Ποιο νέο μοντέλο σχεδιάζουν από κοινού η Renault και η κινεζική Geely;
Η Renault και η κινεζική Geely ετοιμάζουν από κοινού ένα νέο μοντέλο που θα βασίζεται σε πλατφόρμα της… Volvo.
Το πρώτο όχημα παραγωγής από τη συνεργασία του Groupe Renault με τον όμιλο Zhejiang Geely Holding στη Νότια Κορέα θα κυκλοφορήσει το 2024 αποτελώντας ένα υβριδικό crossover μοντέλο με fastback σχεδιασμό.
Η Renault δημοσίευσε μια εικόνα του οχήματος, το όνομα του οποίου δεν αποκαλύπτεται προς ώρας. Ωστόσο, όπως είναι ήδη γνωστό, θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Renault Korea Motors στο Busan, για την αγορά της Νότιας Κορέας καθώς και για άλλες αγορές.
Το αυτοκίνητο θα «χτιστεί» πάνω στην πλατφόρμα Compact Modular Architecture της Volvo, η οποία αξιοποιείται από μια σειρά από αυτοκίνητα που σχετίζονται με την Geely, όπως το Volvo XC40 και το Lynk ; CO 01. Προς το παρόν, δεν ανακοινώνονται περισσότερες λεπτομέρειες, εκτός από το ότι θα είναι μέρος μιας σειράς μεσαίων υβριδικών οχημάτων.
Η Renault Korea Motors δήλωσε επίσης ότι θα επενδύσει περισσότερα από 900 εκατομμύρια ευρώ στη Νότια Κορέα τα επόμενα 6 χρόνια, σε τομείς όπως το λογισμικό, η συνδεσιμότητα και η ηλεκτροκίνηση.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι το εργοστάσιο του Busan θα είναι «ένας κόμβος εξαγωγών για τα μεσαία έως και μεγάλα οχήματά μας».
«Η Κορέα αποτελεί μια πολύ καλή πλατφόρμα για την εξαγωγή των προϊόντων μας», πρόσθεσε ο Luca de Meo. «Η Κορέα έχει υπογράψει συμφωνίες ελεύθερου εμπορίου με τόσες πολλές χώρες και έχει ρόλο ως προγεφύρωμα της κατασκευής οχημάτων και της εξαγωγής τους».
Ο Luca de Meo βρισκόταν αυτές τις μέρες στην Ασία για συνομιλίες με τη Nissan σχετικά με την επόμενη μέρη της συμμαχίας με φόντο την πρόθεση των Γάλλων να χωρίσουν την Renault σε δύο τμήματα πουλώντας μέρος του τμήματος που θα είναι υπεύθυνο για τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Geely – και πιθανόν στον πετρελαϊκό κολοσσό της Aramco.
Η Renault προχώρησε σε συνεργασία με την Geely τον Ιανουάριο. Η συμφωνία επικεντρώνεται στην παραγωγή στο εργοστάσιο του Busan. Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν και στην Κίνα, αφού η Renault κατήργησε την κοινοπραξία της εκεί με την Dongfeng.
Το εργοστάσιο της Busan κατασκευάζει επί του παρόντος το συμπαγές Renault Arkana για εξαγωγή στην Ευρώπη και στο παρελθόν έχει κατασκευάσει το Nissan Rogue για τη Βόρεια Αμερική. Η ετήσια δυναμικότητά του ανέρχεται σε 300.000 μονάδες.