H νέα Porsche 911 Carrera T διεγείρει τις αισθήσεις

Μια ακόμα έκδοση για τη νέα Porsche 911 με το όχι και τόσο γνωστό γράμμα «T» να συνοδεύει το «Carrera» και να κοσμεί το πλέον αειθαλές σπορ κουπέ μοντέλο της σύγχρονης ιστορίας.

Η Porsche συνεχίζει, κατά την πάγια τακτική της, να εμπλουτίζει διαρκώς την προϊοντική ατζέντα της αειθαλούς «911» με τη νεότερη για την περίσταση προσθήκη να αφορά μια ακόμα γήινη εκδοχή της σειράς Carrera, η οποία κοσμείται από το διακριτικό γράμμα «Τ» στην ονομασία του. Και όπου «Τ», σημειώστε «Touring».

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας 911 Carrera Τ, πέρα από την απουσία των πίσω καθισμάτων, είναι το χειροκίνητο και 7τάχυτο, παρακαλώ, κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο αποτελεί στοιχείο του βασικού της εξοπλισμού. Προαιρετικά, βέβαια, διατίθεται και το γνωστό, 8τάχυτο PDK κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Porcshe 911 Carrera T

Από εκεί και πέρα, στάνταρ είναι και η ενεργή ανάρτηση PASM, η οποία μάλιστα χαμηλώνει το ύψος του αμαξώματος κατά 10 χλστ. σε σχέση με τις υπόλοιπες «911». Συνολικά, όπως και στο παρελθόν, η 911 Carrera Τ τοποθετείται… ταξικά ανάμεσα στις Carrera και Carrera S, αξιοποιώντας τη δυναμική που της χαρίζει o bi-turbo κινητήρας της, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 385 ίππους σε συνδυασμό με ροπή 450 Nm.

Porcshe 911 Carrera T

Θέλοντας να ενισχύσει έτι περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης, η Porsche προίκισε την 911 Carrera T με το σύστημα PVT – που δεν είναι άλλο φυσικά από το Porsche Torque Vectoring – και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, όπου και μεταδίδεται η κίνηση. Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα να διαμορφώσει κανείς τη δική του 911 Carrera Τ με σύστημα τετραδιεύθυνσης, σε αντίθεση με το Sport Chrono Package, που ανήκει στη λίστα του βασικού εξοπλισμού.

Porcshe 911 Carrera T

Σε αυτόν περιλαμβάνονται επίσης οι ζάντες Titanium Grey Carrera S των 20 και 21 ιντσών εμπρός και πίσω που συνδυάζονται αντίστοιχα με ελαστικά 245/35 και 305/30. Η 911 Carrera T συνοδεύεται επίσης στάνταρ με το σπορ τιμόνι GT, το σπορ σύστημα εξάτμισης και το Sports Seat Plus. Με βάρος μόλις 1.470 κιλά, η 911 Carrera T με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι η ελαφρύτερη «911» με τον βασικό κινητήρα και συνάμα 35 κιλά ελαφρύτερη από την 911 Carrera με το PDK κιβώτιο.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η απλή 911 Carrera δεν διατίθεται πλέον με μηχανικό κιβώτιο.

Porcshe 911 Carrera T

Επιστρέφοντας την Carrera T, πέρα από τα πίσω καθίσματα που λάμπουν δια της απουσίας τους και τη μειωμένη μόνωση, το ελαφρύ γυαλί και η ελαφριά μπαταρία περικόπτουν έτι περαιτέρω πολύτιμα κιλά από το «σώμα» του γερμανικού κουπέ.

Σχεδιαστικά, η Porsche 911 Carrera T ξεχωρίζει από την υπόλοιπη σειρά μοντέλων χάρη στις σκούρες γκρι λεπτομέρειες των εξωτερικών της επιφανειών. Στοιχεία που δημιουργούν αντίθεση απαντώνται στην άνω και κάτω επένδυση στους εξωτερικούς καθρέπτες, στα νέα λογότυπα των θυρών και στις διακοσμητικές λωρίδες που κοσμούν το κάλυμμα του κινητήρα. Το παρμπρίζ διαθέτει επίσης γκρι απόχρωση στο επάνω μέρος, ενώ οι απολήξεις του σπορ συστήματος εξάτμισης είναι σε γυαλιστερό μαύρο.

Porcshe 911 Carrera T

Ο σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου υπογραμμίζεται στο εσωτερικό από τα καθίσματα Sports Seat Plus που διαθέτουν τη δυνατότητα ρύθμισης τεσσάρων κατευθύνσεων. Η διακοσμητική επένδυση σε μαύρο ματ και τα ένθετα σε γυαλιστερό μαύρο κοσμούν το εσωτερικό, ενώ οι πελάτες που αναζητούν κάτι ακόμα πιο ιδιαίτερο μπορούν να επιλέξουν έξτρα πακέτο Carrera T που περιλαμβάνει ζώνες ασφαλείας στους χρωματισμού Slate Grey ή Lizard Green.

Porcshe 911 Carrera T

Η (σύντομη)  ιστορία της «Τ»

Το «T» στην ονομασία μοντέλου σημαίνει «Touring» και έχει τις ρίζες του στο μακρινό 1968. Η πρώτη 911 T παρέμενε διαθέσιμη έως το 1973, και το 2017 η Porsche αναβίωσε τη συγκεκριμένη ονομασία με την 911 Carrera T της σειράς «991». Έκτοτε, οι εκδόσεις «Τ» απαντώνται και σε άλλα μοντέλα της γκάμας Porsche όπως η 718 Cayman T, η 718 Boxster T και η Macan T.

Porcshe 911 Carrera T

Δείτε εδώ: USA GP preview - Όλα ξεκίνησαν με ντουφεκιές και καταναγκαστικά έργα | Speedzone Podcast EP17

Δείτε ακόμη: Όταν οι Σαμουράι διοικούσαν τη Suzuka | Speedzone Podcast EP16