Δεν θα αντικατασταθεί το Renault Zoe

Η Renault δεν θα αντικαταστήσει το ηλεκτρικό Zoe καθώς οι απαιτήσεις για οχήματα μηδενικών εκπομπών θα καλυφθεί από τα επερχόμενα, επίσης ηλεκτρικά Renault 4 και 5.

Το ηλεκτρικό Zoe, αν και… άγνωστο για την αγορά της χώρας μας, αποτελεί ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα του Γάλλου κατασκευαστή έχοντας ήδη στην πλάτη του μια εμπορική καριέρα άνω των 10 ετών. Σε αυτή την περίοδο, το «μικρό» EV της Renault – το οποίο διατίθεται και σε έκδοση PHEV – έχει κατακτήσει τη Νο 1 θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2015 και το 2016, ενώ μόνο στη Γαλλία έχει κατακτήσει την εμπιστοσύνη άνω των 100.000 πελατών.

Ωστόσο, η Renault δεν προτίθεται να προβεί στην αντικατάστασή του στο τέλος του κύκλου ζωής του, που προς το παρόν δεν προσδιορίζεται χρονικά από τον Γάλλο κατασκευαστή.

Αντίθετα, το Renault Clio καθώς και το Captur θα συνεχίσουν, ώστε να μπορούν να «συμπληρώνουν» τη νέα σειρά ηλεκτρικών συμπαγών αυτοκινήτων της Renault, που θα έχει ως αιχμή του δόρατος τα νέα Renault 4 και 5 – και τα δύο θα κάνουν την επίσημη εμφάνισή τους στις αγορές μέχρι το 2025.

Renault 4EVer Trophy

Σε σχετικές δηλώσεις του, ο Fabrice Cambolive, Chief Operating Officer της Renault, ξεκαθάρισε:

«Εξαρτάται από την αγορά. Μια αγορά μπορεί είναι πλήρως ηλεκτρική, αλλά οι περισσότερες θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τη συμπαγή κατηγορία και μέχρι το 2035, εάν χρειαστεί, θα έχουμε και το Clio και το Captur. Θα έχουν υβριδική τεχνολογία γιατί αυτή είναι η λύση μας, η τεχνολογική επιλογή που κάναμε για να αντικαταστήσουμε την κανονικότητα του κινητήρα εσωτερικής καύσης».

Μιλώντας για την ευρύτερα για τη γκάμα της εταιρείας, η οποία θα ενισχυθεί σύντομα από τα νέα Megane και Scenic, ο Fabrice Cambolive πιστεύει ότι η ιδανική γκάμα στην ευρωπαϊκή αγορά είναι 4 ηλεκτρικά και 4 υβριδικά μοντέλα. Σε αυτά τα μοντέλα, θα πρέπει να υπάρχει το πολύ ένας κινητήρας και δύο ή τρία επίπεδα εξοπλισμού, είπε.

Renault 5

Αύξηση εσόδων για τη Renault

Στο τρίτο τρίμηνο του έτους η Renault αύξησε τα έσοδά της στα 9,8 δισεκατομμύρια ευρώ, επίδοση που αντιστοιχεί σε άνοδο της τάξης του 20,5%. Στη σχετική του ανακοίνωση ο Γάλλος κατασκευαστής επεσήμανε ότι «οι αυξήσεις τιμών επέτρεψαν στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να υπεραντιστάθμισει τη μείωση του αριθμού των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος».

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία πρόκειται να πραγματοποιήσει σημαντικές ανακοινώσεις στις 8 Νοεμβρίου, επιβεβαίωσε τις προοπτικές της για ολόκληρο το έτος, συμπεριλαμβανομένου του στόχου της για περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 5% έναντι 3,6% το 2021.

Renault

Δείτε εδώ: USA GP preview - Όλα ξεκίνησαν με ντουφεκιές και καταναγκαστικά έργα | Speedzone Podcast EP17

Δείτε ακόμη: Όταν οι Σαμουράι διοικούσαν τη Suzuka | Speedzone Podcast EP16