλα της οικογένειας bZ. Σε κάθε περίπτωση, ο αντίπαλος του Tesla Model 3 προτάσσει έναν κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας που περιορίζεται μόλις στο 0,218.
Στο εσωτερικό, το bZ3 υιοθετεί μια διάταξη στο χώρο που φιλοξενείται το infotainment το οποίο η Toyota περιγράφει μέσω της ονομασίας «Digital Island». Σε αυτή την περιοχή της καμπίνας το κυρίαρχο στοιχείο είναι μια οθόνη αφής σε διάταξη πορτραίτου, σε συνδυασμό με έναν επιλογέα στην κονσόλα που ελέγχει τη ρύθμιση της μονάδας κίνησης.
Σύμφωνα με την Toyota, το bZ3 θα έχει μέγιστη αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων βάσει του Κύκλου Δοκιμών της Κίνας. Η BYD θα είναι ο προμηθευτής της μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου του μοντέλου. Προς ώρας πάντως δεν ανακοινώνεται η χωρητικότητά της παρά μόνο το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος συσσωρευτής ενέργειας θα έχει τη δυνατότητα να διατηρεί το 90% της μέγιστης χωρητικότητας της μετά από 10 χρόνια.
Επίσημα στοιχεία για την ηλεκτρική μονάδα κίνησης επίσης δεν ανακοινώνονται. Ωστόσο, μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες κάνουν λόγο για δύο εκδόσεις με ισχύ 133 και 178 kW.
Από πλευράς μεγέθους, το bZ3 είναι ένα μεγάλο σεντάν, με μήκος 4.725 χλστ., πλάτος 1.835 χλστ. και ύψος μικρότερο από 1,5 μ., ενώ το μεταξόνιο ακουμπά τα 2,9 μ.
Η κοινοπραξία FAW Toyota θα παράγει το bZ3 στην Κίνα και θα το διαθέτει στους τοπικούς αντιπροσώπους της. Προς το παρόν δεν υπάρχει επιβεβαίωση για τη διάθεση του μοντέλου σε άλλες αγορές, αν και παλαιότερα ρεπορτάζ ανέφεραν ότι η Toyota σχεδιάζει να εισάγει το 4θυρο EV της και στην Ευρώπη. Ωστόσο, πολλά θα κριθούν από την ανασύνταξη της στρατηγικής της Toyota στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας η οποία βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.