Μεγαλύτερη μπαταρία και αυτονομία για το ηλεκτρικό Lexus UX 300e
Η Lexus αναβαθμίζει τις δυνατότητες του ηλεκτρικού UX 300e, με σημαντικότερη όλων εκείνη που αφορά την μπαταρία του.
Επί της ουσίας, έχουμε να κάνουμε με ένα πακέτο αναβαθμίσεων της Lexus για το αμιγώς ηλεκτρικό UX 300e, που έχει για την περίσταση ως αιχμή του δόρατος την αντικατάσταση της μπαταρίας με έναν συσσωρευτή ενέργειας με σημαντικά μεγαλύτερη χωρητικότητα. Και όλα αυτά, μόλις δύο χρόνια μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια του μοντέλου.
Πιο συγκριμένα, η μπαταρία των 54,3 kWh του μοντέλου, η οποία εξασφάλιζε αυτονομία 315 χλμ., δίνει τη θέση της σε μια νέα με ενεργειακό περιεχόμενο 72,8 kWh, το οποίο υπόσχεται εμβέλεια με μια φόρτιση που πλέον φτάνει τα 450 χλμ.
Αλλαγές στο UX300e της Lexus έχουν γίνει επίσης στο set-up του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης, καθώς και σε εκείνο των αμορτισέρ, με γνώμονα μια ακόμα πιο «αιχμηρή» οδική συμπεριφορά. Επίσης, βελτιώσεις έχουν γίνει στην ηχομόνωση αλλά και στην ακαμψία του πλαισίου, με την προσθήκη περισσότερων σημείων συγκόλλησης σε καίρια μέρη του.
Αξιοσημείωτη επίσης αλλαγή είναι η αντικατάσταση του όχι και τόσο εύχρηστου touchpad στο εσωτερικό με μια οθόνη αφής για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων. Η τελευταία είναι εγκατεστημένη πιο κοντά στον οδηγό (κατά 143 χλστ.). Επιπλέον, οι δύο οθόνες των 7 και 10 ιντσών του παρελθόντος (ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού) έχουν αντικατασταθεί από νέες με διαγώνιο 8 και 12,3 ίντσες.
Ο χώρος στην κεντρική κονσόλα που καταλάμβανε προηγουμένως η επιφάνεια αφής πολυμέσων τώρα φιλοξενεί χειριστήρια για τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα ή ένα μικρό αποθηκευτικό χώρο. Η κονσόλα διαθέτει επίσης μια θύρα USB A για αναπαραγωγή πηγών ήχου υψηλής ανάλυσης, δύο θύρες USB-C για τη φόρτιση της συσκευής και έναν φωτιζόμενο χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ένα μεγάλο smartphone.
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει επίσης στις επενδύσεις στην καμπίνα αλλά και στη σουίτα συστημάτων ασφάλειας Lexus Safety System + με την προσθήκη του Intersection Turning Assist, του Emergency Steering Assist και του Dynamic Radar Cruise Control που διαθέτει τώρα τη λειτουργία Curve Speed Reduction.